MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

damn, je owned iedereen hier op het forum.

Kolere wat een zieke trainingen hier!:thumbs:

Kreeg deze tip van aardig wat wedstrijd bodybuilders en begeleiders.Het is ook bewezen dat deze theorie klopt,heb in een oude flexuitgave een heel verhaal van staan.Niet vetverbranden maar een prikkel geven voor sneller massa aan te zetten.:cool:

Dat wilde ik net horen. Ben nu ineens wel weer gemotiveerd om te gaan cardijowen:P

Mooi dan fiets elke dag op mijn gemak 30 min heen en en 30 terug naar mijn werk, mijn benen worden monsterlijk:D

Lekker de borst naar de grootjes geholpen Own. Ga je ook nog eens gewoon banken ipv iso lateraal

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.184
Mooi dan fiets elke dag op mijn gemak 30 min heen en en 30 terug naar mijn werk, mijn benen worden monsterlijk:D

Lekker de borst naar de grootjes geholpen Own. Ga je ook nog eens gewoon banken ipv iso lateraal

Hehe,thx man.

Binnekort gooi ik het hele zaakje weer om,dan is het DB/BB only voor de eerst komende tijd.Behalve dan de wide-chest en de inclines,daar hebben we geen andere opties voor.Ben wel benieuwd wat ik straks ga benchen,toen ik op iso 2x200kg duwde kreeg ik met barbell 2x160kg eruit geperst,begint weer te kriebelen nu ik op 3x200kg zit.:wl:

Vandaag niet getraind,accu leeg van mn BMW,dus de jeep uit de garage gehaald.Ivm de bewolking die opkomst was,heb ik ervoor gekozen om naar belgie terug te rijden,de hardtop zit er nog altijd niet op....Morgen knallen,accu is nu aant opladen.;)

Damn 6 borstoefeningen, ben je niet bang voor overtrainen?

Kreeg deze tip van aardig wat wedstrijd bodybuilders en begeleiders.Het is ook bewezen dat deze theorie klopt,heb in een oude flexuitgave een heel verhaal van staan.Niet vetverbranden maar een prikkel geven voor sneller massa aan te zetten.:cool:

klopt idd......vandaar dat ik inmiddels ook aan de cardio zit!
:o:D

• #2.189
Vanavond getraind: Schouders,Deadz.

1.Schouders

DB press
12x16kg
12x26kg (pats...kreeg last van schouder:(meteen gekapt.....)

Schouder ingesmeerd met bio-freeze

Cable side raises (licht)
(3x)12x25kg

Smith press
12x40kg
12x60kg
12x80kg

Bent over side raises
12x12kg
12x14kg
12x16kg

Reverse pec dec
15x40kg
15x50kg
15x60kg

2.Deadz
12x70kg
10x120kg
5x170kg
5x200kg

(na de deadz en het insmeren met die biofreeze had ik geen last meer van mn schouder:cool:)

20min.Fietsen op laag tempo.

2e X ingesmeerd met bio-freeze

15min. gaan wandelen met hond van eigenaar,zit gelukkig goed met mn schouder;)

Wat is bio freeze? K*t van je schouder man :(

goed dat je gelijk gestopt ben met schouders! zou echt heelw at kunnen vernken voor je. maar wat een hoge sets

• #2.192
Thx guyz.:cool:

Bio-freeze is een of ander spul waar een fysio mee kwam aanzetten bij ons op de gym,hele doos met zakjes cadeau gekregen van die gast.Hij zei:Iedereen gebruikt reflex spray als ze ergens last krijgen,maar vergeten dat de meeste pijntjes ontstekingspijnen zijn,en dat moet je niet met warmte bestrijden maar met kou.Geloof me Kale,het werkt man,binnen no time was ik er vanaf,gebruik dat spul nu al een tijdje na de training als ik ergens last van had ofzo,vooral voor mn tricepsaanhechtingen,daar had ik toch nog wel eens last van.Michel gaat flesjes bestellen van dat spul,en geloof me dat ik er een paar ga opslaan.;)

Bio-freeze is een of ander spul waar een fysio mee kwam aanzetten bij ons op de gym,hele doos met zakjes cadeau gekregen van die gast.Hij zei:Iedereen gebruikt reflex spray als ze ergens last krijgen,maar vergeten dat de meeste pijntjes ontstekingspijnen zijn,en dat moet je niet met warmte bestrijden maar met kou.Geloof me Kale,het werkt man,binnen no time was ik er vanaf,gebruik dat spul nu al een tijdje na de training als ik ergens last van had ofzo,vooral voor mn tricepsaanhechtingen,daar had ik toch nog wel eens last van.Michel gaat flesjes bestellen van dat spul,en geloof me dat ik er een paar ga opslaan.;)

breng er ook wat mee naar Fryslan :)

spytig van je schouder, best nie overbelasten :)

reverse pec dec hebben we niet in onze gym, ziet er nochtans toffe oefening uit!!

ga eens met mn buik op een schuin bankje liggen en zo side raises doen

denk dat dit het meest de reverse pec dec simuleert :p

brute deads bro', kijk wel uit met je schouder hé ;)

hmmm.. laat me ff weten waar hij dat besteld ;)

• #2.198
Thx gasten:cool:

@Stah:Hehe,die neem ik zeer zeker mee.FREEZE!!!!!

@Kale:No probz,schemer ik je dan wel ff door.;)

@Tommeke:Bent over side raises doen ook de job al,maar omdat de achterkant het minst aangesproken word doe ik er altijd 2.:D

Vanavond getraind: Schouders,Deadz.

1.Schouders

DB press
12x16kg
12x26kg (pats...kreeg last van schouder:(meteen gekapt.....)

Schouder ingesmeerd met bio-freeze

Cable side raises (licht)
(3x)12x25kg

Smith press
12x40kg
12x60kg
12x80kg

Bent over side raises
12x12kg
12x14kg
12x16kg

Reverse pec dec
15x40kg
15x50kg
15x60kg

2.Deadz
12x70kg
10x120kg
5x170kg
5x200kg

(na de deadz en het insmeren met die biofreeze had ik geen last meer van mn schouder:cool:)

20min.Fietsen op laag tempo.

2e X ingesmeerd met bio-freeze

15min. gaan wandelen met hond van eigenaar,zit gelukkig goed met mn schouder;)

You make me proud my own :kiss: ga zo door.

Terug
Naar boven