1-10 test-e 500mg/week
1-4 40mg dbol/dag
12-15 20mg nolvadex/dag
10kg gewonnen, 6.5 overgehouden.
Was dit je eerste? Hoe vielen sides mee?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1-10 test-e 500mg/week
1-4 40mg dbol/dag
12-15 20mg nolvadex/dag
10kg gewonnen, 6.5 overgehouden.
pf waarom zo doen :S waarom zeg je die gast nie gewoon hoe t dan wel moet jijbent zeker zo'n internet heldje he achter je scherm btje stoer doen maar geen nuttig advies geve je weet ckr zelf niksLekker kuurtje man, 70 kg, deca, tren, nakuurtje van 3 weken, helemaal prima bezig kerel, goed ingelezen ook.![]()
pf waarom zo doen :S waarom zeg je die gast nie gewoon hoe t dan wel moet jijbent zeker zo'n internet heldje he achter je scherm btje stoer doen maar geen nuttig advies geve je weet ckr zelf niks
ik heb zelf anders ook met 70kg kuurtje gedaan ging prima lekker kilos gepakt dus

pf waarom zo doen :S waarom zeg je die gast nie gewoon hoe t dan wel moet jijbent zeker zo'n internet heldje he achter je scherm btje stoer doen maar geen nuttig advies geve je weet ckr zelf niks
ik heb zelf anders ook met 70kg kuurtje gedaan ging prima lekker kilos gepakt dus

was 75kg na me kuur nu weer btje teruggevallen wat hoger bf% maar ga binnekort weer kuurtje pakken denk1m87 en 70 kilo ben je gaan kuren?Wat heb je overgehouden dan en hoeveel sta je nu?
Daar gaat dit topic geloof ik over.![]()
1m87 en 70 kilo ben je gaan kuren?Wat heb je overgehouden dan en hoeveel sta je nu?
Daar gaat dit topic geloof ik over.![]()
Maakt het veelLekker kuurtje man, 70 kg, deca, tren, nakuurtje van 3 weken, helemaal prima bezig kerel, goed ingelezen ook.![]()
hij is een zéér ervaren persoon en een pro bb'er dus ik denk dat je

Lekker kuurtje man, 70 kg, deca, tren, nakuurtje van 3 weken, helemaal prima bezig kerel, goed ingelezen ook.![]()

Even voor de duidelijkheid, blijkbaar denken sommige mensen dat nog steeds:
Ik ben geen pro bb'er, die IFBB Pro is puur voor de lol
Danku![]()

Heb onlangs mijn eerste kuur gehad
10 weken 1ml Test E/1 ml Deca per week
Van 85kg naar 113kg gegaan maar ook gegeten als een varken, sorry
Bijwerking heel veel bultjes(acne)
Nu 8 weken na de nakuur is zo goed als kwaad de bultjes weg en het eind resultaat is 105kg bij 16% BF
Het merk was EP (europharma)
dus kuren veel eten en hard trainen!!!!
Groeten