- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeet niet de 145 CGBP in de bulk6x130kg BP @ 17 jaarkidding me?
Gelukkig kan ik je met biceps nog bijhouden![]()

dat ik deze log nog nooit gezien heb :O
kwam de link tegen op de facebook pagina van DBB
ziek fysiek man
Thanks! Wist trouwens niets dat je al wedstrijden draaide Ezra. Pics zien er goed uit!
Hoii

Niet dat ik weet. Heb wel een neef met een tattoo, maar die werkt en traint bij Health City.We all luf pinda hoor
---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 19:04 ----------
@peanut: heb jij fam die bij elegance traint BTW. Laatst zitten ouwehoeren met ziek fysiek en jouw looks, jij was het niet, dat had ik moeten ruiken namelijk. We deden hetzelfde rondje: ik op 75% tot 50% van hetgeen hij deed. Impressed. (hij had tatts mocht dat wat helderheid scheppen)
Srs question btw
Ik geloof het wel. Een groot nadeel is dat er zo minder bloed in mijn penis stroomt en dit belemmert mijn erecties zéér.Zou jij ook sneller herstellen omdat je een been mist? Je hebt minder bloed in je lichaam, kwestie van vraag-en-aanbod. Als je been geen bloed meer vraagt (want die mist), dan zal er ook geen extra bloed gemaakt gaan worden.
Dan zou je hart het wat makkelijker hebben aangezien het een paar liter minder hoeft rond te pompen en zo makkelijker afvalstoffen kan afvoeren?
srs![]()
ahaha ik snap m [Afbeelding niet meer beschikbaar]You go peanutreau!
Apetrots! ( get it, peanut > apen > lolz)
Laf joe,
XOXOXOXOXOXOXOX
ThanksKwam linkje tegen via de FB page, maar damn wat ben jij een beest zeg!
Succes met je komende doelen sowieso en ga je zeker volgen![]()

uwotm8
Als iedereen hem wil motiveren dan moet er een keer wat negatiefs gemeld worden hier.
Peanut, ik vind, persoonlijk, trek het je niet te veel aan, ik zie dat je je best doet, nee echt, maar persoonlijk.....vind ik dat je kledingstijl wat achterloopt. Pak het aub niet verkeerd op kerel, ik probeer je te helpen. Voor de rest echt alleen maar lof. Nee echt. Nee ik mee het. Echt.......
Echt
De fashionable groene broek die ik altijd draag bedoel je? Don't worry, die draag ik niet buiten de sportschool.Niet dat ik weet. Heb wel een neef met een tattoo, maar die werkt en traint bij Health City.