XXL Nutrition

Overzicht kuren + resultaten

GINO1 zei:
wk 1 t/ 6: 5 mg dianabol ED

9 kilo aan gekomen....
7 kilo overghouden...

5mg dbol per dag? Net genoeg om je lichaamseigen testosteron productie te evenaren, waarschijnlijk nog net niet eens..

:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Dr. Worf zei:
5mg dbol per dag? Net genoeg om je lichaamseigen testosteron productie te evenaren, waarschijnlijk nog net niet eens..

:rolleyes:

Misschien bedoeld die 50 mg? Maar dan nog raar dat ie alleen van dbol al zoveel overhoud of ligt dat aan mij?

RichardV zei:
Misschien bedoeld die 50 mg? Maar dan nog raar dat ie alleen van dbol al zoveel overhoud of ligt dat aan mij?

Theoretisch gesproken zal idd iedereen dit naar het rijk der fabelen verwijzen, maar toch hoor ik zo links en rechts wel eens soortgelijken verhalen van Dbol only..

RichardV zei:
Maar dan nog raar dat ie alleen van dbol al zoveel overhoud of ligt dat aan mij?

Is volgens mij niet zo bijzonder hoor.
Als je op de juiste manier met Dboll kuurt en de maanden na de kuur blijft eten en trainen zoals het hoort dan moet je 70% van je gains met gemak kunnen houden.

Lukt mij tot nu toe ook goed,dus denk dat dat voor iedereen wel mogelijk is als je een beetje serieus bezig bent.

Als je van dbol zoveel behoudt dan is het grotendeels vet en vocht (intracellulair) en dat verlies je wel degelijk eens je gaat cutten.

Big_T zei:
Als je van dbol zoveel behoudt dan is het grotendeels vet en vocht (intracellulair) en dat verlies je wel degelijk eens je gaat cutten.

Ben ik niet met je eens, let wel dat ieder mens verschillend reageert!
En als je gaat cutten zonder ondersteuning van AS dan verlies je altijd vocht(intracellulair) en vet.

Maar wat ik wilde zeggen is dat als je gewoon op dezelfde voet verder gaat(dus niet cutten zoals jij zegt),dan kun je met gemak zoveel overhouden.

Hoi hier een cycle waar ik juist uit kom...

* W1-12: 500mg test-e EW
* W6-14: 75mg tren-a EOD
* W6-14: 50mg winny ED

Nakuur: 2* 5000iu HCG, clomid, nolvadex.

Heb in totaal 12kg gepakt, vetpercentage gedaald van 13,4% naar 11,2%...
Heb terug iets minder dan 1,5kg verloren maar ben voorzichtig een beetje op onderhoud aan het eten en vooral proteïne en weiniger carbs, verhoudingen beetje aangepast dus daar hangt t ook wat vanaf...

Stuff was GG wat test-e en tren-a betrefd en winny van EPL.

Tot nu toe tevreden, moesten er veranderingen optreden post ik t!

Grtzzz... ;)

eerste kuur..

week 1t/m8 deca, testo, dboll op en afbouwend..

9 gepakt en 7 overgehouden..

zit nu in de eerste week van me 2e kuur

week 1t/m10 400mg deca
week 1t/m10 500mg test e
week 1t/m6 30mg dboll

spullen van gg en dboll van powenlabs

ben nog geen klote aangekomen maar dat komt denk ik goed..

nu 77.. hoop naar de 84 te gaan.. :)

Ga snel met mn eerste kuur beginnen. Wilde eigenlijk Sten doen, prop, cyp en DHEA, maar is moeilijk te verkrijgen. Ga een test prop kuur pakken. Wel grappig dat eigenlijk niemand prop als eerste kuur pakt, maar ik ga er gewoon voor :P :D

Week 1 t/m 8 of 10 : 100 mg eod, miss 150 mg eod als het moet.
50 mg proviron ed.
Miss 4 weken winny in de laatste 4 weken, maar ff kijken wat de prop doet.
Hoop onzekerheden maar dit gaat em ongeveer worden!!

koen85 zei:
Ga snel met mn eerste kuur beginnen. Wilde eigenlijk Sten doen, prop, cyp en DHEA, maar is moeilijk te verkrijgen. Ga een test prop kuur pakken. Wel grappig dat eigenlijk niemand prop als eerste kuur pakt, maar ik ga er gewoon voor :P :D

Week 1 t/m 8 of 10 : 100 mg eod, miss 150 mg eod als het moet.
50 mg proviron ed.
Miss 4 weken winny in de laatste 4 weken, maar ff kijken wat de prop doet.
Hoop onzekerheden maar dit gaat em ongeveer worden!!

