XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.701
Mooi man, zet hem op!

Waar is je match ergens? Misschien kunnen Loca en ik wel even komen checken.

Thx man;)ze zei me al dat ze jou eens lief moest aankijken of jullie die kant uit konden komen,lijkt me iig super als jullie even komen checken daar.:klink:

Herculescup is op 30 maart, locatie: middelburg

ziekelijke squats man!

full squat? (of in de buurt daarvan;) )

Hehe,helemaal goed gekomen vandaag,brutal squat PR gezet.:D

1.One leg press (21'en)
21x15kg
21x20kg
21x25kg
21x30kg
21x35kg

Squatten
10x60kg
10x100kg
5x130kg
5x160kg
3x180kg
1x200kg (ouwe PR:o)
1x220kg PR
1x230kg PR:hedbang:

Walking lunges (dumbbell)
20 stappen x40kg
30 stappen x40kg
40 stappen x40kg

Opmerkingen:630kg totaal....RAW!!!!!!!!!

Goddamned Own :hedbang:

• #3.704

ziekelijke squats man!

full squat? (of in de buurt daarvan;) )

Thx guyz:cool:

Als ik 10cm dieper zou squatten zit ik op fullsquat,mijn squats doe ik altijd tot mn bovenbenen horizontaal staan bij zakken.Alles daarboven vind ik minder en krijg ik geen voldoening uit.

TRAINING:RUG

1.Weighted pull-ups (close vertical grip)
10xBW
10x10kg
10x20kg
6x40kg

2.T-bar rows
10x50kg
10x75kg
10x100kg
10x125kg

3.Iso rows (hammer)
10x40kg
10x80kg
10x100kg

Opmerkingen:Na gisteren ff in G-men's logje gespit te hebben moest ik de draad weer gaan oppakken met chinnen.Was alweer een tijdje geleden,wil weer asap die 4x60kg kunnen knallen.:wl:

Kort, maar krachtig!

Mooie training!

• #3.707
Thx:cool:

Dat kort maar krachtig wil ik er wel even gaan inhouden,gewoon weer ff een aantal weken naar mn 1rm toewerken,en straks in de laatste fase van mn voorbereiding 3 zware werksets van hetzelfde gewicht hanteren op 70/80% van mn 1rm.(met 1 of 2 rustige opwarmsets)

Thx:cool:

Dat kort maar krachtig wil ik er wel even gaan inhouden,gewoon weer ff een aantal weken naar mn 1rm toewerken,en straks in de laatste fase van mn voorbereiding 3 zware werksets van hetzelfde gewicht hanteren op 70/80% van mn 1rm.(met 1 of 2 rustige opwarmsets)

Wordt je cardio verhoogd naar het einde van je voorbereiding toe? Of blijft het gewoon voeding afbouwen? Nog geen striemen door het kuurtje?

• #3.709
Wordt je cardio verhoogd naar het einde van je voorbereiding toe? Of blijft het gewoon voeding afbouwen? Nog geen striemen door het kuurtje?

Cardio blijft 3x per week 30min.fietsen thats it.Alles gaat via de voeding en zal ook ABSOLUUT GEEN DIURETICA gaan gebruiken.

Striemen...er is wel ene wat langer geworden maar je ziet er niets van.

TRAINING:BORST

1.Benchpress
(2x)15x60kg
10x100kg
6x130kg
3x160kg (laatste rep met hulp,2x zelf)

2.Incline DB press
10x38kg
10x42kg
10x45kg

3.Decline machine press
10x60kg
10x80kg
10x100kg (f/s)

4.Cable crossover
10x35kg
10x40kg
10x45kg (f/s)

Korte cardio-sessie

Ab-roller crunches 225reps

15min.fietsen @70rpm

Opmerkingen:Tussen oefening.3 en oefening.4 heb ik geen rust gepakt,gewoon blijven doorknallen.:cool:

mooie training en nette gewichten, Own! :thumbs:

Lekkere training. Cardio is vast k*t met die low carb shit?

