MuscleMeat

Peanuts road to mm episode 2: Becoming mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
je moet wel ff k*tten pean

Vraag me srs af, hoe komt het dat je zo groot bent denk je zelf? Echt perfecte combinatie van alles of door bepaalde dingen die je doet?

• Topic Starter Topic Starter
Thanks guys :D Cutten komt nog wel als ik het fat ben zat ben.
Vraag me srs af, hoe komt het dat je zo groot bent denk je zelf? Echt perfecte combinatie van alles of door bepaalde dingen die je doet?
Genetics. Een groot deel ook niet retarded de hele tijd schema's veranderen en dat soort dingen.
Gewoon bij de basis blijven, zwaar en hard trainen. Je komt nergens met 100 isolatie oefeningen met een intensiteit van 60% 1RM, heb echt maar een handje vol isolatie oefeningen in mijn schema's zitten.
Daarnaast heb ik m'n leven er ook echt naar ingericht. Doe niets anders dan school, thuiszitten en trainen. Ga nooit uit, sla veel dingen af.. Offers brengen dus.

Thanks guys :D Cutten komt nog wel als ik het fat ben zat ben.

Genetics. Een groot deel ook niet retarded de hele tijd schema's veranderen en dat soort dingen.
Gewoon bij de basis blijven, zwaar en hard trainen. Je komt nergens met 100 isolatie oefeningen met een intensiteit van 60% 1RM, heb echt maar een handje vol isolatie oefeningen in mijn schema's zitten.
Daarnaast heb ik m'n leven er ook echt naar ingericht. Doe niets anders dan school, thuiszitten en trainen. Ga nooit uit, sla veel dingen af.. Offers brengen dus.

Vind je dat niet k*t dan? Je geeft zelf aan (voor zover ik weet/dacht te weten) nu geen wedstrijden te doen, kan je toch makkelijk wellis van huis?

Eat like a horse, train like a beast, sleep like a baby.

Verkapte versie van Eat like a king, train like a beast, sleep like a baby look like a god?

maar vanwaar breng je al die offers? omdat je echt prof ambities hebt?
of totaal geen behoefte aan andere dingen dan sporten?

je kunt in principe tog ook leuke dingen doen ernaast. Neem je gewoon je eten mee etc.
Of af een toe een keer uit kan geen kwaad man, zeker niet met jou genen

Begon zelf ook pas op mn 19de met uitgaan, tegen die tijd is hij mr euw

doe je gewoon oefeningen waar je zin in hebt of heb je vast schema?

Nice Peanuthead.

Ik volg ook mee.

Mejelly.
JELLY:treuren:

• Topic Starter Topic Starter
Begon zelf ook pas op mn 19de met uitgaan, tegen die tijd is hij mr euw

Nice Peanuthead.

Ik volg ook mee.

Mejelly.
JELLY:treuren:
:D
doe je gewoon oefeningen waar je zin in hebt of heb je vast schema?
Heb gewoon m'n schema, mocht ik een oefening niet kunnen doen om wat voor reden dan ook verzin ik wel iets wat het dichtst in de buurt komt mbt effectiviteit.

Baal er eigenlijk ook van dat ik geen trainingspartner meer heb.

Ik zag net je pics op de vorige pagina bro en idd jij hebt wel beste genetics als het om je wijdte gaat.
Daar bij opgeteld je devotion voor deze sport, verdien je dikke respect gozer.
Maareh....
Ik vind je nog steeds op krillin lijken :D

Ik stel voor dat wij een DBB meet in eindhoven houden en dat peanut ook komt. hebben we iig nog 1 iemand bij die buff is :o

cut er rustig in 6 maanden tijd ongeveer 20kg af .. kan je daarna gaan cleanbulken ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven