GINO1 zei:wk 1 t/ 6: 5 mg dianabol ED
9 kilo aan gekomen....
7 kilo overghouden...
5mg dbol per dag? Net genoeg om je lichaamseigen testosteron productie te evenaren, waarschijnlijk nog net niet eens..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GINO1 zei:wk 1 t/ 6: 5 mg dianabol ED
9 kilo aan gekomen....
7 kilo overghouden...

Dr. Worf zei:5mg dbol per dag? Net genoeg om je lichaamseigen testosteron productie te evenaren, waarschijnlijk nog net niet eens..
![]()
RichardV zei:Misschien bedoeld die 50 mg? Maar dan nog raar dat ie alleen van dbol al zoveel overhoud of ligt dat aan mij?
RichardV zei:Maar dan nog raar dat ie alleen van dbol al zoveel overhoud of ligt dat aan mij?
Big_T zei:Als je van dbol zoveel behoudt dan is het grotendeels vet en vocht (intracellulair) en dat verlies je wel degelijk eens je gaat cutten.

koen85 zei:Ga snel met mn eerste kuur beginnen. Wilde eigenlijk Sten doen, prop, cyp en DHEA, maar is moeilijk te verkrijgen. Ga een test prop kuur pakken. Wel grappig dat eigenlijk niemand prop als eerste kuur pakt, maar ik ga er gewoon voor![]()
Week 1 t/m 8 of 10 : 100 mg eod, miss 150 mg eod als het moet.
50 mg proviron ed.
Miss 4 weken winny in de laatste 4 weken, maar ff kijken wat de prop doet.
Hoop onzekerheden maar dit gaat em ongeveer worden!!
ligt ook denk ik welke dianabol je gebruikt?Theoretisch gesproken zal idd iedereen dit naar het rijk der fabelen verwijzen, maar toch hoor ik zo links en rechts wel eens soortgelijken verhalen van dianabol only..
...wie kan me helpen aan juice
ben van antwerpen
ik kan geraken aan GS en aan GG
maar weet niet echt zeker welke beter zijn
want met GS had ik niet zo goede resultaten![]()
Hey
wie heeft er goede ervaringen met GG en GS
want by my heeft dat spul van GS totaal niet gewerkt
en overweeg nu een kuur van GG,![]()
Hallo , vagen naar bronnen is niet toegestaan . En al te makkelijk kritiek op de UG labs is erg vaag . Zat je kuur correct inneen ? Was je voeding goed , rust en schema ok ?
En je zit trouwens totaal in de verkeerde sectie , mss eens eerst iets lezen voor je zoon vage post's doet !