AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

hij zet het er toch bij dus whats the big deal?

ik heb btw die negatieven gezien is uitduwen tot ie dood is en dan een tikkie help, dus niet á la breezers een veel te zwaar gewicht laten zakken en dan door de andere laten deadliften:P

hij zet het er toch bij dus whats the big deal?

ik heb btw die negatieven gezien is uitduwen tot ie dood is en dan een tikkie help, dus niet á la breezers een veel te zwaar gewicht laten zakken en dan door de andere laten deadliften:P

:roflol: denk dat de meesten hier je direct geloven Domie.

Klus loopt iedereen te fukke, jE wEet t0Ch:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.003
Thx guyz.:cool:Heb lekker gegeten,Grill platte (op zn duits) en was behoorlijk wat vlees op mn bord,heb ook weer alles opgegeten,de soep van een vrouwtje gebietst en natuurlijk de salade he.:o

PR is dan 1*140, nog steeds een prestatie kerel!

wanneer je jezelf al met PR's gaat behangen, terwijl een ander in feite heeft meegeholpen, dan heet dat toch CHEATEN ??

op zo'n manier posten echte kerels toch niet.........................of wel OWN(ed!) ?
:D:D:D

Alsof echte kerels worshipsongs van tellsell bestellen.:fu:

Worship....

Worship again...

Go to hell!!!!

:p

@Domie:Mooi verwoord kerel.Sta er versteld van.:thumbup:

@SpprSi:Hehe,das een hele mond vol....

-Nederlands (half)
-Portugees
-Indisch
-Iers
-Indiaas

Own Bulker :D

Hey OS, jept een PM'tje.

• #3.006
Net getraind: Schouders/Cardio

1.Schouders

Machine press
16x60kg
10x80kg
10x100kg
10x125kg (full stack)

Iso-front-militarypress
10x70kg
10x90kg
10x110kg

Smith upright rows (wide grip)
(2x)10x40kg
(2x)10x50kg

Reverse pec deck flyess
12x50kg
12x60kg
Dropset
12x80kg (full stack)
10x60kg
10x40kg

2.Cardio

30min.Fietsen (65 rpm)

Opmerkingen:training verliep zwaar kl**te,mensen waar ik op moet kunnen rekenen komen altijd te laat,ben para uitgeflipt en heb ze voor een keuze gesteld.No further comment.:shut:

nice training own waarom doe je nou cardio zit je in de cut ??

Hij is aan het preparen voor een wedstrijd. Toch?

o00 dat wist ik helemaal niet nou ,succ6 je gaat hem winnen die wedstrijd:cool:

• #3.010
Hehe,thx guyz:cool:Ga er iig 100% voor.

• #3.011
Net getraind:Biceps/Triceps/Buik

3xSuperset (alles 3 tot 5sec.negatief+extra contractie bovenin)

1.BB curls+Frenchpress (no rest)
16xBB/16xBB
10x40kg/10x40kg
10x50kg/10x50kg
10x60kg/8x60kg

2.One arm preachercurls+Press down
10x15kg/10x35kg
10x20kg/10x40kg
10x25kg/10x50kg

3.High pulley cable curls+Behind neck extensions
10x20kg/10x30kg
10x25kg/10x35kg
10x30kg/10x40kg

Buik.

Crunches (150reps) max.5sec.rust
-voeten plat op grond (30 reps)
-Heupen links (30reps)
-Heupen rechts (30 reps)
-knieen omhoog (30 reps)
-Benen gestrekt (30 reps)

Tri-set (30 reps)
-Leg raises + stop
-Leg raises
-Knee raises

Stokzwaaien 5min.

Crunch machine
50x30kg

Opmerkingen:Was bek af van vorige training(en),ging opzicht wel lekker maar in mn hoofd was ik p*ssy...Had gewoonweg geen zin...Telkens dacht ik dat het me niet zou gaan lukken.:mad:

Komt iedereen wel eens tegen, je harde trainingen beginnen wel vruchten af te werpen op gebied van kracht!! Lekker gegeten gisteren?;)

• #3.013
Komt iedereen wel eens tegen, je harde trainingen beginnen wel vruchten af te werpen op gebied van kracht!! Lekker gegeten gisteren?;)

True...Elk voordeel heb zn nadeel he.:D

Heb superrrrr heeeerlijk gegeten bro,zoveel voedsel had ik in tijden niet naar binnen gewerkt.:meal:

Opmerkingen:Was bek af van vorige training(en),ging opzicht wel lekker maar in mn hoofd was ik p*ssy...Had gewoonweg geen zin...Telkens dacht ik dat het me niet zou gaan lukken.:mad:

:stfu: Je was gewoon een beetje depri omdat je ik je de harde waarheid even voorschotelde in dat filmpje!

Toch prima training hoor :thumbs: ;)

True...Elk voordeel heb zn nadeel he.:D

Heb superrrrr heeeerlijk gegeten bro,zoveel voedsel had ik in tijden niet naar binnen gewerkt.:meal:

Daarom voelde je je p*ssy...jij bent geen echt eten meer gewend met dat konijnenvoer van je! :roflol:

Ik probeer je een beetje te prikkelen...lukt het al? :windup:

Pas je op dat je niet opbrand??

wei waren er dan te laat?

Gaat goed.

Boos op je begeleider en trainingsmaten?

• #3.020
Thx all:cool:

@G-men:trainingspartner was "alweer" te laat en had ook nog een lang gezicht dat ik al vertrokken was en 1 oef. achter de rug had.Kan die nalatigheid nu gewoon niet gebruiken,it's serious buisness for me...Gaat er bij mij niet om voor de zomer goed uit te zien.

@Kale:Moet ik zeker voor uitkijken,maar in dit geval was het omdat het de zoveelste keer was dat ik vantevoren zit te wachten of mensen s'ochtends uit hun nest moet bellen!!!Daar teken ik dus niet voor,heb over de jaren genoeg van die kwakzalvers meegemaakt en die haken toch altijd na een tijdje af.

@Viking::roflol:Lukt je idd wel...Nu eens kijken of jij ook geprikkeld gaat raken als je ziet wat totally ripped betekend dmv konijnenvoer te eten.:D

Terug
Naar boven