XXL Nutrition

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is er verkeerd met een verzorgde haarsnit?
Toch beter zo dan dat je net uit het oerwoud komt?
Ik dacht dat deze periode gekenmerkt werd door de ijdele man? En die verzorgt zich nu eenmaal.
@PBS, had et al eens gevraagd, maar je hebt niet geantwoord: Wat DEED je in je haar? Wax, gel of gebruikte je de sTtang? wil het wel eens weten.
Drogen, sTen, got2be grootheidswaan en got2be strandmat .

dan nog ...

Maar voor eens en voor altijd, die tijd bij mij is voorbij.
Eerlijk gezegd irriteert het mij ook de laatste tijd, vooral rond antwerpen is het heel erg de laatste tijd.
Maargoed, dan denk ik bij mij zelf :rolleyes:
En loop ik gewoon verder, ik ga me er niet mee moeien ofso
en dat doe jij wel, en dat nog achter je pctje

achja

+1

• Topic Starter Topic Starter
Foto'tje Rug nu. @ 75kg

DSC052222.jpg

Laatst bewerkt:
Respect voor je pa, als die 70 is, amai!

Rug begint er al door te komen eh :D

(op die foto btw al x gepakt van uw kuur?)

let op je bf man, het is zonde als je te hoog gaat zitten. moet er allemaal weer een keer af.

Ja, als mensen er goed willen uitzien door zich goed te kleden maakt het mn geen **** uit. Maar wanneer ze zo homoachtig beginnen te doen irriteert het me wel. Gasten met hun haar zoals struisvogels, dan ng roze broeken eronder. Dat irriteert me gewoon en ze denken allemaal dat ze het zijn .. lol

wtf? wat is al dat gezeik hier toch altijd over "superdudes" en al die shit, ik vind het persoonlijk wel een mooie sT
iedereen heeft zen eigen sT dat geziek hier altijd:rolleyes: sommige kapsels zijn idd wel overdreven

Laatst bewerkt:
ongelooflijk veel respect voor je vader, ook voor jou maar wat ziet die pa van jou er ongelooflijk goed uit voor die leeftijd

wtf? wat is al dat gezeik hier toch altijd over "superdudes" en al die shit, ik vind het persoonlijk wel een mooie sT
iedereen heeft zen eigen sT dat geziek hier altijd:rolleyes: sommige kapsels zijn idd wel overdreven

het is een sT voor zwakbegaafden dat is het. Niks geen fashion, gewoon fout

sbs 6, superdudes, brabant. 1 pot nat.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik onderstaande citaten lees wil je niet dat je vader er achter komt, alhoewel die wel de reacties op zijn fysiek leest. Heb je het er met hem over gehad of hoe ga je dat aanpakken? Neem aan dat je niet tegen de muur wilt...

GRT Friso

Ik vertel het hem gewoon de reacties.
verder ga ik het rustig aandoen op gebied van kuren.
mijn kuurtje gaat een licht kuurtje worden (zie log)
en verder ga ik opbouwen met HGH.
en dat is een proces van 6-12 maanden.

Jouw moeder, doet die ook wat in die gym van jullie?
Kan je daar ook pics van maken?

Succes verder!

GRT Friso

nee mijn moeder houdt zich hier niet mee bezig :D

grtz

ik moet toch ergens beter over voelen ;)

trlk verdedig jij die superdudes, aangezien je een wekelijkse complexganger ben bestaat de kans er in dat je zel zo'n homotje bent :p :windup:
Veralgemenen is nooit goed. Dat moet jij nog duidelijk leren ;) (ik geef je trouwens wel gelijk op het vlak van die k*t parkiet-fashion-gay boys :D)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven