Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha dat is geen stom idee! Ongekookte eieren.. Hmmm lekker!Maar oke ik ga het dan eens proberen. Maarja zoiets is dus best rijk aan eiwitten en carbs. Zijn een paar lekkere cal's die je dan naar binnenwerkt
En in de shake die ik voorstelde zit vooral eiwit/vet, maar je kan er dan ook vanalles inpleuren, pindakaas/havermout/honing/whatevernice man, alleen jammer dat je bovenkant borst niet wat voller was dan zou het er veeel beter uitzien
maarja 8/10 voor de progress
Smaakt inderdaad nog lekker ook, win-winEn in de shake die ik voorstelde zit vooral eiwit/vet, maar je kan er dan ook vanalles inpleuren, pindakaas/havermout/honing/whatever
---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 22:45 ----------
bedankt, en ik vind bovenkant borst inderdaad een aandachtspuntje, hoewel ik altijd 50/50 flat/incline borst heb getraind..
. Thanx Panzer 
Hey panzer!
Goede prestatsie! wat is je vp/gewicht op het moment?
Hoeveel deflict?
ben sebastiaan1993, ben weer terug op dbb
defizit is ongeveer 500-600 calorieenlekker bezig! klaar voor de zomer![]()
acc is weg, had paar maanden gelden zo veel stress en zo druk.. had ik gevraagt of hij verwijderd kon worden...
Had je veel honger tijdens je cut? of ging dat snel over?
en had op sommige momenten van de dag redelijke honger ja, heb dan ook wel wat dagen gehad dat ik me volvrat met junklekkere training weer. 8x22 kilo shoulder press (dumbbell) en 34 kilo dumbbell shrug dus ik ben tevreden.. morgen off en nu snel weer huiswerk![]()
Ik heb een lange tijd je log niet gevolgd. Maar Panzer je ziet er een stuk beter uit nadat je hebt gecut. Het lijkt ook net of je geen massa hebt moeten inleveren, en daar bedoel ik bijv. arm size mee. Nette cut en mooi om je abs tezien!
Moet alleen wel zeggen dat het seizoen niet echt meezit, heb het idee dat ik het 10 keer kouder heb buiten dan vorig jaar toen ik nog gezellie op 18% stond
Vandaag had ik btw een dagje vrij, morgen weer rug/triceps.Lekkere press! Klote school ook.. zou ik nu ook moeten doen. Maarja zoals mensen zeggen: YOLO

Hmm lekker! Enige wat ik dadelijk naar binnen knal: frieten. Vanavond hopelijk mijn VP meten met huidplooimeter. En dan over 2 weken cutten op de manier zoals jij het doet
![]()
Haha maar de trek is bij vlagen echt bijna onweerstaanbaar, had het vanochtend best erg maar nu is het helemaal weg.. dat je bijvoorbeeld staat te twijfelen of je een pak koeken opentrekt of niet 

Als je een log terug opent zeker laten weten!!
(heb je een voller gevoel van), en zo zijn er wel nog trucjes
Ja leuk om te weten manHaha maar de trek is bij vlagen echt bijna onweerstaanbaar, had het vanochtend best erg maar nu is het helemaal weg.. dat je bijvoorbeeld staat te twijfelen of je een pak koeken opentrekt of niet
maar achteraf ben je steeds blij dat je het niet deed![]()
. Zoals net: 150 gram pepernoten hahaha
Maar deze tijden gaan veranderen!Als je een log terug opent zeker laten weten!!
OT:
heb je eigenlijk veel kracht verloren met je cut?
eventueel tegen de honger: veel drinken, thee/koffie drinken, vezel rijk voedsel eten(heb je een voller gevoel van), en zo zijn er wel nog trucjes
![]()
Haha die honger weersta ik dus echt nooit. Ik trek altijd dan een pak koeken open. Zoals net: 150 gram pepernoten hahaha
Maar deze tijden gaan veranderen!

Als je een log terug opent zeker laten weten!!
OT:
heb je eigenlijk veel kracht verloren met je cut?
eventueel tegen de honger: veel drinken, thee/koffie drinken, vezel rijk voedsel eten(heb je een voller gevoel van), en zo zijn er wel nog trucjes
![]()
)