Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

Vind je dat niet wat een hoog volume voor je armen? Akkoord die superset is iets apart, maar 14 sets voor je triceps is toch vrij veel aangezien je nog niet op het einde van je voorbereiding zit? Of zit ik er helemaal naast en zit er hier een doel achter?

own doet altijd al langer veel sets voor triceps, was mij ook al een keer opgevallen maar weet niet meer precies hoe dat zat.. Zieke french press & Close grip bench man:D

Valt wel mee hoor SpprSi. Kijkende naar de echte werksets, valt er een hoop volume vanaf hoor.
Zeer goeie closegrip Own!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.684
Thx guyz:cool:

Blijf meestal wel ff doorknallen tot ik voor mijn gevoel de juiste pomp te pakken heb,dat houd dan in dat ik naderhand nog geen deuk meer in een pakje boter kan slaan.;)

Mij is wel verteld dat ik triceps kort maar krachtig moet trainen,het is een kleine spiergroep die niet overbelast mag raken ivm verbranding van de spier.Toch gooi ik dit om de zoveel tijd even om,armen zijn nooit een pluspunt geweest maar zijn toch behoorlijk goed gegroeid op deze manier.

Behoorlijk wat setjes voor je tri's Own. Mss eens wat minder setjes voor je echte werksets doen, kost je allemaal energie zo. En ik bedoel als je bij de 3e oef triceps bent hoef je echt geen 3 sets opwarming meer te hebben.

• #3.686
Behoorlijk wat setjes voor je tri's Own. Mss eens wat minder setjes voor je echte werksets doen, kost je allemaal energie zo. En ik bedoel als je bij de 3e oefening triceps bent hoef je echt geen 3 sets opwarming meer te hebben.

True...al doe ik die opwarmsets eerder bij cgbp omdat je dan toch weer andere spieren erbij gaat betrekken die in verhouding van de triceps nog behoorlijk koud zijn.Deze intensiteit hou ik low-carb toch niet lang meer vol en zal straks alles kort en krachtig gaan trainen.;)

TRAINING:HAMS/KUITEN

1.Hams

Zittende leg curl
(2x)15x25kg
10x35kg
10x45kg
10x55kg

Liggende leg curl
10x30kg
10x40kg
10x50kg

Zittend one leg curl
(3x)8x25kg

2.Kuiten

Superset (no rest)
-Staande calve raises (full rom+stop+extra contractie bovenin)
-Zittende calve raises (+2sec.stop)

10x100kg/10x50kg
10x130kg/10x65kg
10x160kg/10x75kg (f/s)

OMG!!!!I't burns like hell:fire:

Opmerkingen:Had wat last van mn knie tijdens de training,gelukkig heb ik weer een volle tube bio-freeze.Na het aanbrengen van het goedje was de pijn in een paar minuten meteen verdwenen!!!!Beste middel wat ik iig ooit gebruikt heb tegen pijntjes.:cool:

lekkere kuittraining kerel!

en morgen cardio op de loopband??
:roflol:

gaat zeer goed zo te lezen

• #3.689
Komt helemaal goed met je! :cool:

dat zeker komt het goedm et hem alleen zeggen mij (als noob, en zeker op gebied van splits met hamstrings en kuiten) me niet veel, als je zegt dat ronnie 20kg minder doet geloof ik je ook:o maja als je brute quads training in je log zet snap ik het dan wel weer:D

• #3.692
Hehe,helemaal goed gekomen vandaag,brutal squat PR gezet.:D

1.One leg press (21'en)
21x15kg
21x20kg
21x25kg
21x30kg
21x35kg

Squatten
10x60kg
10x100kg
5x130kg
5x160kg
3x180kg
1x200kg (ouwe PR:o)
1x220kg PR
1x230kg PR:hedbang:

Walking lunges (dumbbell)
20 stappen x40kg
30 stappen x40kg
40 stappen x40kg

Opmerkingen:630kg totaal....RAW!!!!!!!!!

Zelfde totaal nu Own! BEEST:D

Mooi training, kevin.

Bevalt je voedingsschemaje nog? Nog maar 8 weken toch?

:thumbs:

• #3.695

Yeah Buddy!!!!!!

Zal weer eens moeten checken hoe het nu met mn deadz gaan,doe ze maar 1x per 2 weken voor blessure's te vermijden(I know it's :gay:)maar gezien de sores die ik heb meegemaakt lijkt me dit de verstandigste keuze nu in mn voorbereiding.Bench 1RM is toch blijven hangen op 160kg,al gingen laatst rep 2 en 3 met lichte hulp beter als ooit tevoren.

Op naar de 700 totaal makker.:klink:

Hola, goddamn!!!! Super squat. Congrats :D

• #3.697
Mooi training, kevin.

Bevalt je voedingsschemaje nog? Nog maar 8 weken toch?

:thumbs:

Thx niels:cool:

Schema bevalt me behoorlijk goed,was wel ff wennen om op een paar rijstewafels zware trainingen af te leggen maar dat zit nu wel goed zoals je ziet.:D

Nog 10 weken en een aantal dagen te gaan,ben benieuwd wat mn wedstrijdgewicht gaat worden.:rolleyes:

Goed bezig Own!

• #3.699
Thx niels:cool:

Schema bevalt me behoorlijk goed,was wel ff wennen om op een paar rijstewafels zware trainingen af te leggen maar dat zit nu wel goed zoals je ziet.:D

Nog 10 weken en een aantal dagen te gaan,ben benieuwd wat mn wedstrijdgewicht gaat worden.:rolleyes:

Mooi man, zet hem op!

Waar is je match ergens? Misschien kunnen Loca en ik wel even komen checken.

Terug
Naar boven