MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

pff de reus blijft vooruitgang boeken.. prachtig voorbeeld!!:D

Wat een beesten hier allemaal! Hoe gaat het me je voeding Own? Heb je het lastig of niet? Nice pr op de fullsquat, je had zeker heel wat bekijks in de gym dan;)? Lekker doorgaan bro' :thumbs:!

ja idd die fullsquat...

ben ik es niet in de gym om te zien doet ie zoiets:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.564
Thx guyz.:bow:(special thx to ripper:hedbang:)

@SpprSi:Gaat lekker nu,kan de verleiding van alle lekkernij nu eindelijk probleemloos weerstaan.Behoorlijk wat bekijks als ik ga squatten en deadliften,ben zowat de enige die ze doet.:eek:(maar wel meteen goed;))

judokadomie doet ze ook:rolleyes:

@SpprSi:Gaat lekker nu,kan de verleiding van alle lekkernij nu eindelijk probleemloos weerstaan.Behoorlijk wat bekijks als ik ga squatten en deadliften,ben zowat de enige die ze doet.:eek:(maar wel meteen goed;)

Ik wou net zeggen dat hij 't ook doet :roflol:

Brute full squat OS :eek:

@SpprSi:Gaat lekker nu,kan de verleiding van alle lekkernij nu eindelijk probleemloos weerstaan.Behoorlijk wat bekijks als ik ga squatten en deadliften,ben zowat de enige die ze doet.:eek:(maar wel meteen goed;))

Je bent een topper, ik wacht op je pics:p. Ik wou dat ik de lekkernij ook kon weerstaan:D.

Thx mannen:bow:,volgende keer de 200kg serie attempten op parallel.:rolleyes:

@G-men:Thx gijs,jij bent gewoon de deadzking:cool:Maar na die peptalk van je kan ik niets anders doen dan jou proberen hete adem in je nek te pompen.:wl:Ik ga mn best doen.;)

@Staafmixer::fu:

En Hitman....Die zit nog harder aan de juice als mij man!!!!

:jk:

Hitman is een BEEST!!!!!:bow:RESPECT:cool:
ik wist het wel
zonder (orange) juice kom je nergens:D

• #2.568
vanmorgen getraind:Borst,buik (vanavond Rug)

Benchpress
16x60kg
10x90kg
8x120kg
6x140kg (laatste reps met hulp)

Incline benchpress
10x60kg
10x90kg
10x110kg
..x60kg tot faillure (+/-20reps)

Wide chest
10x80kg
10x110kg
10x130kg
..x80kg tot faillure (+/-18reps)

Cable crossover (superset/high+low pulley)
10x25kg(h)+10x20kg(l)
10x30kg(h)+10x25kg(l)
10x35kg(h)+10x30kg(l)

ca.10min Buik

30x30kg (mach.)

Triset
10xLeg raises+stop
10xLeg raises
10xKnee raises

20xCrunches zijkant L/R

5min.Stokzwaaien (zittend 3min.+Staand 2min.)

Opmerkingen:Benchpress gaat nog altijd wat stroef,incline begin ik weer wat sterker te worden.

t'is maar wat je stroef noemt, maar je doelt waarschijnlijk op het feit dat ten opzichte van vorige week het geen verbetering is van de bench. Geef het wat tijd en niet te erg focussen op bench alleen. Je kunt bv ook iets minder reps voor je 140 pakken dan zul je daar wel weer wat stijgen.

Ik vind vooral je incline bench erg goed :D

• #2.571
t'is maar wat je stroef noemt, maar je doelt waarschijnlijk op het feit dat ten opzichte van vorige week het geen verbetering is van de bench. Geef het wat tijd en niet te erg focussen op bench alleen. Je kunt bv ook iets minder reps voor je 140 pakken dan zul je daar wel weer wat stijgen.

