AndroidHealthClinic

PBS Progressie - Get the shape you want!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een metroman of metroseksueelis een man die vrouwelijke trekjes vertoont

- check

maar wel een (coïtusuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijke geslacht en daarmee dus uitgesproken heteroseksueelis.

- don't know

De metroseksueelheeft veel aandacht voor zijn kleding, verzorgt zijn haardracht, en gebruikt in een aantal gevallen ook cosmetica.

- check

:rolleyes:

Gewoon lekker trainen kerel, en natuurlijk ff dat stuk roadkill van je voorhoofd verjagen.

Wat zijn je stats op de grote drie?

Inderdaad, het maakt hem geen fl**ker uit volgens mij:roflol:

Liever naturel op mijn 18 dan 'beescht' :s

PattLOVEBritt bleef ook lang volhouden. Of iemand metro is/doet boeit me verder niet bijster veel, maar als je nu al zou willen kuren verdien je het om belachelijk gemaakt te worden.

Ik krijg een pm met "wat zijn stats op de grote 3", ik antwoord "hoeveel je kan pakken op bench squat deadlift", maar hij antwoordt niet

Omfg check die kuur dan :o holy ****

Wat een triest figuur ben jij, ik neem aan dat je pa van die kuur weet? slechste pa ever.. als ik bij mn pa met zo'n kuur aan zou komen zou die mn hoofd vast pakken en een paar keer tegen de muur aanstoten.

Wat een triest figuur ben jij, ik neem aan dat je pa van die kuur weet? slechste pa ever.. als ik bij mn pa met zo'n kuur aan zou komen zou die mn hoofd vast pakken en een paar keer tegen de muur aanstoten.

Slechste bb'er die er is, wie gaat er nouw kuren met 65kg??? In mijn ogen ben je dat de sport niet waardig en zorgen zulke mensen voor de negatiefe publiciteit die bb heeft.

Ik zou niet raar staan te kijken als zou blijken dat juist diegene die hem heeft geadviseerd, zijn pa blijkt te zijn.

omg

hahahaha, de dbb nerds hebben weer iemand gevonden die meer vrouwtjes dan zij zelf kunnen krijgen hoor, zielige bende.

op het forum de grootste mond maar irl de meest trieste ventjes...

@ topic starter, je hebt een goed fysiek, blijf nog ff van de AS af. zorg gewoon dat je kk hard traint dan moet je de komende tijd nog makkelijk 10 kilo aan kunnen komen en als je dan 21 bent de spuit erin...succes.

hahahaha, de dbb nerds hebben weer iemand gevonden die meer vrouwtjes dan zij zelf kunnen krijgen hoor, zielige bende.

op het forum de grootste mond maar irl de meest trieste ventjes...

@ topic starter, je hebt een goed fysiek, blijf nog ff van de AS af. zorg gewoon dat je kk hard traint dan moet je de komende tijd nog makkelijk 10 kilo aan kunnen komen en als je dan 21 bent de spuit erin...succes.

was je zelf niet degene die meteen een jaar "on" wilde gaan?:o

omfg check die kuur dan :o holy ****

wat een triest figuur ben jij, ik neem aan dat je pa van die kuur weet? Slechste pa ever.. Als ik bij mn pa met zo'n kuur aan zou komen zou die mn hoofd vast pakken en een paar keer tegen de muur aanstoten.

+1 :D

Maar je pa heeft wel een goeie fisiek

Laatst bewerkt:
Is je pa een fervent HGH gebruiker?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven