XXL Nutrition

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt man als ik die foto zie ontstaat er bij mij gewoon plaatsvervangende schaamte. Dat jij jezelf niet een ongelofelijke kk knuppel vindt.

Die kerel zal niet meer snel terugkomen, denk ik. :p

Je zou er nog van verschieten hoeveel er zo in België rondlopen. Nog een jaartje en dan is er wel weer wat nieuws :)

k moet zegge: ik ben der nog ma zelden zulke tege gekome... en maar best ook :D

PBS=PlayBoyStyles dus. Eindelijk snap ik je naam. Je zult niet erg geliefd zijn hier nu dat bekend is. Maar je komt me ook bekend voor van het superdude topic, volgens mij was je daar erg geliefd.

Laatst bewerkt:
In Antwerpen hangen ze met hopen bij elkaar. Vaak aan Roosevelt :)

hahahaha wat is dit :roflol:

straks moeten mensen nog kuren voor 65kg bw :roflol:

besteedt het geld liever aan gel, zo te zien heb je die nog niet genoeg in je haar

• Topic Starter Topic Starter
PBS=PlayBoyStyles dus. Eindelijk snap ik je naam. Je zult niet erg geliefd zijn hier nu dat bekend is. Maar je komt me ook bekend voor van het superdude topic, volgens mij was je daar erg geliefd.

Ik doe hier toch niks fout?
Post ik hier foute foto's???
toevallig zijn dat allemaal oude fotos van mij
tijden veranderen :D

grtz

Aangezien je je deze maand geregistreerd hebt is het dus nog steeds zo dat je jezelf PlayBoyStyles noemt toch?:roflol: Verder wel recpect voor je fysiek hoor, maar keep it nog ff natural man. daar kun je nog veel mee bereiken.

Aangezien je je deze maand geregistreerd hebt is het dus nog steeds zo dat je jezelf PlayBoyStyles noemt toch?:roflol: Verder wel recpect voor je fysiek hoor, maar keep it nog ff natural man. daar kun je nog veel mee bereiken.

ja klopt idd wel :rolleyes:
Ja ik ga voorlopig gewoon naturel blijven doorzetten tot 80kg dan zien we wel :o

Ja ik hoop dat je je verstand gaat gebruiken jongen, anders zal je hier geen respect verdienen. Laat die kuur en die homo-look maar even voor wat ze zijn en begin met een compound schema.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven