AndroidHealthClinic

pas begonnen

probeer anders van 3 keer per week naar 4~5 keer per week te gaan trainen ( als dat mogelijk is qua tijd!)
je kunt dan alle aparte spiergroepen op een andere dag pakken en zo je spieren meer rust gunnen, wat de groei weer bevorderd.
zelf train ik op maandag en dinsdag, evt woensdag (meestal rustdag), en dan donderdag, vrijdag, evt. zaterdag, zondag weer rustdag.
als je voor jezelf weet wat je sterke en je zwakkere spiergroepen zijn dan kun je al een redelijk schema maken; dus voor je zwakkere spiergroepen een aparte dag met daarna een rustdag, je sterkere spiergroepen een aparte dag, met de volgende dag weer een aparte groep, enz.:D

succes ermee!

• Topic Starter Topic Starter
Heb een % van ongeveer 16 denk ik. Hoe kan ik mijn vetpercentage minderen. Meer trainen en zwaarder?
Voedingschema aanpassen??

1 m 86
77 kilo
16%

HEb een vraagje over de volgorde vd oefeningen.

Is het verstandig om af en toe is de volgorde te veranderen of is het nutteloos??
Volgende maand nieuw schema vragen.

DOEI?

cambrinus zei:
HEb een vraagje over de volgorde vd oefeningen.

Is het verstandig om af en toe is de volgorde te veranderen of is het nutteloos??
Volgende maand nieuw schema vragen.

DOEI?

Het is een must om regelmatig te veranderen, gewenning = stilstand en stilstand = achteruitgang :)

heb last van linkerarm. Wil niet gelijk meegaan dan rechterarm. Oefening biceps.
rechts kan ik set afwerken links stopt ie bij 8. ik doe setjees van 10

Is er een oplossing hiervoor??

stoppen met je rechts als je links nie meer kan dus als je 8 red met je links niet meer dan 8 doen met je rechts!

Volgende week kan ik maar 2 keer gaan trainen. Weet er iemand een schema voor 2 dagen?

Ma : Biceps en rug en benen ??

Vr : Triceps + borst + schouders ??

Is dit goed of een ander schema??

Thx,

Kent er iemand goede oefeningen om de biceps in omtrek te vergroten??

Ik doe volgende oefeningen:

Barbell Curl 10 8 6 4
Dumbbell curl 10 8 6 4
Lever Preacher Curl 10 8 6 4
Is dit genoeg of nog een oefening meer doen??

Ik hoor mensen sporeken over een superset. Wat is een SUPERSET???

is het echt belangrijk de volgorde waarop je de oefingen uitvoert? Of mag je volgorde dooreen wisselen??

Afwisselen, maar altijd eerst de grote spiergroepen en daarna de kleine spiergroepen :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven