XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

@SpprSi:Thx beest,de wedstrijd is over 4,5mnd,zal over 2mnd moeten beginnen met het afzien-dieet.

Wees blij, de feestdagen zijn er over anderhalve maand, daar kan je toch nog iets of wat lekker eten, moest je dan al moeten cutten en iedereen zit maar te smullen:D.

Thx man,ik heb het voetballen ook moeten laten omdat het niet meer ging.Gelukkig ben ik door bodybuilding behoorlijk aangesterkt want anders had ik nu als een zoutzak thuis gezeten.Het heeft me wel bloed zweet en tranen gekost om vooruitgang te boeken,maar met de juiste instelling kom je er altijd wel.Nogmaals bedankt.

Hoe lang, waar, op welke positie en welk niveau heb je gevoetbald?:D

@OS Wat zal er dan wel niet gebeuren als ik die maiszetmeel in me weightgainshake gooi dan:D:D

BTW gaan de bw+90 kilo dips lekker?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.765
Wees blij, de feestdagen zijn er over anderhalve maand, daar kan je toch nog iets of wat lekker eten, moest je dan al moeten cutten en iedereen zit maar te smullen:D.

Hoe lang, waar, op welke positie en welk niveau heb je gevoetbald?:D

Hehe,zo had ik het nog niet bekeken.:D

Heb 16jr gevoetbald op het veld en 6jr erbij in de zaal.Op het veld ben ik 10jr laatste man geweest en de andere 6jr als spits.Heb op het veld op regionaal niveau gespeeld en in de zaal in 2e en 1e klasse.;)

@Bulky:hehe,van maismeel ga je opgeblazen worden als een ballon.:D

BW dips doe ik nog niet,al heb ik laatst mn rep PR opgeschroefd naar 6x75kg.;)

• #2.766
Oja...vandaag rust/cardio

20min loopband

30min fietsen (60rpm)

10min buik

Thats all folks.:p

Heb 16jr gevoetbald op het veld en 6jr erbij in de zaal.Op het veld ben ik 10jr laatste man geweest en de andere 6jr als spits.Heb op het veld op regionaal niveau gespeeld en in de zaal in 2e en 1e klasse.

Aardig centje verdiend dan?

Beetje hardlopen in de buitenlucht vind ik prima te doen, cardio op de sportschool vind ik daarentegen een gigantische ergernis. Als ik in de gym ben wil ik RAMMEN!! :D

• #2.772

Hehe,behoorlijk wat bonussen iig.Normaal kreeg je voor een seizoen op het veld rond de 1500/2000 gulden.In de zaal was het eigenlijk alleen verdienen per gewonnen wedstrijd,en 100 gulden bonus als je gescoord had.

@Raoul:Cardio in de gym is voor mij 3x30min.fietsen op 60rpm,weerstandsniveau is dan heel laag.Dit is de enige manier om met cardio je benen te kunnen laten groeien en tegelijkertijd die separaties te kweken.Doe je dit buiten (fietsen) krijg je extra weerstand van wind/regen etc..en op die manier ga je dus ook spiermassa verbranden.;)Lopen kan zeker buiten,daarvoor heb ik een hond.Rennen mag niet....

Vanmorgen getraind:Hamstrings (kuiten rust gegeven ivm lichte blessure begin deze week)

Hamstrings

1.Seated leg curls (3sec.negatief)
(2x)15x30kg
(6x)10x30kg

Stiff legged deadz
10x70kg
8x120kg
8x140kg
8x160kg PR

Opmerkingen:Hoorde weer dat stemmetje van G-men in mn hoofd...volgende keer de 10x160kg attempten own.:cool:bijna 10 vol gemaakt...next time it's on!!!!

brute stiffs bro', die gaan bij mij de laatste tijd ook hard, maar zie maar dat je me voor blijft...

beetje motivatie geven hé ;)

@Raoul:Cardio in de gym is voor mij 3x30min.fietsen op 60rpm,weerstandsniveau is dan heel laag.Dit is de enige manier om met cardio je benen te kunnen laten groeien en tegelijkertijd die separaties te kweken.Doe je dit buiten (fietsen) krijg je extra weerstand van wind/regen etc..en op die manier ga je dus ook spiermassa verbranden.;)Lopen kan zeker buiten,daarvoor heb ik een hond.Rennen mag niet....

Aha, weer wat geleerd ;) Zeer nette sldl PR, ga voor die 10 next time :thumbs:

• #2.775
Netjes maar je zit natuurlijk te smokkelen he eerst alle setjes 10 voor de 160 en nu stiekem 8 doen en dan denken dat we dat niet zien:D

It's on:cool:

• #2.777
Netjes maar je zit natuurlijk te smokkelen he eerst alle setjes 10 voor de 160 en nu stiekem 8 doen en dan denken dat we dat niet zien:D

It's on:cool:

:roflol::roflol:

G-men....jij denkt ook aan alles.:D

Komt goed man,hou me maar hyped.:wl:

Trouwens....maandag moet ik weer naar theo toe,had thuis al stiekem op de weeg gestaan en deze gaf toch weer een kilo of 1,5max erbij aan,en qua vetpercentage....mn squatriem heeft nog maar 3 gaatjes over,vergeleken met vorige week zat ik op 4 tot 5 gaatjes over!!!!En begin weer behoorlijk wat strepen te krijgen overal.:DHappy me.:D

gaat dus lekker met own en dat zelfs met een creme op :D

Terug
Naar boven