Ik heb pas prop in mijn eerste kuur gehad. 7 weken 150mg eod icm winny inject 50mg eod. Ik heb er aardig wat kilo's mee gepakt en ben er aanzienlijk droger uit gekomen.
Denk dat het verschil in gewicht tussen mijn top in de kuur en mijn startgewicht zo'n 11kg was. Tel daarbij het vetverlies en wat vochtverlies van crea waar ik mee gestopt ben op en ik heb op zo'n 15kg winst gestaan.
Helaas lang niet alles kunnen behouden maar dat is mijn eigen schuld. Uiteindelijk ben ik er zeer tevreden over, ondanks de vele sides.

welke sites heb je ondervonden?? Ik weet dat het bij iedereen anders is maar ben toch wel beneiuwd:D

Hevige koorts, vochtophoping rond mn knie, puisten, zeer pijnlijke injectiespots. Zo pijnlijk dat ik nauwelijks kon lopen of autorijden.

Theoretisch gesproken zal idd iedereen dit naar het rijk der fabelen verwijzen, maar toch hoor ik zo links en rechts wel eens soortgelijken verhalen van dianabol only..
ligt ook denk ik welke dianabol je gebruikt?

ik heb 2x een dianabol only kuurtje gedaan
de eerste 30 mg per dag thaise dianabol 5 mg(roze 5kantjes)
kwam ik in totaal 10 kg van aan,,,en met nakuur gingen er 2 af,,, en geeneens superhard trainen,,ik at waar ik op dat moment zin in had.
en bleef maanden lang goed zitten
toen heb ik weer een dianabol only kuurtje gedaan,maar nu van epl 10 mg

daar had ik er 40 mg per dag van,,,en kwam niet aan maar zeek en zweette me eigen helemaal kwijt,,en was in 4 dagen tijd 3 kg kwijt:mad: ...
gelukkig was dat na paar dagen over,,maar kwam heeeeel slecht aan van de dianabol van epl,, nolvadex erna genomen,,maar kreeg nog een flinke dip erop ook,,,nergens geen zin meer in(ook niet in coïtus,,,in iedergeval een stuk minder als normaal) futloos ,,,en aan het eind ben ik gewoon maar 1 1/2 kg aangekomen van die 2e BAGGERKUUR...,, dus in totaal na 2 kuurtjes dianabol only,,,waarvan 1 goeie ben ik 6 tot 7 kg aangekomen(wel pure spiermassa en geen vocht)

juice gezocht

wie kan me helpen aan juice

ben van antwerpen

ik kan geraken aan GS en aan GG
maar weet niet echt zeker welke beter zijn

want met GS had ik niet zo goede resultaten :(

ik heb een kuur van 10 weken gezet van gg.
400 deca per week/500 sustanon
heb in totaal 13.2 kilo gepakt en heb nu nog 9 kilo over.
bangelijk materiaal da van gg.
half november de 2e ze,dan ga ik terug 10 weken pakken,maar eerste 4 weken 40mg dianabol erop pakken.

ervaring met GG en GS

Hey

wie heeft er goede ervaringen met GG en GS
want by my heeft dat spul van GS totaal niet gewerkt
en overweeg nu een kuur van GG, :cool:

wie kan me helpen aan juice

ben van antwerpen

ik kan geraken aan GS en aan GG
maar weet niet echt zeker welke beter zijn

want met GS had ik niet zo goede resultaten :(

Hey

wie heeft er goede ervaringen met GG en GS
want by my heeft dat spul van GS totaal niet gewerkt
en overweeg nu een kuur van GG, :cool:

Hallo , vagen naar bronnen is niet toegestaan . En al te makkelijk kritiek op de UG labs is erg vaag . Zat je kuur correct inneen ? Was je voeding goed , rust en schema ok ?

En je zit trouwens totaal in de verkeerde sectie , mss eens eerst iets lezen voor je zoon vage post's doet !

Hallo , vagen naar bronnen is niet toegestaan . En al te makkelijk kritiek op de UG labs is erg vaag . Zat je kuur correct inneen ? Was je voeding goed , rust en schema ok ?

En je zit trouwens totaal in de verkeerde sectie , mss eens eerst iets lezen voor je zoon vage post's doet !

ik heb zo'n idee dat er iets niet helemaal klopt met die twee posters.....:cool:

week 1-9 200 mg deca
week 1-10 250 mg sus

10kg mee gepakt en zeker 8 (leanmass) overgehouden :cool:

Terug
Naar boven