Je hebt volledig gelijk jonge en ik geloof je graag als je zegt dat je volledig voor de sport leeft. Ik ben niet veel ouder als jou en bij mij is de situatie hetzelfde. Van party animal naar een streng gecontroleerd maar o zo goed leventje

. Je hebt zoveel ambities en dat zien anderen hier ook wel. Wat je doet doe je goed en dat is ook te zien aan het resultaat

. Je geeft je woorden alleen veel minder geloofwaardigheid door meteen over kuren te beginnen praten. Train je nu geruime tijd met veel ervaring dan ga je hier ook veel meer respect krijgen dat op je 18 na 8maanden trainen over kuren te beginnen. Uiteraard ligt de keuze bij jezelf maar wij proberen je hier duidelijk te maken (en ja iedereen doet het op zijn manier en sommige op een wel heel botte

) dat je niet naar je kuurvriendjes moet opkijken. Als je nu nog naturel traint tot je 21 ofzo en je naturel pakt rond de 90-95kg komt te zitten een grote variatie aan trainingsschema's hebt overlopen en dan gaat kuren dan steek je al die vriendjes van je zo voorbij. Bovendien is je lichaam dan nog lekker schoon en steekt het henne al vol met rommel. Met kuren begin je best zo laat mogelijk dat is de onderliggende booschap hier, want waar stopt het na die eerste kuur hé?
Naja men vorige post was niet personal maar je geeft vele van ons hier een beetje blijk van zwakheid door meteen over die shit te beginnen terwijl je no ZO VEEL mogelijkheden naturel hebt. Experimenteer nog wat met creatine en gewone supps, verdiep je al wat in de anobele sectie hier en als je er echt helemaal (zowel lich als geestelijk) klaar voor bent start je hier maar een kuurloge

en dan bedoel ik niet binnen twee maanden
Nja, peace