Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

precies
even zwaffelen of hoe dat ook weer hete

Monsterlijk bezig ouwe!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.947
haha thx mannen.:cool:

Net getraind:Biceps/Triceps/Cardio

1.Superset

-Pressdown
-Cable curls (achterover hellend)

10x30kg pd
10x30kg cc
10x40kg pd
10x40kg cc
10x45kg pd
10x45kg cc

2.Superset

-EZ-bar curls
-EZ-bar french press

10x40kg bc
10x40kg fp
10x60kg bc
10x60kg fp
8x70kg bc PR met hulp
8x70kg fp PR met hulp

3.Superset

-High pulley cable curl (met stop)
-Machine dips

10x20kg cc
10x65kg md (full stack)
10x25kg cc
10x65kg md
10x30kg cc
10x65kg md

Cardio:30min.fietsen op 65rpm

Opmerkingen:Michel heeft me afgebeuld vandaag,huidige trainingspartner zag het niet meer zitten op de helft van de 2e superset.Alle drie de supersets waren zonder rustpauze,hardcore 2 da bone.:hedbang:

Gaat echt lekker man, je stond wellicht op ontploffen. Herstel je nog altijd goed van al die trainingen en hoe is het met de gyno?

lekkere training man
leuk dat iemand anders het laat afweten en jij nog door kon gaan
en ja hoe zit het met de tietjes?

Zozo bruut man aan een stuk door knalle, was je nog lekker pumped :D?

Heerlijk zo'n superset training. Knallen je armen wel van uit elkaar :D

• #2.952
Thx guyz,armen waren behooorlijk pumped:cool:Dit ga ik iig vaker doen in mn voorbereiding,moet ook van michel.:D

Met mn "linker" bitchtit gaat het wat beter nu,is alweer bijna weg.Krijg er vaker last van bij iets te hoog stress of "titanic" gehalte.Moet wel uitkijken met mn dochter,die geeft me vaker per ongeluk een elleboog erop,en dan ist echt pijn lijden en is ie...ehh ze...gelijk 3x zo huge!!!!!

Super&Tri-sets rule.:wl:

Monsterlijke french press Own.

intense training dude:D

lekkere training own dat gaat helemaal goed komen met je.....

• #2.956
Thx all:cool:

Aantal dagen geleden ben ik nog naar de sportmasseur geweest,had toch wat last van mn rechterkuit en mn hamstring,michel zei me toen dat het een kleine spierscheuring kon zijn omdat er een piepklein spatadertje opzat.Eenmaal (week later) bij de masseur gaf ik dit aan,nou hij bevestigde dit wel ff voor me,hij voelde 2 kleine knobbeltjes zitten,1 was vers de andere zat er al een tijdje.Bij kleine spierscheurtjes gaat de spier zich weer aan elkaar vasthaken en zo vormen dus die bolletjes.Hij had een speciale techniek hiervoor,masseren met de punt van een ijskoude steen,...point-massage,dacht pin-point-massage weet het ff niet meer zeker.Na een seconde of 10 was het eerste bolletje al weg gemasseerd,de tweede die er al langer zat had hij net een halve minuut voor nodig en wonder boven wonder voel ik er niets meer van,had voor de massage ook mn kuiten/hams al getraind en eigenlijk had ik er niet echt last van.Vanavond weer benen-dag en ga toch voorzichtig te werk met mn kuiten en hams,quads ga ik toch behoorlijk afbeulen.:D

Thx all:cool:

Aantal dagen geleden ben ik nog naar de sportmasseur geweest,had toch wat last van mn rechterkuit en mn hamstring,michel zei me toen dat het een kleine spierscheuring kon zijn omdat er een piepklein spatadertje opzat.Eenmaal (week later) bij de masseur gaf ik dit aan,nou hij bevestigde dit wel ff voor me,hij voelde 2 kleine knobbeltjes zitten,1 was vers de andere zat er al een tijdje.Bij kleine spierscheurtjes gaat de spier zich weer aan elkaar vasthaken en zo vormen dus die bolletjes.Hij had een speciale techniek hiervoor,masseren met de punt van een ijskoude steen,...point-massage,dacht pin-point-massage weet het ff niet meer zeker.Na een seconde of 10 was het eerste bolletje al weg gemasseerd,de tweede die er al langer zat had hij net een halve minuut voor nodig en wonder boven wonder voel ik er niets meer van,had voor de massage ook mn kuiten/hams al getraind en eigenlijk had ik er niet echt last van.Vanavond weer benen-dag en ga toch voorzichtig te werk met mn kuiten en hams,quads ga ik toch behoorlijk afbeulen.:D

Vriend van mij doet cursus sportmassage, erg leerzaam en voor dergelijke blessures een perfecte remedie. keep it up :thumbs:

haha thx mannen.:cool:

Net getraind:Biceps/Triceps/Cardio

1.Superset

-Pressdown
-Cable curls (achterover hellend)

10x30kg pd
10x30kg cc
10x40kg pd
10x40kg cc
10x45kg pd
10x45kg cc

2.Superset

-EZ-bar curls
-EZ-bar french press

10x40kg bc
10x40kg fp
10x60kg bc
10x60kg fp
8x70kg bc PR met hulp
8x70kg fp PR met hulp

3.Superset

-High pulley cable curl (met stop)
-Machine dips

10x20kg cc
10x65kg md (full stack)
10x25kg cc
10x65kg md
10x30kg cc
10x65kg md

Cardio:30min.fietsen op 65rpm

Opmerkingen:Michel heeft me afgebeuld vandaag,huidige trainingspartner zag het niet meer zitten op de helft van de 2e superset.Alle drie de supersets waren zonder rustpauze,hardcore 2 da bone.:hedbang:

:hedbang:

by the way, damn, wat een luxe zo'n masseur :o

ja own own ons allemaal

de eikel heeft een mooie vrouw-lieve dochter-stoere auto's-sponsor(s)-kan gratis trainen-een baan die aangepast is op zijn trainingen-2x per dag trainen-een light kuurtje waar hij zwaar op gaat-een eigen maseur- en dat allemaal terwijl hij net voorbij de 20 jaar is

Terug
Naar boven