XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

Zow !!! lekkere EZ-bar row man !!! hij gaat als een trein !

Hehe thx,ik ga mn best doen om nog wat extra kilootjes eraan te plakken voor de eemsmondcup en dat zal compleet naturel niet haalbaar zijn.:rolleyes:Precieze klasse indeling weet ik niet,dacht alleen B en C klasse.

Heb er ook aangedacht om daar aan mee te doen, maar ik wacht daar nog maar mee, schat me kansen daar aanzienlijk lager in. Ga denk ik volgend jaar NK in Beverwijk meedoen, als graadmeter en dan kijk ik wel weer verder of ik met Eemsmondcup mee ga doen. Ben je wel eens wezen kijken daar toevallig?

Je hebt wel flinke stats kerel. Pics? ;)

@own;
Geile training weer kerel. Ben het wel eens met gmen betreft de compounds na isolatie. Je geeft zelf aan dat je schouders als kool groeien, maar toch doe je dan deadlift na de schouders. Je rug heeft dan toch meer prioriteit dan schouders op het moment?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Je hebt wel flinke stats kerel. Pics? ;)

@own;
Geile training weer kerel. Ben het wel eens met gmen betreft de compounds na isolatie. Je geeft zelf aan dat je schouders als kool groeien, maar toch doe je dan deadlift na de schouders. Je rug heeft dan toch meer prioriteit dan schouders op het moment?

Thx KaLe,hebben jullie 100% gelijk in,maar mn onderrug is na het deadliften ff out of order om mn presses verantwoord te blijven uitvoeren.Als mn onderrug weer stabiel is ga ik het 100% switchen.;)Van dat ongeluk heb ik een dubbelle whiplash opgelopen waardoor ik vaker last van krampen krijg.Die kramp blijft ook niet op dezelfde plaats zitten,vaker kruipt het mn middenrug/schouderblad of nek in,en daar pas ik dan ook mijn trainingsschema aan.;)

@Hiekie:Thx bro,die 60kg gingen gewoon te makkelijk en de 70 heb ik ook probleemloos vol gekregen.Op naar de 80kg:D

Sterk weer al die pr's :thumb:

Ja was weer leuke training :) gelukkig merkte ik weinig van mn misselijkheid ;)

Ik kijk al uit naar donderdag bro !

Ik ga deze week ook maar is proberen om 220kg 3x3 te deadliften. Me vorige record is van tijdje terug is 220kg 1x, en paar weken geleden had ik 210kg 3x4 met heel veel moeite en rust. 230 heb ik tijdje terug gemist :(

Hehe thx,ik ga mn best doen om nog wat extra kilootjes eraan te plakken voor de eemsmondcup en dat zal compleet naturel niet haalbaar zijn.Precieze klasse indeling weet ik niet,dacht alleen B en C klasse.

:eek:

Dat zou toch verdomd zonde zijn. Er zijn al genoeg gebruikers in Nederland, er zijn echter maar weinig goed en compleet ontwikkelde naturals. Het blijft natuurlijk je eigen keuze:(

goede rugtraining, lat pull front of behind the neck?

Ey L-Hill giant, naturel blijven is vetter man:cool:

voor de rest uiteraard goed bezig!

Kom net terug van fysio,bleek dat ik 5 wervels scheef had zitten en mn bekken niet recht stonden.Heb al weken last van mn bilspieraanhechtingen en mn onderrug,en ging van kwaad naar erger.Gisteren ging ik rennen langs het kanaal bij zonsondergang.Werd van alle kanten aangevallen door muggen en steekvliegen,dus m.a.w.kon ik na het rennen niet ff staan blijven om te ontspannen of rekken.Echt waar...als jullie me hadden zien lopen dacht je dat je de klokkenluider van notre dame gezien had!!!Idem met squatten en deadliften,hier had ik ook na elke serie een minuut of 5 rust nodig.Nu gaat het weer beter sinds de behandeling vanmorgen,donderdag ga ik weer.

De bedoeling was/is om mn conditie weer op peil te brengen maar mn lichaam werkt even niet mee.:(Hopelijk bied de therapie uitkomst voor me.

@G-men:Ik gebruik niet,maar sinds ik een aantal keren in de kreukels heb gelegen,en toch een behoorlijke lichamelijke-gebruiksaanwijzing heb,heb ik op doktersadvies deca (nandrolon) voorgeschreven gekregen.Dit gebruik ik alleen als het echt niet gaat en ik maanden uit de roulatie zou liggen.Door mn whiplash kan ik toch niets extreems pakken zoals hormonen o.d.Als ik al een kop koffie pak sta ik 2 dagen strak!!!(knalt te heftig op mn centrale zenuwstelsel)

oja,latpulls waren front.;)

Ja was weer leuke training :) gelukkig merkte ik weinig van mn misselijkheid ;)

Ik kijk al uit naar donderdag bro !

Komt wel goed met dat arme maagje van je.......;)

Donderdag gaan we borst pakken.Zolang michel geblesseerd is blijf ik je afbeulen!!:D

@ivisnivo:220kg 3x3 is toch aardig wat gewicht man.Hoop dat het je gaat lukken bro,succes ermee.;)

@JudokaDomie:Naturel blijven is dus echt niet vetter!!!Geeft mss meer voldoening om te weten dat wat je bereikt hebt je 3x zoveel moeite gekost heeft.;)

@Manny:Thx man:thumb:

****ed! :(

Ja man verot he,las in jouw logje dat het ook niet echt gaat zoals we graag zouden willen.:(

Gisteren zoog echt enorm man,na hooguit 2 min. rennen zat ik helemaal vast!!!Nog nooit meegemaakt man!!!Vandaag gelukkig wel de oorzaak gevonden en de behandeling is ook gelijk van start gegaan dus dat geeft me wel weer positieve energie.Beterschap Kale.;)

Ja man verot he,las in jouw logje dat het ook niet echt gaat zoals we graag zouden willen.:(

Gisteren zoog echt enorm man,na hooguit 2 min. rennen zat ik helemaal vast!!!Nog nooit meegemaakt man!!!Vandaag gelukkig wel de oorzaak gevonden en de behandeling is ook gelijk van start gegaan dus dat geeft me wel weer positieve energie.Beterschap Kale.;)

Jij ook beterschap kerel! Gelukkig kan ik de 26ste naar de chiropractor en hoop ik dat ze bij mij de oorzaak ook vinden. In ieder geval oplossen :D :D

Komt wel goed met dat arme maagje van je.......;)

Donderdag gaan we borst pakken.Zolang michel geblesseerd is blijf ik je afbeulen!!:D

@ivisnivo:220kg 3x3 is toch aardig wat gewicht man.Hoop dat het je gaat lukken bro,succes ermee.;)

@JudokaDomie:Naturel blijven is dus echt niet vetter!!!Geeft mss meer voldoening om te weten dat wat je bereikt hebt je 3x zoveel moeite gekost heeft.;)

@Manny:Thx man:thumb:

Ik heb mezelf beloofd dit jaar 250 te pakken. Had vorig jaar op oudjaarsdag 200 gehaald. Dus ik heb nog een stukkie te gaan.

Dat is een tegenvaller bro, en over het naturel verhaal, streef je ambities na maar ook met een "gezond" lichaam dat is het belangrijkste.
Als dit alles kan door naturel te blijven, helemaal top natuurlijk.
Succes met je herstel!

Jij ook beterschap kerel! Gelukkig kan ik de 26ste naar de chiropractor en hoop ik dat ze bij mij de oorzaak ook vinden. In ieder geval oplossen :D :D

Komt wel goed KaLe.We hebben het voordeel tegenover de meeste mensen dat onze spieren om de probleemzone zo danig versterk zijn dat revalideren een stuk sneller gaat dan bij de meesten,de ondersteuning (rond de probleemzone) is al aanwezig zeg maar.

Therapeut is ook gelijk een sportarts en heeft dus een goede kijk op mijn doelstellingen en gaat ook niet te werk van:je mag dit en dat niet bla bla,snapte mijn argumenten volkomen,wie geloofd nu dat iemand zn rug kan verrekken terwijl hij voorovergebogen een propje van de grond raapt en tegelijkertijd wel 200kg in zn nek legt en gaat squatten en deadz uitvoerd etc....Dit is waar ik eerder met ander therapeuten mee in de haren lag,dus voor het gevoel zit het wel goed nu.;)

****ed up man. Heb zelf ook wat rugwervels die scheef zitten, moet eigenlijk zo snel mogelijk naar fysio. Vroeger liet ik me kraken, maar dat is maar tijdelijke oplossing plus de slijtage die dat uiteindelijk met zich mee brengt is ook niet iets waar ik op zit te wachten.

****ed up man. Heb zelf ook wat rugwervels die scheef zitten, moet eigenlijk zo snel mogelijk naar fysio. Vroeger liet ik me kraken, maar dat is maar tijdelijke oplossing plus de slijtage die dat uiteindelijk met zich mee brengt is ook niet iets waar ik op zit te wachten.

Vandaag werden mn wervels terug gezet zonder te kraken.Hij was tegen kraken omdat je dan de tegenoverliggende bandjes ook uitrekt en zo weer evenveel belast dan je weer goed maakt.Wat en hoe hij het vandaag allemaal deed mag joost weten,ik ben tijdens zon behandeling meestal half van de planeet af.:D

@Masallah:Thx mas,maar kuren hoeft imo niet perse ongezond te zijn.Is eerder afhankelijk van kwaliteit van het spul,(mate van)dosering en/of je onder begeleiding van een sport/huisarts staat.Anders moet je er echt niet aan beginnen.

@ivosnivo:Mooie doelstelling toch.Suc6 bro.;)250kg:wl:

@OS: ik weet dat er nieuwe behandelingen waar je per rugwervel behandeld word. Misschien dat jou fysio dat ook zo doet?
Btw kraken werkt bij mij op me lachspieren:D

Terug
Naar boven