Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik in jouw ogen nu geen beginner meer?
Ik bedoel.......zou ik nu niet meer groeien op 250 test-200 deca?
Ik vraag het me wel eens af.......en ask hier zo rond lees wordt er veelste gauw naar hogere doseringen gegrepen? Laatste kuur was een dikke gram in de week, maar de helft van de test-deca kuur werd nog niet gehaald qua resultaat!
Meer is dus niet altijd beter!
graag reacties: kan dit 20kg?? dat zijn al ferm wat kilo's
heb geen ervaring met deze kuur. Degene die dat wel hebben, zeg maar je mening hierover![]()
Sommige personen reageren heftiger dan andere personen Wolf.....sommige mensen lachen om tribulus...ik kreeg van 3000mg 45min voor mijn training na 3 dg pijnlijke tepels...![]()
wk 1-3 test prop 200mg eod
wk 1-3 mast 200 mg eod
wk 1-3 winny tabs 50 mg/day
8,9 kilo gewonnen en tot nu toe weeg ik het zelfde maar iets gestegen in BF.....
had hem ook langer willen pakken maar heb hem noodgedwongen af moeten kappen ivm werk![]()
over een aantal weken pak ik
wk 1-5 test prop 200 mg eod
wk 1-5 trenbolone A 100mg eod
wk 1-4 mast 200 mg eod
wk 2-5 winny 50 mg/day
uiteraard nakuren!!
Sephirothsnake zei:
thanx...ben nu bezig, trenbolone is iets verhoogt naar 150mg eod
Mightmike is hiermee bezig. Ook mijn plan van eerste kuur. Test is toch de basis. Als je hierop niet goed reageerd weet je gelijk dat kuren niks voor je is wss.Toch zeer weinig mensen die hier een Test E only kuur hebben gevolgd terwijl die toch zo wordt aangeprezen als 1e kuur.
Kan je gratis omruilen bij elke apotheek in NL.......en anders zijn ze nog geen €0,30 per stuk. Doe je een kuurtje van een paar meijer, ga je bezuinigen op je naaldjes![]()

Week 1 t/m 10 500mg test e
Week 1 t/m 4 30mg dianabol
Week 9 t/m 12 40mg winny
Begon met 98kg.
13 kilo winst begin nakuur. 2 maanden later 8 a 9 kg over.
4 maanden later min 5% vet en 2 kg zwaarder dan begin kuur.
Winny was overbodig en zorgde niet voor droger worden danwel spierwinst.
Was IMO negatief zelfs omdat mijn honger er heel erg van af nam.
Bulkkuur 1:
250 mg sus en 200 mg deca/week voor 8 weken
ter afsluiting 2 weken dianabol op 25 mg/week (om te kijken hoe ik hierop reageer)
12,5 kg overgehouden (spier+vet)
Sus -> Nile
Deca -> Organon
D-bol -> Akrikhin (origineel)
Kuur 2 was cutting, lijkt me minder interessant.
Bulkkuur 2:
Plan:
week 1 t/m 10 500 mg test/wk
week 1 t/m 9 400 mg deca/wk
week 1 t/m 6 30 mg dianabol/dag
In week 4/5 dosering test verhoogd tot 700 mg/wk en dianabol tot 45 mg/wk vanwege belabberde resultaten (ondergedoseerd?)
In week 7 kuur afgebroken om dezelfde reden. Zit al 3 weken op stabiel gewicht.
5,5 kg gewichtstoename, naar schatting 4 kg vocht (schatting omdat ik net deze week mijn kuur afgebroken heb. Ben erg gevoelig voor aromatisering en ga dit zo min mogelijk tegen).
Test -> GG
Deca -> GG
D-bol -> Akrikhin (UG)
Helaas niet alleen successtory's dus![]()
Begonnen met 98 kilo-13 kilo gegaind.
2 maanden later: 8 kilo over van 13
4 maanden later: 2 kilo zwaarder dan begin kuur dus dan 98. +2=100