Precies...mss eens 2 reps pakken op die 140kg en dan de 160kg weer eens gaan attempten:wl:maar ook het feit dat ik nog aant wennen ben aan het nieuwe schema,heb gewoon veel minder energie dan toen ik de spiergroepen maar 1x per week aanpakte.Gewoon een kwestie van tijd en wennen,dan zit dat ook wel weer goed.;)

• #2.572
Ik vind vooral je incline bench erg goed :D

Thx Kale,vorige week ging de 60/80/100kg zo lekker dat ik dacht het maar eens te gaan opvoeren.Hou dit (10x110kg)weer een aantal weken aan en ga dan weer door met 10x120kg attempt.:cool:

kevin kan je donderdag over mn squats oordelen? ben ze van plan dan weer met lichte load (60kg ongeveer) te proberen:) ben je er dan?

• #2.574
kevin kan je donderdag over mn squats oordelen? ben ze van plan dan weer met lichte load (60kg ongeveer) te proberen:) ben je er dan?

Donderdag is cardio-dag,zal dan ff tussen de lange sessies door moeten.(20min.loopband/30min.fietsen/10min.buik)

Laat ff weten hoelaat je daar bent,weet niet zeker of ik s'ochtends of s'avonds ga,mn vrouwtje wilt uiteten en het is dan toevallig mn enige bulkdag!!!Anders michel ff vragen.

Edit:Mn bulkdag valt op zaterdag bij de belgische meet,damn!!!!Moet haar weer teleurstellen.....(sorry Zina:()

Zometeen mn maaltijd naar binnen werken en klaarstomen voor de rug-training.:cool:

Donderdag is cardio-dag,zal dan ff tussen de lange sessies door moeten.(20min.loopband/30min.fietsen/10min.buik)

Laat ff weten hoelaat je daar bent,weet niet zeker of ik s'ochtends of s'avonds ga,mn vrouwtje wilt uiteten en het is dan toevallig mn enige bulkdag!!!Anders michel ff vragen.

Edit:Mn bulkdag valt op zaterdag bij de belgische meet,damn!!!!Moet haar weer teleurstellen.....(sorry Zina:()

Zometeen mn maaltijd naar binnen werken en klaarstomen voor de rug-training.:cool:

ik ben er denk ik s'avonds... anders zal michel vragen maar die geeft nogal wat "harder" commentaar (in de letterlijke zin van hard in volume:P)

Zeer nette trainingen Own! Vooral die squats zijn impressive :thumbs:

• #2.577
Zeer nette trainingen Own! Vooral die squats zijn impressive :thumbs:

Thx man.:cool:

Vanavond getraind:Rug

Lat pulldown
20x50kg
10x60kg
10x80kg
10x100kg

DB/EZ rows
10x50kg
10x60kg
10x70kg

Iso low row
10x50kg
10x80kg
10x110kg
10x130kg

BOR's omgekeerde grip
10x70kg
10x100kg
10x130kg

reverse side raises (aparte mach./beetje pullover achtig)
10x55kg
10x65kg
10x75kg
10x85kg
..x55kg (omgekeerde grip tot faillure)

10min.buik gedaan

Machine crunches ..x30kg 2x tot faillure

5min.Stokzwaaien

Opmerkingen: Deadz zijn vrijdag pas aan de beurt.;)

lekkere chesttraining weer!

Opmerkingen: Deadz zijn vrijdag pas aan de beurt.

Ik wilde alweer gaan b**chen maar toen zag ik dit, scherp:p

Wat een volume weer als je al die reps bij elkaar optelt! Dat zijn volgens mij zeker 2 trainingen van mij.

• #2.580
Ik wilde alweer gaan b**chen maar toen zag ik dit, scherp:p

Wat een volume weer als je al die reps bij elkaar optelt! Dat zijn volgens mij zeker 2 trainingen van mij.

:roflol:Ik wist het wel,daarom heb ik het er maar bij gezet.;)

Jouw volume is anders ook nooit verkeerd Gijs.:thumbup:

@Loo:Thx man,het begint weer de goede kant uit te gaan met me.:cool:

Terug
Naar boven