Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huge modderfokker worden!!Heb ook maar ff een abbo genomen
Heb je doelen staan voor dit jaar/maand peanut?
Mmmmm.nette training, wel echt opmerkelijk verschil idd in borst en back![]()

Ik houd ze liever strikt en gecontroleerd met constante spanningLijkt het maar zo, of heb je niet zo'n sterke schouders?
(te zien aan je raises)
...of gewoon kapot van de seated shoulder presses?
Helpt niet veel als je zwaar gaat en gaat zwaaien met die dingen. Met presses is dat een ander verhaal want daar kan ik niet veel mee smokkelen.Ik houd ze liever strikt en gecontroleerd met constante spanningHelpt niet veel als je zwaar gaat en gaat zwaaien met die dingen. Met presses is dat een ander verhaal want daar kan ik niet veel mee smokkelen.
Met, k*t bankje.. Staat te ver naar achter dus eigenlijk zou je kunnen zeggen dat mijn kont/onderrug steun krijgt en de rest van de rug minimaal.
Met, k*t bankje.. Staat te ver naar achter dus eigenlijk zou je kunnen zeggen dat mijn kont/onderrug steun krijgt en de rest van de rug minimaal.

Ik houd ze liever strikt en gecontroleerd met constante spanningHelpt niet veel als je zwaar gaat en gaat zwaaien met die dingen. Met presses is dat een ander verhaal want daar kan ik niet veel mee smokkelen.
Ja misschien maar een keer staand proberen idd! Tot nu toe gaat het goed.Ach, zolang 't geen verkapte incline bench is...
Is staand niet beter dan, als je liever zonder leuning doet?
Not mm.Ja misschien maar een keer staand proberen idd! Tot nu toe gaat het goed.
Wou trouwens de 45 proberen maar had van te voren even het bankje versteld want het zat echt k*t.. Klikte dat ding niet vast zakte dat bankje een paar cm onderuit terwijl ik aan het pressen wasNot mm.

Dank jeNice workout jeaubrah!
Hoe is je evenwicht eigenlijk met zo'n prothese?(No flame ofcourse bro, jwt.)