Smoothmold
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kreeg deze tip van aardig wat wedstrijd bodybuilders en begeleiders.Het is ook bewezen dat deze theorie klopt,heb in een oude flexuitgave een heel verhaal van staan.Niet vetverbranden maar een prikkel geven voor sneller massa aan te zetten.![]()

Mooi dan fiets elke dag op mijn gemak 30 min heen en en 30 terug naar mijn werk, mijn benen worden monsterlijk
Lekker de borst naar de grootjes geholpen Own. Ga je ook nog eens gewoon banken ipv iso lateraal

Damn 6 borstoefeningen, ben je niet bang voor overtrainen?

Kreeg deze tip van aardig wat wedstrijd bodybuilders en begeleiders.Het is ook bewezen dat deze theorie klopt,heb in een oude flexuitgave een heel verhaal van staan.Niet vetverbranden maar een prikkel geven voor sneller massa aan te zetten.![]()

klopt idd......vandaar dat ik inmiddels ook aan de cardio zit!
![]()

meteen gekapt.....)
)

na de deadz en het insmeren met die biofreeze had ik geen last meer van mn schouder:cool

Thx guyz.
Bio-freeze is een of ander spul waar een fysio mee kwam aanzetten bij ons op de gym,hele doos met zakjes cadeau gekregen van die gast.Hij zei:Iedereen gebruikt reflex spray als ze ergens last krijgen,maar vergeten dat de meeste pijntjes ontstekingspijnen zijn,en dat moet je niet met warmte bestrijden maar met kou.Geloof me Kale,het werkt man,binnen no time was ik er vanaf,gebruik dat spul nu al een tijdje na de training als ik ergens last van had ofzo,vooral voor mn tricepsaanhechtingen,daar had ik toch nog wel eens last van.Michel gaat flesjes bestellen van dat spul,en geloof me dat ik er een paar ga opslaan.![]()

Thx guyz.
Bio-freeze is een of ander spul waar een fysio mee kwam aanzetten bij ons op de gym,hele doos met zakjes cadeau gekregen van die gast.Hij zei:Iedereen gebruikt reflex spray als ze ergens last krijgen,maar vergeten dat de meeste pijntjes ontstekingspijnen zijn,en dat moet je niet met warmte bestrijden maar met kou.Geloof me Kale,het werkt man,binnen no time was ik er vanaf,gebruik dat spul nu al een tijdje na de training als ik ergens last van had ofzo,vooral voor mn tricepsaanhechtingen,daar had ik toch nog wel eens last van.Michel gaat flesjes bestellen van dat spul,en geloof me dat ik er een paar ga opslaan.![]()

Vanavond getraind: Schouders,Deadz.
1.Schouders
DB press
12x16kg
12x26kg (pats...kreeg last van schoudermeteen gekapt.....)
Schouder ingesmeerd met bio-freeze
Cable side raises (licht)
(3x)12x25kg
Smith press
12x40kg
12x60kg
12x80kg
Bent over side raises
12x12kg
12x14kg
12x16kg
Reverse pec dec
15x40kg
15x50kg
15x60kg
2.Deadz
12x70kg
10x120kg
5x170kg
5x200kg
(na de deadz en het insmeren met die biofreeze had ik geen last meer van mn schouder)
20min.Fietsen op laag tempo.
2e X ingesmeerd met bio-freeze
15min. gaan wandelen met hond van eigenaar,zit gelukkig goed met mn schouder![]()
ga zo door.