Fitness Seller

pas begonnen

Hey Jurgen,

Je moet idd meer eten hoor :D , Ik ben ook nog steeds bezig met het samenstellen van een goed voedings schema, is best ingewikkeld (ben niet zo goed in rekenen lol).

Ik om te beginnen wat meer boterhammen eten (ik zit nu op minimaal 10per dag) en ook om 9uur en 14uur wat meer eten en niet alleen wat fruit of yoghurt. Valt niet mee he?, ik krijg die 6 maaltijden per dag ook niet altijd even makkelijk naar binnen...

Groeten,

Davy

:wave:

• Topic Starter Topic Starter
Ben veranderd van voedingschema.

S morgens 4 boterhammen met confituur
10 yoghurt met muesli
12 4 boterhammen met mager vlees
14 tonijn
17 yoghurt of brinta
18 avondmaaltijd

telkens na de training neem ik 2 dextro energy's in. Is dit wel goed??
Ben meer aan het eten.

hello,

Ik weeg nu 78 kilo en ben 1 meter 86.
Heb van een vriend 7.5 kilp mass gainer gekregen. Is het verstanding om deze te nemen of mag het in de prullenbak???

Blijf wel nog whey nemen na de training en voor het slapen gaan. En na de training neem ik ook 2 dextro.

Salukes,

cambrinus zei:
hello,

Ik weeg nu 78 kilo en ben 1 meter 86.
Heb van een vriend 7.5 kilp mass gainer gekregen. Is het verstanding om deze te nemen of mag het in de prullenbak???

Blijf wel nog whey nemen na de training en voor het slapen gaan. En na de training neem ik ook 2 dextro.

Salukes,

Neem geen whey VOOR het slapen gaan, neem dan een bak kwark ofzo of een blikje tonijn, dit zijn langzame eiwitten.

Ze hebben me in de sportschool gezegd dat ik een shake moet drinken voor het slapen gaan. Als we rusten maken we spieren aan.
Wat is een bak?? Hoeveel gram is dat??

En die mass gainer mag ik die innemen??

Ik drink een whey proteine shake direct na de training (binnen 30min na me training) en een 30min/1uur later neem ik een bakje yoghurt of kwark.

Je kan die weight gainer gewoon probreren toch, ff kijken wat het doet. Ik zie ook dat je meer eet :thumbs: . Doorgaan zo :D

Groeten,

Davy

een bakje yoghurt is dat een van 500 gr??
of minder??
Voel al een verschil tegenover 3 maand geleden. Alles begint steviger te komen.
Mijn armen en borst groeien goed. Mijn benen ook. Rug iets langzamer. Zal wel komen...
Hoe lang ben jij al bezig Davyo?? Ziet er goed uit die foto's van jou.

Goede vraag, ik heb geen idee hoeveel gram mijn bak yoghurt of kwark is, het is wel een flinke bak igg :D.

Ik ben in totaal 1.5 jaar bezig, wel met enkele tussen stops helaas. Ben er eind verleden jaar 3 maanden uit geweest ivm met een polsblesure, maar om toch bezig te blijven heb ik me toen op hardlopen/fietsen gestort. Ben nu weer bijna 5 maanden goed aan het trainen en eten. Ik ben in deze laatste 5 maanden goed vooruit gegaan, weeg inmiddels 78 kg. Ik ga volgende maand rustig aan beginnen met cutten, want ik wil me vetpercentage nog iets naar beneden brengen.

Heb je ook foto`s?

:wave:

heb ik ja maar zijn niet goed. Zie niet veel massa op en spieren ook nog niet.
Hoe zet ik foto op de site??

[Link niet meer beschikbaar]
ik denk dat het moet lukken

weet nog niet wat mijn vet% is. Zal es vragen aan sportschool om te meten
En wat denk je ervan nog niet veel te zien he??? :mad:

Je bent goed bezig toch, je bent van 95 kilo afgevallen naar 78 kilo, erg goed toch? :cool: Je hebt nog niet veel spiermassa, maar je bent ook nog maar pas begonnen (in Maart toch?)... dat komt wel goed, gewoon doorgaan met goed blijven trainen en veel eten. :D

Groeten,

Davy

cambrinus zei:
Ze hebben me in de sportschool gezegd dat ik een shake moet drinken voor het slapen gaan. Als we rusten maken we spieren aan.
Wat is een bak?? Hoeveel gram is dat??

En die mass gainer mag ik die innemen??

Ja dan bedoelen ze denk ik een gewone proteine shake ( bv proteine 80 ) maar zeker geen whey voor het slapen gaan.
De bak kwark die ik neem is 500 gram, deze is van de AH en bevat 55 gram eiwit.

Ik eet ook kwark maar deze bevat maar 7.5 gr eiwit per 100 gr.
Ik woon in Belgie en vindt geen kwark aan bv 12 gr eiwit per 100gr.
Koop jij je kwark in een winkel??

Eet nu meer en ben weer 2 kilo afgevallen.
Wat doe ik verkeerd??
Ik wil bijkomen in spiermassa. Maar lukt me niet precies

Doe je mischien veel cardio op meer dan 70% van je max hartslag?

jo de manne,

Heb vrijdag triceps getraind en heb nog steeds last. Is dit normaal?
Normaal Woensdag weer triceps is het verstandgi deze te trainen zelf met spierpijn??

cambrinus zei:
jo de manne,

Heb vrijdag triceps getraind en heb nog steeds last. Is dit normaal?
Normaal Woensdag weer triceps is het verstandgi deze te trainen zelf met spierpijn??

Als je nog spierpijn hebt, niet trainen. ( je triceps )

Terug
Naar boven