Fitness Seller

Overzicht kuren + resultaten

Mijn eerste kuur hier ook eens bijzetten.

w1->w10 500mg susanon
w1->w4 40 mg dianabol
w12->w15 50mg clomid en 20mg nolvadex

10kg mee gepakt en 7.5 overgehouden

laatste kuur
week1 900mg supersust en 750mg eq
week 2/9 600mg sust en 500mg eq
week12/15nakuur nolvadex
7 kilo overgehouden na 4 maand nog alleen spijt dat ik niet en week
of 4 langer door ben gegaan met eq en sust:mad:

Eerste kuurtje , testosteron enanthate only 500mg EW . 10kg+ bij en 8 over . shizzle was GS !

mijn 1e kuur was dbol only van naposim en was 10kg aangekomen, en niks verloren over paar maanden ofzo. had trouwens ook geen na kuur gepakt :D

Zo dan! Waarom is iedereen zo negatief dan over diana only.

ze zijn ook slecht, maar wat ik had gekregen van me trainer was gewoon niet normaal. ze waren van Naposim 5mg :D ik d8 ik doe voor 2e keer zelfde kuur maar hellaas hij kon niet meer aan Naposim komen, dus 2e keer had ik methandienone van thaiwan of zo en was maar 4 kg aan gekomen :mad:

ps. ze zijn slechter voor je lever dan injecties ;) maar dianabol only wordt meestal als 1e kuur gebruikt!

10kg? dat vind ik toch zulke grootspraak en alles behouden ook nog, je loopt zeker nog met een plofkop

Mijn eerste kuur was een test-dianabolkuur en bestond uit 8 sustanon 250's en 6 weken dianabol (opgebouwd tot 30 mg per dag).
Ik werd beresterk, kwam ook goed wat kilo's bij *6, maar ben na 6 weken gestopt ivm heftige sides; koppijn etc.

Beginners hier wordt voor de eerste keer al meer "geadviseerd" :roflol:

mn 2e kuur was winstrol only; Had er meer van verwacht 40 mg per dag 25 dagen lang......geen ruk aan over gehouden, IMO de grootste k*tkuur die je kunt nemen!

Ik ging zwaar heftig op een 3e kuur bestaande uit 250 mg test - 200 deca..........mn stats stegen naar ongekende hoogtepunten, gruwelijke pompen en kracht...........en ALLES behouden!

De laatste was een test Boldenone 500-750 MG..........vond de deca absoluut 10 x heftiger en beter!

Mijn eerste kuur was een test-dianabolkuur en bestond uit 8 sustanon 250's en 6 weken dianabol (opgebouwd tot 30 mg per dag).
Ik werd beresterk, kwam ook goed wat kilo's bij *6, maar ben na 6 weken gestopt ivm heftige sides; koppijn etc.

Beginners hier wordt voor de eerste keer al meer "geadviseerd" :roflol:

mn 2e kuur was winstrol only; Had er meer van verwacht 40 mg per dag 25 dagen lang......geen ruk aan over gehouden, IMO de grootste k*tkuur die je kunt nemen!

Ik ging zwaar heftig op een 3e kuur bestaande uit 250 mg test - 200 deca..........mn stats stegen naar ongekende hoogtepunten, gruwelijke pompen en kracht...........en ALLES behouden!

De laatste was een test Boldenone 500-750 MG..........vond de deca absoluut 10 x heftiger en beter!
Zo zie je maar dat je op lage doseringen als beginner prima kunt groeien :thumbup:

Zo zie je maar dat je op lage doseringen als beginner prima kunt groeien :thumbup:

Ben ik in jouw ogen nu geen beginner meer? :)

Ik bedoel.......zou ik nu niet meer groeien op 250 test-200 deca?
Ik vraag het me wel eens af.......en ask hier zo rond lees wordt er veelste gauw naar hogere doseringen gegrepen? Laatste kuur was een dikke gram in de week, maar de helft van de test-deca kuur werd nog niet gehaald qua resultaat!
Meer is dus niet altijd beter!