Wel nette pull ups Own:D

• #3.714
Thx all:cool:

Lekkere training. Cardio is vast k*t met die low carb shit?

Geen probleem meer eigenlijk,lichaam is er snel aan gewend.Als ik straks weer wat dieper moet gaan qua dieet zal ik diezelfde aanpassingsverschijnselen weer krijgen voor een aantal dagen.

Vandaag Cardio-dagje,en nog wat extra rugoefeningen gedaan.

30min.Fietsen @70rpm

DB shrugs (+2sec.stop)
10x36kg
10x45kg
10x50kg (zwaarste db's:()

Shrugs op iso-lat-benchpress (+2sec.stop)
10x120kg
10x160kg
10x200kg

4oef.zonder pauze

Pull ups (close/vertical)
10xBW

Reverse grip pulldown
10x80kg

Iso front pulldown
10x100kg (f/s)

Seated cable rows (V-bar)
10x90kg

Opmerkingen:Cardio-only sucks:wl:Nu ga ik K.O.liggen.....vrouwtje is een week naar marokko en ik zit alleen thuis met de kleine....ze wou bij haar pappa blijven:heart:huisvader/vrouw zijn vreet je helemaal leeg!!!!

Trustuhhhhhh........

Dus je bent nu eigenlijk even een huisvrouwtje dat aan cardiofitness doet? :D

Thx all:cool:

Geen probleem meer eigenlijk,lichaam is er snel aan gewend.Als ik straks weer wat dieper moet gaan qua dieet zal ik diezelfde aanpassingsverschijnselen weer krijgen voor een aantal dagen.

Vandaag Cardio-dagje,en nog wat extra rugoefeningen gedaan.

30min.Fietsen @70rpm

DB shrugs (+2sec.stop)
10x36kg
10x45kg
10x50kg (zwaarste db's:()

Shrugs op iso-lat-benchpress (+2sec.stop)
10x120kg
10x160kg
10x200kg

4oef.zonder pauze

Pull ups (close/vertical)
10xBW

Reverse grip pulldown
10x80kg

Iso front pulldown
10x100kg (f/s)

Seated cable rows (V-bar)
10x90kg

Opmerkingen:Cardio-only sucks:wl:Nu ga ik K.O.liggen.....vrouwtje is een week naar marokko en ik zit alleen thuis met de kleine....ze wou bij haar pappa blijven:heart:huisvader/vrouw zijn vreet je helemaal leeg!!!!

Trustuhhhhhh........
ach wat lief :p Trouwens own, hoe gaat het met wat eerder jou "zwakke punten" waren?

:roflol::roflol:

Netjes man :wl: ach, geniet nu een gewoon een beetje van wat qualitytime met het kleintje ;)

• #3.718

hahaha,daar komt het wel op neer ja.:o

ach wat lief :p Trouwens own, hoe gaat het met wat eerder jou "zwakke punten" waren?

Gaat goed IJS,minpunten zijn behoorlijk verbeterd.Blijf alleen een beetje balen van die tekenbeet,had zo graag vanaf die 93kg BW mn voorbereiding willen starten.Omdat ik toen die 10kg was kwijt geraakt heb ik het gevoel alsof ik niet veel extra kan brengen dan dat ik al in huis had,maar desalnietemin is mijn spierkwaliteit er wel behoorlijk op vooruit gegaan.

Netjes man :wl: ach, geniet nu een gewoon een beetje van wat qualitytime met het kleintje ;)

True..Ben "op het moment" ook aant overwegen om de ochtendsessie af te lasten en wat leuks met haar te doen,en dan in de avond schouders bij biceps/triceps trainen.Mss dat we even naar een dierenpark/zoo gaan.

True..Ben "op het moment" ook aant overwegen om de ochtendsessie af te lasten en wat leuks met haar te doen,en dan in de avond schouders bij biceps/triceps trainen.Mss dat we even naar een dierenpark/zoo gaan.

Gewoon doen joh, maakt je imo mentaal ook een stuk sterker dan en ook wel gelukkiger door de band met haar en een goede mentalboost = monstertraining ;)

Terug
Naar boven