JudokaDomie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij zet het er toch bij dus whats the big deal?
ik heb btw die negatieven gezien is uitduwen tot ie dood is en dan een tikkie help, dus niet á la breezers een veel te zwaar gewicht laten zakken en dan door de andere laten deadliften![]()
denk dat de meesten hier je direct geloven Domie.
Heb lekker gegeten,Grill platte (op zn duits) en was behoorlijk wat vlees op mn bord,heb ook weer alles opgegeten,de soep van een vrouwtje gebietst en natuurlijk de salade he.
PR is dan 1*140, nog steeds een prestatie kerel!
wanneer je jezelf al met PR's gaat behangen, terwijl een ander in feite heeft meegeholpen, dan heet dat toch CHEATEN ??
op zo'n manier posten echte kerels toch niet.........................of wel OWN(ed!) ?
![]()

Komt iedereen wel eens tegen, je harde trainingen beginnen wel vruchten af te werpen op gebied van kracht!! Lekker gegeten gisteren?![]()

True...Elk voordeel heb zn nadeel he.
Heb superrrrr heeeerlijk gegeten bro,zoveel voedsel had ik in tijden niet naar binnen gewerkt.![]()
.Opmerkingen:Was bek af van vorige training(en),ging opzicht wel lekker maar in mn hoofd was ik p*ssy...Had gewoonweg geen zin...Telkens dacht ik dat het me niet zou gaan lukken.![]()
Je was gewoon een beetje depri omdat je ik je de harde waarheid even voorschotelde in dat filmpje! 
True...Elk voordeel heb zn nadeel he.
Heb superrrrr heeeerlijk gegeten bro,zoveel voedsel had ik in tijden niet naar binnen gewerkt.![]()

Lukt je idd wel...Nu eens kijken of jij ook geprikkeld gaat raken als je ziet wat totally ripped betekend dmv konijnenvoer te eten.