AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

True..Ben "op het moment" ook aant overwegen om de ochtendsessie af te lasten en wat leuks met haar te doen,en dan in de avond schouders bij biceps/triceps trainen.Mss dat we even naar een dierenpark/zoo gaan.

Zou ik zeker doen! Het kan heel ontspannend werken om even wat leuks met die kleine te doen.

True..Ben "op het moment" ook aant overwegen om de ochtendsessie af te lasten en wat leuks met haar te doen,en dan in de avond schouders bij biceps/triceps trainen.Mss dat we even naar een dierenpark/zoo gaan.

Niks overwegen gewoon doen, van dat sporten komt toch niks goeds.

wat is het verschil tussen een dierenpark en een zoo?

Wij noemen het dierenpark misschien noemen die gekken belgen het wel "zoo", dus heeft ie het voor allebei begrijpbaar gemaakt:D Maar ik kan het ook fout hebben :eek:

wij noemen het ook wel een dierentuin of diergaarde.

Even voor de duidelijkheid, Own Sculpturer zat er dus over na te denken om naar een dierenpark/zoo/dierentuin/diergaarde te gaan.

Dierentuin - Wikipedia

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gaat gewoon goed Kevin dat zie ik wel gewoon even met je kleine wat gaan doen vind ze wel leuk ....en is ook wat ontspanning voor jou heb je ook nodig.

Zal hier het vrouwtje eens lief aankijken of ze ook mee wil naar Middelburg....

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.729
Thx all:cool:Heb er een leuke dag van gemaakt en heb de avond sessie ook maar gelaten voor wat het was.Quality-time noem je dat.;)

@Jacky:Thx M8,zou het tof vinden als jullie even zouden komen checken.:klink:

@Loo:idd wat IJS zegt....was ter verduidelijking voor de belgen onder ons.;)

Cardio blijft 3x per week 30min.fietsen thats it.Alles gaat via de voeding en zal ook ABSOLUUT GEEN DIURETICA gaan gebruiken.

Waarom is er gekozen om te zakken in voeding? En waarom juist niet verhogen van cardio? Ben ik benieuwd naar mate;)

Verhogen van cardio kan je massa kosten,denk eerder dat theo ongeveer hetzelfde principe als rinus hanteerd.(behalve dan dat rinus anti-cardio is)Eerder beginnen met dieeten....en diep gaan!!!!!

TRAINING:BICEPS/TRICEPS

1.Biceps

Preachercurls
20x20kg
10x30kg
10x40kg
10x50kg

Concentration curls
10x20kg
10x22kg
10x24kg

Superset
-High pulley cable curl
-One arm machine curls

10x30kg/10x65kg (f/s)
10x35kg/10x65kg
10x37kg/10x65kg

2.Triceps

Frenchpress
10x40kg
10x50kg
10x60kg

Close grip benchpress
10x80kg
10x110kg
6x130kg PR (vorige pr stond op 5x130kg)

Pressdown
10x30kg
10x40kg
10x50kg

Opmerkingen:Heb toch weer wat last van die tricepsaanhechting(en),laatst weer eens kickbacks gedaan (had gezworen dat ik ze nooit meer zou doen ivm blessuregevaar) en ja hoor.....weer hetzelfde liedje!!!!Heb laatst de sportmasseur ernaar laten kijken en die voelde er ook behoorlijk wat spanning in.Kickbacks zijn vanaf nu dus "echt" history in mijn trainingsregime!!!!

:thumbs: numero uno :thumbs:

Klasse beest! Goed dat je er een leuke dag van hebt gemaakt!

Alleen maar beestachtige trainingen zie ik man!:thumbs:
Ik ben echt benieuwd naar nog wat nieuwe before/after pics man.:D

ben ook geen fan van kickbacks :p

geef my maar close grip bench - tricep dips - french presses

mooie training alweer (zeker de preachers en concentration curls :eek:)

Vrije tijd met je gezin moet je ook hebben he, de boog kan niet altyd gespannen staan! :)

Nette close grips.

Word er niet meer gepost Own ofzo?
1 dagje rust kan wel maar 2...:D

Kickbacks heb ik juist nooit last. Raar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.737
Thx all:cool:

Word er niet meer gepost Own ofzo?
1 dagje rust kan wel maar 2...:D

Sorry guys....Buikgriep heeft me weer te pakken nu:(

Heb vanmorgen wel nog getraind (hams/kuiten) maar bij de laatste oefening kreeg ik weer buikkrampen en moest bijna kotsen!!!Laatste dagen vrij weinig gegeten,zowat alles weer uitgekotst......
Hoop dat ik vanavond wel quads kan trainen maar zie het toch weer somber in voor me....Vanmorgen voelde ik me goed en wou 100% gaan trainen,na de training voelde ik me alweer belabberd en nu voel ik me weer geen haar beter als de voorafgaande dagen.:(

Training:Hams/Kuiten

1.Hams

Leg curl zittend (3sec.negatief)
20x25kg
10x40kg
10x50kg

Leg curl liggend (3sec.negatief)
10x20kg
10x30kg
10x40kg

Leg curl staand
10x30kg
10x35kg
10x40kg

2.Kuiten

Calve raises staand
10x100kg
10x130kg
10x160kg

Calve raises zittend (high rep)
40x40kg
40x50kg
40x60kg

Opmerkingen::gay:training.......Nu weer snel terug onder de wol gaan liggen,morgen komt het vrouwtje weer terug van marokko en zal dan eindelijk weer wat ontlast gaan worden van mn dagelijkse taken....:sukkeltje:

jezus, jij hebt ook altijd wat he :( Lekker zo in je voorbereiding ..

Vitamine b12 injecteren of heb je dat al gedaan? Beterschap, Kevin :(

mmh minder goed nieuws van die buikgriep, hoop dat het snel voorbij is!

Terug
Naar boven