MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

ja own own ons allemaal

de eikel heeft een mooie vrouw-lieve dochter-stoere auto's-sponsor(s)-kan gratis trainen-een baan die aangepast is op zijn trainingen-2x per dag trainen-een light kuurtje waar hij zwaar op gaat-een eigen maseur- en dat allemaal terwijl hij net voorbij de 20 jaar is

bespeur ik hier een lichte vorm van jaloezie? :D ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.962
ja own own ons allemaal

de eikel heeft een mooie vrouw-lieve dochter-stoere auto's-sponsor(s)-kan gratis trainen-een baan die aangepast is op zijn trainingen-2x per dag trainen- een light kuurtje waar hij zwaar op gaat- en dat allemaal terwijl hij net voorbij de 20 jaar is

:roflol::roflol:

Vergeet mn middagdutjes niet he.:DDaardoor blijf je gewoon 20jr;)

bespeur ik hier een lichte vorm van jaloezie? :D ;)

nee hoor:o

:roflol::roflol:

Vergeet mn middagdutjes niet he.:DDaardoor blijf je gewoon 20jr;)

o ja de luiigheid ook nog vergeten;):D

j/k
:o

Indeed sick man.

Waar een sportmasseur wel niet allemaal goed voor kan zijn, binnenkort ook maar is op gaan zoeken :cool:

je die traps van jou masseren haha zal hem dat lukken? krigt zijn handen er niet eens omheen haha

• #2.965
Thx mas,vooral die hotstones rulen gewoon,krijg je zelfde resultaat mee als deep-tissue wat jay vaker doet.

nee hoor:o

o ja de luiigheid ook nog vergeten;):D

j/k
:o

je die traps van jou masseren haha zal hem dat lukken? krigt zijn handen er niet eens omheen haha

:D

Mss dat viking masallah's traps masseren kan.Krijgt ie letterlijk een "trap" onder zn reet.:roflol:

• #2.967
Net getraind:Quads/Hams en Kuiten.

1.Quads

5min.fietsen

One leg extensions (5/3/3/2sec.negatief)
10x15kg
10x25kg
10x35kg
10x45kg

Smith full squats
10x70kg
10x100kg
10x130kg
10x160kg

Superset (no rest)
-One leg press
-Roman chair squats

10x75kg lp
10xBW rs
10x100kg lp
10xBW rs
10x120kg lp
8xBW rs + tegenhouden door trainingspartner (te heavy voor woorden)

2.Hams

Superset
-Leg curl liggend
-Leg curl zittend

10x20kg l
10x40kg z
10x30kg l
10x40kg z
10x40kg l
10x40kg z

3.Kuiten

Standing calve raises (8x full rom met extra contractie bovenin+2sec.stop/8xkorte pomp)
16x100kg
16x130kg
16x160kg

Seated calve raises (3sec.negatief + 2sec.stop)
10x40kg
10x50kg
10x60kg
10x70kg

Opmerkingen:Kon niet meer lopen tijdens de hamstring-superset,zakte letterlijk inelkaar na elke serie!!!

Nwe pics staan op basicgym-site,wel balen want ik was ijskoud toen de pics genomen waren,de fotograaf was er al een half uur en ik was ehh...te laat:oVolgens michel was het geen enkel probleem,hij zei dat het verschil straks alleen maar groter en groter is vlak voor de wedstrijd qua vergelijking.Toch baal ik.:(

Pics zien er toch goed uit hoor! Zal wel moeilijk lopen worden morgen na die beentraining.. :D

witte babybilltjes in een strak slipje

• #2.970
Witte babybilletjes.:roflol:

Thx guyz.:cool:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

baby billetjes:p

fotos zien er goed uit je hebt gewoon last van biorexia en adonis complex daarom maar je excuesses voor het niet vol staan :rolleyes:

Gaat goed man:thumbs:

Mooie verhoudingen hoor.

begint goed voltelopen allemaal :thumbs:

Pics zien er netjes uit hoor!

Gaat Goed Own, zou wel eens een pic willen zien waarbij je quads aanspant dus in bijv buik, benen, en van de zijkant zoals in Side chest. Je benen zijn volgens mij wel groot maar komen op mij over als nog niet helemaal in verhouding met het bovenlichaam. Wat vind jezelf?

Netjes fysiek ouwe, ga ook mee met G-men. LB mag nog wel wat kilo's hebben.

Verder erg goed bezig, succes de komende tijd.

• #2.978
Thx guyz.:cool:

Na die tekenbeet ben ik 12,5kg afgevallen en mn minpunten hebben het toen zwaar te verduren gehad.Vind toch dat ik nu aardig op schema zit terwijl ik @86kg moest beginnen met opbouw.Had dit ook liever gedaan vanaf de 93kg die ik al woog maar ja...shit happens.Knal het zo snel mogelijk allemaal recht.;)

Je staat er goed bij man, goed voor elkaar! En wat voor tekenbeet heb je gehad? Ik ben zelf ook een tijd uit de roulatie geweest door zoiets.

• #2.980
Terug
Naar boven