Laatst bewerkt:
Yeps je zal er toch aan moeten geloven dat je steeds hoger moet gaan doseren. Heeft met de gewenning van de receptoren te maken. Veel mensen grijpen ook te snel weer naar de roids, als je langer off bent zul je ook beter reageren op een volgende kuur.

ze zijn ook slecht, maar wat ik had gekregen van me trainer was gewoon niet normaal. ze waren van Naposim 5mg :D ik d8 ik doe voor 2e keer zelfde kuur maar hellaas hij kon niet meer aan Naposim komen, dus 2e keer had ik methandienone van thaiwan of zo en was maar 4 kg aan gekomen :mad:

ps. ze zijn slechter voor je lever dan injecties ;) maar dianabol only wordt meestal als 1e kuur gebruikt!
Dus ik kan dianabol only wel doen met me eerste kuur.
Maar ik zal wel nakuur doen.

mijn eerst kuur was 5 jaar geleden.
10 weken deca only (organon)

5 Kilo's gepakt en gehouden

Week 1 t/m 5 30mg dianabol ed (GS)
Week 1 t/m 9 500mg test enth ew (GS)
Week 1 t/m 9 400mg deca ew (GS)
Week 11 t/m 14 50mg clomid ed (Hellas pharm)
Week 11 2,5mcg clenbuterol (GS)
Week 12 5mcg clenbuterol (GS)
Week 11 t/m 12 40mg nolvadex ed (GS)
Week 13 t/m 14 20mg novadex ed (GS)
Week 16 2,5mcg clenbuterol (GS)
Week 17 5mcg clenbuterol (GS)

Ben nu 3 weken bezig ben 12 kilo aangekomen

12 kilo's op 3 weken???????????????? ???
of is dit een typfout??

een vriend van mij zegt de volgende te hebben gebruikt

500 mg 2 x per week de eerste 6 weken test ent, en daarna 800 mg 2 per week test ent,

winny 8 weken op 35 mg,

nakuur clomid,

20 kilo aangekomen maar hij verwacht nog natuurlijk aftevallen effe afwachten dus.

graag reacties: kan dit 20kg?? dat zijn al ferm wat kilo's
heb geen ervaring met deze kuur. Degene die dat wel hebben, zeg maar je mening hierover;)

Eerste kuur(TJE)

Week 1-2 Winny 40mg ed
Week 2-4 Winny 50mg ed
Week 5 Winny 60mg ed
Week 6 Winny 50mg ed
Geen nakuur. Wel creatine + Mariadistel

Spul was van GS.
6kg gepakt 4overgehouden.

Kuur 2 (naar mijn mening 1ste egte kuur)

Week 1-6 Dianabol 30mg ed
Week 3-12 Test E 500mg ew
Week 6-12 Trenbolone E 400 ew
Week 12-14 Nolvadex 20mg ed

Dianabol van GS en potje van EPL
Test E van GG en Trenbolone E ook van GG.
10kg gepakt 8kg over gehouden.

Eerste kuur(TJE)

Week 1-2 Winny 40mg ed
Week 2-4 Winny 50mg ed
Week 5 Winny 60mg ed
Week 6 Winny 50mg ed
Geen nakuur. Wel creatine + Mariadistel

Spul was van GS.
6kg gepakt 4overgehouden.

Kuur 2 (naar mijn mening 1ste egte kuur)

Week 1-6 Dianabol 30mg ed
Week 3-12 Test E 500mg ew
Week 6-12 Trenbolone E 400 ew
Week 12-14 Nolvadex 20mg ed

Dianabol van GS en potje van EPL
Test E van GG en Trenbolone E ook van GG.
10kg gepakt 8kg over gehouden.

1e kuur en 400mg trenbolone ew? :eek: was dat niet veel?
ik ben nu bezig met de zelfde kuur, maar wel 200mg ew trenbolone. :)
was je wel tevreden met dat kuur? je kan trouwens mijn logboekje bekijken als je tijd hebt. ;)

5mg dianabol per dag? Net genoeg om je lichaamseigen testosteron productie te evenaren, waarschijnlijk nog net niet eens..

:rolleyes:

Sommige personen reageren heftiger dan andere personen Wolf.....sommige mensen lachen om tribulus...ik kreeg van 3000mg 45min voor mijn training na 3 dg pijnlijke tepels...:o

Terug
Naar boven