PBS
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 9%
niet snel genoeg maar oke

Gebruik nu
BCAA, ARGININE, CREATINE, GLUTAMINE, SYNTHA-6, CARNITINE
en ik ben natuurlijk erg gemotiveerd
grtz
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet snel genoeg maar oke

75kg reeds gehaald
doel tegen januari 80 kg
daarna lekker knalle![]()
Indien wel, Haha jesus je traint nog geen jaar! Als je het nu binne 3 jaar doet als je veel ervaring in traine/ete/etc hebt ben je 3x maal zo breed nu ga je er wss gwn uitkomen als een watervat en hou je ni eens zoveel vast! Je eerste kuur is altijd de meest intensieve, je lichaam went namelijk. Je wil toch van breed naar monster gaan en niet van semi naar breed. Naja bezin eer je begint
.Ik hoop niet dat je met "knallen" roids bedoeltIndien wel, Haha jesus je traint nog geen jaar! Als je het nu binne 3 jaar doet als je veel ervaring in traine/ete/etc hebt ben je 3x maal zo breed nu ga je er wss gwn uitkomen als een watervat en hou je ni eens zoveel vast! Je eerste kuur is altijd de meest intensieve, je lichaam went namelijk. Je wil toch van breed naar monster gaan en niet van semi naar breed. Naja bezin eer je begint
.

Ik vindt het eigenlijk ook best dom om iemand af te zeiken die vroeger eruit zag als een mislukt wijf. Er zijn hier vast wel meer brute monsters die vroeger gothic of skater of punk of gabber zijn gweest.
Maar aan de andere kant goddamn die foto's zijn echt erg haha.
Als je het karakter van pattlovebritt had gehad dan had ik photoshop even geopend
Mocht je trouwens echt gaan kuren met deze stats dan ben je idd niet goed bezig.
Wat is er mis met skaters? geen idee wat jou beeld is van een skater
Hij zegt toch nergens dat er iets mis is met skaters?
Moet dat dan? Persoonlijk heb ik geen goeie ervaring met skaters. Verder skate ik zo'n 8-10j geleden ook. Verder is het ook bbers > skaters in mijn mening , maar moest je je nog beledigd voelen skaters > emo's , goths anyday.
Ik voel me inderdaad beledigd al zeg je skaters en mislukt wijf in dezelfde post. En hoe kan je in godsnaam slechte ervaringen met skaters hebben?
Wat een onzin die PBS
lees eens zijn vorige posts....
Dit is zijn Opa zegtie in zijn vorige posts (pagina 2/3/4)
En nu is het opeens zijn vader?
Kanker toch op

is gewoon mijn vader hoor...
jezus wat heb jij een grote mond achter je pc'tje![]()