MuscleMeat

Panzer VIII LOG

nice man, alleen jammer dat je bovenkant borst niet wat voller was dan zou het er veeel beter uitzien

maarja 8/10 voor de progress

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.222
Haha dat is geen stom idee! Ongekookte eieren.. Hmmm lekker! :cool: Maar oke ik ga het dan eens proberen. Maarja zoiets is dus best rijk aan eiwitten en carbs. Zijn een paar lekkere cal's die je dan naar binnenwerkt

Smaakt inderdaad nog lekker ook, win-win :) En in de shake die ik voorstelde zit vooral eiwit/vet, maar je kan er dan ook vanalles inpleuren, pindakaas/havermout/honing/whatever

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 22:45 ----------

nice man, alleen jammer dat je bovenkant borst niet wat voller was dan zou het er veeel beter uitzien

maarja 8/10 voor de progress

bedankt, en ik vind bovenkant borst inderdaad een aandachtspuntje, hoewel ik altijd 50/50 flat/incline borst heb getraind..

Smaakt inderdaad nog lekker ook, win-win :) En in de shake die ik voorstelde zit vooral eiwit/vet, maar je kan er dan ook vanalles inpleuren, pindakaas/havermout/honing/whatever

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 22:45 ----------

bedankt, en ik vind bovenkant borst inderdaad een aandachtspuntje, hoewel ik altijd 50/50 flat/incline borst heb getraind..

Ja sorry, ik bedoelde ook eiwitten en vetten. Maar klinkt goed. Eens googlen naar een goedkope blender :D. Thanx Panzer ;)

Hey panzer!

Goede prestatsie! wat is je vp/gewicht op het moment?
Hoeveel deflict?

ben sebastiaan1993, ben weer terug op dbb

• #2.225
Hey panzer!

Goede prestatsie! wat is je vp/gewicht op het moment?
Hoeveel deflict?

ben sebastiaan1993, ben weer terug op dbb

heyy kerel! waar is je oude account dan? ben nu denk 78 op 12% en hoop over 8 weekjes een vrij hard tanned sixpack te hebben :) defizit is ongeveer 500-600 calorieen

lekker bezig! klaar voor de zomer :P

acc is weg, had paar maanden gelden zo veel stress en zo druk.. had ik gevraagt of hij verwijderd kon worden :P...

Had je veel honger tijdens je cut? of ging dat snel over?

• #2.227
lekker bezig! klaar voor de zomer :P

acc is weg, had paar maanden gelden zo veel stress en zo druk.. had ik gevraagt of hij verwijderd kon worden :P...

Had je veel honger tijdens je cut? of ging dat snel over?

haha ik was ook een tijd weg druk met school mar dat is nu eigenlijk niet minder :o en had op sommige momenten van de dag redelijke honger ja, heb dan ook wel wat dagen gehad dat ik me volvrat met junk

• #2.228
lekkere training weer. 8x22 kilo shoulder press (dumbbell) en 34 kilo dumbbell shrug dus ik ben tevreden.. morgen off en nu snel weer huiswerk :(

Sterke training

Ik heb een lange tijd je log niet gevolgd. Maar Panzer je ziet er een stuk beter uit nadat je hebt gecut. Het lijkt ook net of je geen massa hebt moeten inleveren, en daar bedoel ik bijv. arm size mee. Nette cut en mooi om je abs tezien!

• #2.232
Ik heb een lange tijd je log niet gevolgd. Maar Panzer je ziet er een stuk beter uit nadat je hebt gecut. Het lijkt ook net of je geen massa hebt moeten inleveren, en daar bedoel ik bijv. arm size mee. Nette cut en mooi om je abs tezien!

Hey bedankt man!! Vind de cut zelf ook goed geslaagd en kracht is inderdaad vrijwel gelijk gebleven, wel iets in moeten leveren maar ik ben ook 6 kilo lichter geworden. Ben nu met men 2e cut bezig en wil nu echt rond de 10% komen en dan weer cleanbulken naar de 14 etc. :D Moet alleen wel zeggen dat het seizoen niet echt meezit, heb het idee dat ik het 10 keer kouder heb buiten dan vorig jaar toen ik nog gezellie op 18% stond :( Vandaag had ik btw een dagje vrij, morgen weer rug/triceps.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 23:49 ----------

Lekkere press! Klote school ook.. zou ik nu ook moeten doen. Maarja zoals mensen zeggen: YOLO

Ja vind het ook moeilijk om gemotiveerd te blijven.. zakt zo vaak weg... maar je moet maar denken over 5 jaar heb je wel wat aan een diploma en heb je er niks aan dat je zoveel keer bent uitgeweest en al die ochtenden hebtuitgeslapen :D

Geen probleem, en succes morgen op je training.

• #2.234
500 gram aardappels
200 gram kipfilet
150 gram dessertrijst
50 gram boter
en 3.2 kilometer hardlopen

mijn refeed voor morgen :)

Hmm lekker! Enige wat ik dadelijk naar binnen knal: frieten :D. Vanavond hopelijk mijn VP meten met huidplooimeter. En dan over 2 weken cutten op de manier zoals jij het doet :)

• #2.236
Hmm lekker! Enige wat ik dadelijk naar binnen knal: frieten :D. Vanavond hopelijk mijn VP meten met huidplooimeter. En dan over 2 weken cutten op de manier zoals jij het doet :)

Ja leuk om te weten man :mad: Haha maar de trek is bij vlagen echt bijna onweerstaanbaar, had het vanochtend best erg maar nu is het helemaal weg.. dat je bijvoorbeeld staat te twijfelen of je een pak koeken opentrekt of niet :o

maar achteraf ben je steeds blij dat je het niet deed :D

Als je een log terug opent zeker laten weten!!

OT:
heb je eigenlijk veel kracht verloren met je cut?

eventueel tegen de honger: veel drinken, thee/koffie drinken, vezel rijk voedsel eten;)(heb je een voller gevoel van), en zo zijn er wel nog trucjes:D

Ja leuk om te weten man :mad: Haha maar de trek is bij vlagen echt bijna onweerstaanbaar, had het vanochtend best erg maar nu is het helemaal weg.. dat je bijvoorbeeld staat te twijfelen of je een pak koeken opentrekt of niet :o

maar achteraf ben je steeds blij dat je het niet deed :D

Haha die honger weersta ik dus echt nooit. Ik trek altijd dan een pak koeken open :(. Zoals net: 150 gram pepernoten hahaha :mad: Maar deze tijden gaan veranderen!

OT:

eventueel tegen de honger: veel drinken, thee/koffie drinken, vezel rijk voedsel eten;)(heb je een voller gevoel van), en zo zijn er wel nog trucjes:D

Hij heeft er al een geopend.

• #2.240
Haha die honger weersta ik dus echt nooit. Ik trek altijd dan een pak koeken open :(. Zoals net: 150 gram pepernoten hahaha :mad: Maar deze tijden gaan veranderen!

Knowthatfeelbro, je wilt niet weten hoeveel ik gejunkt hebt de afgelopen maanden, zelfs een periode van 5 dagen achter elkaar en ben zelfs enige malen speciaal naar de super geweest om junk in te slaan. Het blijft een eeuwige strijd :D

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 17:46 ----------

OT:

Op sommige oefeningen niets, en op andere een klein beetje.. ben er erg blij mee inderdaad want het zegt toch wel iets over de hoeveelheid spiermassa die ik heb verloren (dat het wss vrij weinig is :))

En koffie drink ik al vaak, helpt erg goed tegen de honger inderdaad.

Terug
Naar boven