Fitness Seller

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Omfg check die kuur dan :o holy ****

Wat een triest figuur ben jij, ik neem aan dat je pa van die kuur weet? slechste pa ever.. als ik bij mn pa met zo'n kuur aan zou komen zou die mn hoofd vast pakken en een paar keer tegen de muur aanstoten.

nee die weet er niks van, ik denk moest hij het weten dat die me wel tegen de muur zou aanstoten,

maar ik ga er voorlopig afblijven van die kuur, blijven toch goed tot 2011

:)

grtz

hahahaha, de dbb nerds hebben weer iemand gevonden die meer vrouwtjes dan zij zelf kunnen krijgen hoor, zielige bende.

op het forum de grootste mond maar irl de meest trieste ventjes...

@ topic starter, je hebt een goed fysiek, blijf nog ff van de AS af. zorg gewoon dat je kk hard traint dan moet je de komende tijd nog makkelijk 10 kilo aan kunnen komen en als je dan 21 bent de spuit erin...succes.

bedankt man! toch nog iemand met verstand :D:thumbup:
Ik denk dat het idd toch het beste is voorlopig nog 10 kg massa te winnen,
en dan kan ik daarna nog altijd zien wat ik wil.

Grtz

Hm, Ik ben 1m79 en ben 65 Kilo en ik ben een stok in vergelijking met jouw. Ben je echt 70 kilo ?

uiteraard laag vetpercentage, maar ik denk dat max 3kg wel haalbaar is.

grtz

Wel respect dat je na alle reacties van de dbb helden toch vast blijft houden, je hebt zo te zien wel goede genen, maak daar gebruik van! En wacht met AAS minstens tot je 21e.

Wel respect dat je na alle reacties van de dbb helden toch vast blijft houden, je hebt zo te zien wel goede genen, maak daar gebruik van! En wacht met AAS minstens tot je 21e.

ja bedankt! :thumbup:

waaschijnlijk wacht ik wel, maar vraag me af of er nou zoveel verschil is tussen 18 - 19 -21 jaar?
sommige zegge je blijft groeien tot 21 ookal merk je er niks van.
en sommigen zeggen dat ze uitgegroeit waren op hun 18.
of ligt de hormoonbalans totaal anders als je 21bent?

grtz

Ik vindt het eigenlijk ook best dom om iemand af te zeiken die vroeger eruit zag als een mislukt wijf. Er zijn hier vast wel meer brute monsters die vroeger gothic of skater of punk of gabber zijn gweest.

Maar aan de andere kant goddamn die foto's zijn echt erg haha.
Als je het karakter van pattlovebritt had gehad dan had ik photoshop even geopend;)

Mocht je trouwens echt gaan kuren met deze stats dan ben je idd niet goed bezig.

waaschijnlijk wacht ik wel, maar vraag me af of er nou zoveel verschil is tussen 18 - 19 -21 jaar?

grtz

Kijk, als je kuurt **** je je lichaam. Je lichaam heeft een groot aanpassingsvermogen, vandaar dat een eerste kuur altijd het sterkste effect zal hebben. Aangezien jij nog lang niet aan je top zit qua natural stats zou het nogal stom zijn om te gaan kuren.

2, je lichaam ontwikkelt zich minstens tot je 21e, groei is niet alleen lengte/breedte/haargroei he. Het heeft ook te maken met de inwendige ontwikkeling van hormoonstelsels/organen.

Tot slot: met AAS haal je resultaten die je naturel nooit zal kunnen bereiken, simpelweg omdat het niet naturel is :).. Jammer genoeg reageert je lichaam op een dusdanige manier dat er schade optreedt die langdurend, pijnlijk kan zijn en in ernstige gevallen zeer schadelijk (dodelijk) kan zijn.

uiteraard laag vetpercentage, maar ik denk dat max 3kg wel haalbaar is.

grtz

Moet haalbaar zijn ja.
Veel succes!

grtz

Leeftijd is maar een richtlijn.
Het is gewoon de bedoeling eerst zoveel mogelijk naturel te bereiken, wat goed lukt de eerste jaren.
Maar dan begint de progressie een beetje te stokken, en kan je eventueel kuren.
Direct al kuren terwijl ja naturel nog heel wat kan bereiken is niet aan te raden (vergeet niet dat het een aanslag is op je lichaam)

Jij eigen hormoon spiegel piekt pas op je 21ste meen ik. Is niet goed om dat voortijdig in de war te schoppen. Verder is het ook beter om nog even te wachten om zo wat meer trainings en voedingservaring op te bouwen. Zo kun je de gains die je maakt met AS ook beter vast houden na een kuur.

Waarom nu je gezondheid op het spel zetten als je naturel nog zoveel binnen een korte tijd kunt bereiken. Weet jij bijvoorbeeld ook al wat je moet doen als bepaalde bijwerkingen optreden tijdens het gebruik. Bewaar dat kuren gewoon voor later.

Er is genoeg gezegd over kuren, je leeftijd, uiterlijk en dergelijke.

Je hebt een mooie gym tot je beschikking, het minste wat je kan doen is die toestellen zwaar misbruiken!
Go for it bro!

Er is genoeg gezegd over kuren, je leeftijd, uiterlijk en dergelijke.

Je hebt een mooie gym tot je beschikking, het minste wat je kan doen is die toestellen zwaar misbruiken!
Go for it bro!

Indd,, laat die spuit liggen en ga gwoon vreten en trainen als een gek. Succes!
PS: Ik heb respect voor je dat je na al dat gehaat nog steeds op dbb actief bent!:cool:

Allereerst respect dat je gewoon blijft na alle shit die je over je heen kreeg. Ik vind het persoonlijk bullshit dat iemand omdat hij anders is als "de rest" gelijk zo behandeld wordt. Voor mij is het fitness om er goed uit te zien ik ben zelf ook niet echt bezig om bodybuilder te worden. Vind mijn uiterlijke verzorging ook belangrijk, dus doe ik er ook alles aan om (voor mijn idee) er op mijn best uit te zien. Ik vind de term "Metroseksueel" een beetje verkeerd begrepen bij een hoop mensen, ik versta daaronder iemand die zijn uiterlijk verschijning gewoon erg belangrijk vind (net als ik).

Maarja Ontopic:

Respect voor je build man en dat in zeg een dikke 6 maanden.. Heb je misschien ook een foto van voordat je ging trainen (wat me sterk lijkt met zo'n gym thuis, GOD DAMN!)?

Jef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven