AndroidHealthClinic

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijven knallen!!!

75kg reeds gehaald
doel tegen januari 80 kg
daarna lekker knalle :p

Ik hoop niet dat je met "knallen" roids bedoelt :D Indien wel, Haha jesus je traint nog geen jaar! Als je het nu binne 3 jaar doet als je veel ervaring in traine/ete/etc hebt ben je 3x maal zo breed nu ga je er wss gwn uitkomen als een watervat en hou je ni eens zoveel vast! Je eerste kuur is altijd de meest intensieve, je lichaam went namelijk. Je wil toch van breed naar monster gaan en niet van semi naar breed. Naja bezin eer je begint ;).

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop niet dat je met "knallen" roids bedoelt :D Indien wel, Haha jesus je traint nog geen jaar! Als je het nu binne 3 jaar doet als je veel ervaring in traine/ete/etc hebt ben je 3x maal zo breed nu ga je er wss gwn uitkomen als een watervat en hou je ni eens zoveel vast! Je eerste kuur is altijd de meest intensieve, je lichaam went namelijk. Je wil toch van breed naar monster gaan en niet van semi naar breed. Naja bezin eer je begint ;).

Ja je hebt gelijk!
Ik ga vanaf januari misschien 6 maanden on, daar bedoel ik mee 250 tot 500 mg sustanon elke 4 weken of zoiets, mijn dokter vertelde zoiets
gewoon om het lichaam te laten wennen, volgende week weet ik hier meer over van mijn dokter dan ga ik uitgebreid verslag doen hier op DBB
eigelijk wil ik gewoon op korte periode kure 8 tot 10 weken ofso maar als je daarna veel verliest verkies ik toch liever een iets wat langere periode :D

grtz

Ik vindt het eigenlijk ook best dom om iemand af te zeiken die vroeger eruit zag als een mislukt wijf. Er zijn hier vast wel meer brute monsters die vroeger gothic of skater of punk of gabber zijn gweest.

Maar aan de andere kant goddamn die foto's zijn echt erg haha.
Als je het karakter van pattlovebritt had gehad dan had ik photoshop even geopend;)

Mocht je trouwens echt gaan kuren met deze stats dan ben je idd niet goed bezig.

Wat is er mis met skaters? geen idee wat jou beeld is van een skater

Skaters hebben grote tenen

Hij laat het ook niet bepaald positief klinken.

Moet dat dan? Persoonlijk heb ik geen goeie ervaring met skaters. Verder skate ik zo'n 8-10j geleden ook. Verder is het ook bbers > skaters in mijn mening , maar moest je je nog beledigd voelen skaters > emo's , goths anyday.

Skaters zijn emo's.

Moet dat dan? Persoonlijk heb ik geen goeie ervaring met skaters. Verder skate ik zo'n 8-10j geleden ook. Verder is het ook bbers > skaters in mijn mening , maar moest je je nog beledigd voelen skaters > emo's , goths anyday.

Ik voel me inderdaad beledigd al zeg je skaters en mislukt wijf in dezelfde post. En hoe kan je in godsnaam slechte ervaringen met skaters hebben?

Stop met topic te vervuilen A.U.B

grtz

Ik voel me inderdaad beledigd al zeg je skaters en mislukt wijf in dezelfde post. En hoe kan je in godsnaam slechte ervaringen met skaters hebben?

Ik zei niks over mislukt wijf en met ieder soort mensen kan je goeie en slechte ervaringen hebben.

OT: Hangt natuurlijk volledig van jou af , maar ik zou toch eraf blijven tot je 21 en tot ik naturel niet meer verder kan. De naturel mass blijft ook veel langer , logisch ook.

Idd gij gaat snel Yoël ;)

Nogmaals bedankt voor de info die je reeds gaf via netlog!

Wat een onzin die PBS

lees eens zijn vorige posts....

Dit is zijn Opa zegtie in zijn vorige posts (pagina 2/3/4)

En nu is het opeens zijn vader?

Kanker toch op

haha idd, het is gewoon een ingebeeld vriendje waarmee die op de foto staat

serieus, maakt het uit? al is het een vent die hij ooit 1 keer ontmoet heeft, hij ziet er goed uit voor zijn leeftijd, punt.

Wat een onzin die PBS

lees eens zijn vorige posts....

Dit is zijn Opa zegtie in zijn vorige posts (pagina 2/3/4)

En nu is het opeens zijn vader?

Kanker toch op

is gewoon mijn vader hoor...
jezus wat heb jij een grote mond achter je pc'tje :aai:

Welke oefeningen doe gij voor uw borst? En me welk gewicht? Ofwel doe ik het al een jaar verkeerd ofwel is borst gewoon mijn zwakke groep. Echt nice borst vind ik.

BTW wat een gelul over zn vader. Waarom zou hij gaan liegen dat het z'n vader is? Zoiets verzin je toch niet voor de fun:/
@ PBS: wa gebruik gij voor u haar? Ni slecht bedoeld he? is da gwn gel? wax? sTtang of combo ervan?

Laatst bewerkt:
@ PBS

Ik zei toch al dat je meer dan 75 kon bereiken tegen januari.

@ Kristof

Hij trainde vroeger hoofdzakelijk borst (met pec deck enzo, machines dus)
Jij traint je hele lichaam, en hebt een hoge bench (wat ngeen garantie is voor een grote borst)

is gewoon mijn vader hoor...
jezus wat heb jij een grote mond achter je pc'tje :aai:

niet fokken met pbs.. lol

volgens mij is die kerel zo schijnheilig als maar kan en zijn jullie me toch een potje naief
hij wil kuren, heeft zun spul al.. is superdude tot de max.. ze vrienden kuren.
Dan gaat hij echt niet veranderen door een beetje commentaar dat die hier krijgt van wat spammers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven