- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe thx,ik ga mn best doen om nog wat extra kilootjes eraan te plakken voor de eemsmondcup en dat zal compleet naturel niet haalbaar zijn.Precieze klasse indeling weet ik niet,dacht alleen B en C klasse.
Heb er ook aangedacht om daar aan mee te doen, maar ik wacht daar nog maar mee, schat me kansen daar aanzienlijk lager in. Ga denk ik volgend jaar NK in Beverwijk meedoen, als graadmeter en dan kijk ik wel weer verder of ik met Eemsmondcup mee ga doen. Ben je wel eens wezen kijken daar toevallig?
Je hebt wel flinke stats kerel. Pics?
@own;
Geile training weer kerel. Ben het wel eens met gmen betreft de compounds na isolatie. Je geeft zelf aan dat je schouders als kool groeien, maar toch doe je dan deadlift na de schouders. Je rug heeft dan toch meer prioriteit dan schouders op het moment?
Je hebt wel flinke stats kerel. Pics?
@own;
Geile training weer kerel. Ben het wel eens met gmen betreft de compounds na isolatie. Je geeft zelf aan dat je schouders als kool groeien, maar toch doe je dan deadlift na de schouders. Je rug heeft dan toch meer prioriteit dan schouders op het moment?
Thx KaLe,hebben jullie 100% gelijk in,maar mn onderrug is na het deadliften ff out of order om mn presses verantwoord te blijven uitvoeren.Als mn onderrug weer stabiel is ga ik het 100% switchen.Van dat ongeluk heb ik een dubbelle whiplash opgelopen waardoor ik vaker last van krampen krijg.Die kramp blijft ook niet op dezelfde plaats zitten,vaker kruipt het mn middenrug/schouderblad of nek in,en daar pas ik dan ook mijn trainingsschema aan.
@Hiekie:Thx bro,die 60kg gingen gewoon te makkelijk en de 70 heb ik ook probleemloos vol gekregen.Op naar de 80kg![]()
Hehe thx,ik ga mn best doen om nog wat extra kilootjes eraan te plakken voor de eemsmondcup en dat zal compleet naturel niet haalbaar zijn.Precieze klasse indeling weet ik niet,dacht alleen B en C klasse.

Hopelijk bied de therapie uitkomst voor me.
Ja was weer leuke traininggelukkig merkte ik weinig van mn misselijkheid
Ik kijk al uit naar donderdag bro !

Maar dit is gelukkig niet het geval.
Ja man verot he,las in jouw logje dat het ook niet echt gaat zoals we graag zouden willen.
Gisteren zoog echt enorm man,na hooguit 2 min. rennen zat ik helemaal vast!!!Nog nooit meegemaakt man!!!Vandaag gelukkig wel de oorzaak gevonden en de behandeling is ook gelijk van start gegaan dus dat geeft me wel weer positieve energie.Beterschap Kale.![]()

Komt wel goed met dat arme maagje van je.......
Donderdag gaan we borst pakken.Zolang michel geblesseerd is blijf ik je afbeulen!!
@ivisnivo:220kg 3x3 is toch aardig wat gewicht man.Hoop dat het je gaat lukken bro,succes ermee.
@JudokaDomie:Naturel blijven is dus echt niet vetter!!!Geeft mss meer voldoening om te weten dat wat je bereikt hebt je 3x zoveel moeite gekost heeft.
@Manny:Thx man![]()
Jij ook beterschap kerel! Gelukkig kan ik de 26ste naar de chiropractor en hoop ik dat ze bij mij de oorzaak ook vinden. In ieder geval oplossen![]()
![]()

****ed up man. Heb zelf ook wat rugwervels die scheef zitten, moet eigenlijk zo snel mogelijk naar fysio. Vroeger liet ik me kraken, maar dat is maar tijdelijke oplossing plus de slijtage die dat uiteindelijk met zich mee brengt is ook niet iets waar ik op zit te wachten.

250kg