Ripped Buik
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx guyz.(special thx to ripper
)
@SpprSi:Gaat lekker nu,kan de verleiding van alle lekkernij nu eindelijk probleemloos weerstaan.Behoorlijk wat bekijks als ik ga squatten en deadliften,ben zowat de enige die ze doet.(maar wel meteen goed
judokadomie doet ze ook![]()

Thx guyz.(special thx to ripper
)
@SpprSi:Gaat lekker nu,kan de verleiding van alle lekkernij nu eindelijk probleemloos weerstaan.Behoorlijk wat bekijks als ik ga squatten en deadliften,ben zowat de enige die ze doet.(maar wel meteen goed
)
judokadomie doet ze ook
. Ik wou dat ik de lekkernij ook kon weerstaan
.ik wist het welThx mannen,volgende keer de 200kg serie attempten op parallel.
@G-men:Thx gijs,jij bent gewoon de deadzkingMaar na die peptalk van je kan ik niets anders doen dan jou proberen hete adem in je nek te pompen.
Ik ga mn best doen.
@Staafmixer:
En Hitman....Die zit nog harder aan de juice als mij man!!!!
Hitman is een BEEST!!!!!RESPECT
![]()

t'is maar wat je stroef noemt, maar je doelt waarschijnlijk op het feit dat ten opzichte van vorige week het geen verbetering is van de bench. Geef het wat tijd en niet te erg focussen op bench alleen. Je kunt bv ook iets minder reps voor je 140 pakken dan zul je daar wel weer wat stijgen.
maar ook het feit dat ik nog aant wennen ben aan het nieuwe schema,heb gewoon veel minder energie dan toen ik de spiergroepen maar 1x per week aanpakte.Gewoon een kwestie van tijd en wennen,dan zit dat ook wel weer goed.

kevin kan je donderdag over mn squats oordelen? ben ze van plan dan weer met lichte load (60kg ongeveer) te proberenben je er dan?
)
Donderdag is cardio-dag,zal dan ff tussen de lange sessies door moeten.(20min.loopband/30min.fietsen/10min.buik)
Laat ff weten hoelaat je daar bent,weet niet zeker of ik s'ochtends of s'avonds ga,mn vrouwtje wilt uiteten en het is dan toevallig mn enige bulkdag!!!Anders michel ff vragen.
Edit:Mn bulkdag valt op zaterdag bij de belgische meet,damn!!!!Moet haar weer teleurstellen.....(sorry Zina)
Zometeen mn maaltijd naar binnen werken en klaarstomen voor de rug-training.![]()
)Zeer nette trainingen Own! Vooral die squats zijn impressive![]()

Ik wilde alweer gaan b**chen maar toen zag ik dit, scherp
Wat een volume weer als je al die reps bij elkaar optelt! Dat zijn volgens mij zeker 2 trainingen van mij.
Ik wist het wel,daarom heb ik het er maar bij gezet.