- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 114kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo dan! Waarom is iedereen zo negatief dan over diana only.mijn 1e kuur was dianabol only van naposim en was 10kg aangekomen, en niks verloren over paar maanden ofzo. had trouwens ook geen na kuur gepakt![]()
Zo dan! Waarom is iedereen zo negatief dan over diana only.
ik d8 ik doe voor 2e keer zelfde kuur maar hellaas hij kon niet meer aan Naposim komen, dus 2e keer had ik methandienone van thaiwan of zo en was maar 4 kg aan gekomen
maar dianabol only wordt meestal als 1e kuur gebruikt!
Zo zie je maar dat je op lage doseringen als beginner prima kunt groeienMijn eerste kuur was een test-dianabolkuur en bestond uit 8 sustanon 250's en 6 weken dianabol (opgebouwd tot 30 mg per dag).
Ik werd beresterk, kwam ook goed wat kilo's bij *6, maar ben na 6 weken gestopt ivm heftige sides; koppijn etc.
Beginners hier wordt voor de eerste keer al meer "geadviseerd"
mn 2e kuur was winstrol only; Had er meer van verwacht 40 mg per dag 25 dagen lang......geen ruk aan over gehouden, IMO de grootste k*tkuur die je kunt nemen!
Ik ging zwaar heftig op een 3e kuur bestaande uit 250 mg test - 200 deca..........mn stats stegen naar ongekende hoogtepunten, gruwelijke pompen en kracht...........en ALLES behouden!
De laatste was een test Boldenone 500-750 MG..........vond de deca absoluut 10 x heftiger en beter!
10kg? dat vind ik toch zulke grootspraak en alles behouden ook nog, je loopt zeker nog met een plofkop
meer kan ik nieks zeggen maar ik was van 10% vet d8 ik naar 12% gegaan dat was alles.Zo zie je maar dat je op lage doseringen als beginner prima kunt groeien![]()

Dus ik kan dianabol only wel doen met me eerste kuur.ze zijn ook slecht, maar wat ik had gekregen van me trainer was gewoon niet normaal. ze waren van Naposim 5mgik d8 ik doe voor 2e keer zelfde kuur maar hellaas hij kon niet meer aan Naposim komen, dus 2e keer had ik methandienone van thaiwan of zo en was maar 4 kg aan gekomen
![]()
ps. ze zijn slechter voor je lever dan injectiesmaar dianabol only wordt meestal als 1e kuur gebruikt!
Week 1 t/m 5 30mg dianabol ed (GS)
Week 1 t/m 9 500mg test enth ew (GS)
Week 1 t/m 9 400mg deca ew (GS)
Week 11 t/m 14 50mg clomid ed (Hellas pharm)
Week 11 2,5mcg clenbuterol (GS)
Week 12 5mcg clenbuterol (GS)
Week 11 t/m 12 40mg nolvadex ed (GS)
Week 13 t/m 14 20mg novadex ed (GS)
Week 16 2,5mcg clenbuterol (GS)
Week 17 5mcg clenbuterol (GS)
Ben nu 3 weken bezig ben 12 kilo aangekomen

?
een vriend van mij zegt de volgende te hebben gebruikt
500 mg 2 x per week de eerste 6 weken test ent, en daarna 800 mg 2 per week test ent,
winny 8 weken op 35 mg,
nakuur clomid,
20 kilo aangekomen maar hij verwacht nog natuurlijk aftevallen effe afwachten dus.

Eerste kuur(TJE)
Week 1-2 Winny 40mg ed
Week 2-4 Winny 50mg ed
Week 5 Winny 60mg ed
Week 6 Winny 50mg ed
Geen nakuur. Wel creatine + Mariadistel
Spul was van GS.
6kg gepakt 4overgehouden.
Kuur 2 (naar mijn mening 1ste egte kuur)
Week 1-6 Dianabol 30mg ed
Week 3-12 Test E 500mg ew
Week 6-12 Trenbolone E 400 ew
Week 12-14 Nolvadex 20mg ed
Dianabol van GS en potje van EPL
Test E van GG en Trenbolone E ook van GG.
10kg gepakt 8kg over gehouden.
was dat niet veel?

5mg dianabol per dag? Net genoeg om je lichaamseigen testosteron productie te evenaren, waarschijnlijk nog net niet eens..
![]()

10kg? dat vind ik toch zulke grootspraak en alles behouden ook nog, je loopt zeker nog met een plofkop