AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
Thx guyz.

Vandaag getraind;Rug

1.Latpull
16x40kg
12x60kg
10x80kg
8x100kg

2.BB rows met buik op schuinbankje
12x60kg
10x80kg
8x100kg

3.Deadliften
12x70kg
8x120kg
6x170kg
1x220kg(wou verder gaan maar mocht niet,moet volgende keer eerst 2x220kg liften voordat ik aan mn top mag werken,220kg was/is trouwens mn top.Ging heel makkelijk,geen moeite gehad zoals met de vorige keer)

4.Weighted chins
12x eigen gewicht
8x20kg
6x35kg

Tijdje niet gedaan dus doe eerste tijd nog rustig aan.

netjes weer hoor, sterke chins:)

super!

bruut

@Flexx;Chins had ik tijdje niet meer gedaan,pak hem als laatste oefening omdat ik dan mn hele rug uitrek,lekker na de lifts.

@Kale;Je zal de chins wel bedoelen,als ik jouw laatste training bekijk..... :eek:wat een ziekelijke lifts man:eek:

@Flexx;Chins had ik tijdje niet meer gedaan,pak hem als laatste oefening omdat ik dan mn hele rug uitrek,lekker na de lifts.

@Kale;Je zal de chins wel bedoelen,als ik jouw laatste training bekijk..... :eek:wat een ziekelijke lifts man:eek:

Die chins zijn inderdaad erg sterk. Doe ik je niet na (ik doe ook bijna nooit chins, voelen niet goed aan).

goeie deadlift en nette chins :thumb:

Thx gasten;)

Vandaag getraind;Borst,Schouders.Was een lekker dagje borst training.

1.Borst

BB benchpress
20x60kg
10x100kg
4x130kg
2x150kg(1x met hulp)

BB incline benchpress
8x80kg
6x100kg
3x120kg(2x met hulp)

DB incline Flyes(gestrekte armen)
12x16kg
10x20kg
8x24kg

Weighted dips
20x eigen gewicht
10x20kg
8x35kg
8x50kg(fckn zwaar man ,maar wel lekker,no help!!!)

2.Schouders

Mach.press
16x40kg
10x80kg
8x100kg

DB side raises zittend
12x16kg
10x18kg
8x20kg

Omgekeerde pec-dec flye(mach.)-->handpalmen naar buiten gericht
12x40kg
12x50kg
12x60kg
12x70kg

Lekkere training,ging beter als verwacht,voelde me vandaag wat moe en was niet goed uitgeslapen...

Sick dips!
Nette training :thumb:

Damn Own Sculpturer, waarom voel ik mij altijd zo klein als ik jouw gebruikte gewichten N°'s zie :(

Crazy trainingen, keep it up.

nice! zieke dips! hoe zwaar weeg je dan?

2x150 bankdrukken ziek dammit RESPECT man dammit en de rest van je stats is nog zieker!!! echt respect

Thx,guyz.Doe mn best om elke keer steeds beter voor de dag te kunnen komen,Thx 4 the respect:thumb:

Je dips zijn echt gruwelijk!! Bench is ook niet mis trouwens.

sterk bezig :thumbs:

Nice training kerel!

Gisteren geen benen getraind,mn dochtertje is vandaag 3jr geworden en gisteren hebben we een feestje gehouden....Ga vandaag wel ff rennen in het bos met de hond en als ik terug ben gekomen nog een minuutje of 20 rammen op de bokszak.Zal vantevoren bij mn warming-up wat meer de nadruk op de benen leggen,ook ivm mn lichte knieblessure,die rustig aan aan het verdwijnen is....

valt het boksen nu goed mee bro' ???

Terug
Naar boven