XXL Nutrition

Peanuts road to mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
alsnog moet je toch wel met 10kg frontraises kunnen doen lijkt me. Je shoulderpress is netjes dus daar ligt het niet aan

Krijgen we nog de benenfoto's?:D

En mee eens met tommieee, je MP is wel ziek zwaar ivm je lateral raises.

Het kunnen doen en het willen doen zijn 2 verschillende dingen, ik wil isolatie oefeningen echt zo strikt mogelijk houden. Heb in de tijd dat ik niet kon trainen veel dingen gelezen en het viel mij erg op dat veel mensen de techniek achterwege gaan voor zwaardere weights terwijl dat niet hoeft. Als je ook kijkt naar de ROM van frontraises (de correcte uitvoering, sommige stoppen met de beweging als de dumbbell voor hun gezicht is) is deze erg groot en brand de anterior head van de schouders als een malle.
Maar vooruit, volgende keer speciaal voor jullie 10 kg frontraises :)

Voor mijn dunne beentjes schaam ik mij nog een beetje om eerlijk te zijn hihiihih deze ga ik dan ook keihard aanpakken als ik niet teveel last krijg van mijn poot door mijn prothese. Ik verwacht wel dat deze als godverdomde wortels uit de grond schieten! Vanavond ook benen trainen.. Even kijken hoe zwaar we dat been kunnen belasten.

Gonna get geeked buddy mmmmmmmmmm

Mmm lekker die beentjes aanpakken lekker met naakte bishes squatten blikje bierie erbij mm.

Chilluh met die billiesss mang

Frontraises hoger dan je gezicht? Ik heb geleerd / begrepen dat je voor maximale spierstimulatie niet hoger gaat. Heb je een linkje naar de tekst die anders zegt?

ewa broeder whatsup in da bizznizz
ik hoorde wat problems met die scotoe boys
aight laat horen van je sahbe

laters

Ja ik wil ook graag wat meer daarover horen:)
En je kan je bienen bv na het trainen fotograveren als je je dan minder schaamt:p

Frontraises hoger dan je gezicht? Ik heb geleerd / begrepen dat je voor maximale spierstimulatie niet hoger gaat. Heb je een linkje naar de tekst die anders zegt?
Heb meerdere bodybuilding boeken gelezen daar staat het in. Arnold zelf deed hem ook boven het hoofd.. Opzich voel ik hem goed zo op deze manier :) De een laten zakken en de ander tegelijk omhoog laten komen zodat ze tegelijk je gezicht passeren.
Ja ik wil ook graag wat meer daarover horen:)
En je kan je bienen bv na het trainen fotograveren als je je dan minder schaamt:p
Het is meer het verschil tussen mijn linker en rechter been.Deze is nogal groot omdat die ander gewoon lui en slap is.

Boven de kin gaat de biceps meewerken bij front raises, heeft niet echt extra nut dus

Je biceps? Hoezo zou je deze erbij gebruiken? Het is toch geen synergist of een spier die iets stabiliseert..

Hallo even je log gelezen.:)

Mm nog een vrouwelijk wezen dat mijn log leest :)
Welkom.

Even update over de benen training:
Was eigenlijk meer aankloten.. Ben erachter dat ik maar meer reps ga doen met meer gewicht want dit werkt niet zo. Squatten met een zwaar gewicht trekt mijn rechter been gewoon niet en eigenlijk alles wat niet vast zit aan een machine gaat knudde.
Even kijken hoe het een tijdje gaat als ik meer reps ga doen zodat mijn rechter been een beetje bij trekt. Jammer.. Had graag gewoon zwaar benen willen trainen maar het leven zit vol tegenslagen :)

Je biceps? Hoezo zou je deze erbij gebruiken? Het is toch geen synergist of een spier die iets stabiliseert..

De lange kop van je biceps loopt ook over de schouder en heeft dus ook een aandeel in anteflexie. Hoe het verder precies zit met bewegingsuitslagen weet ik niet, maar ik denk toch wel dat je voorste schouderkop het meeste werk verricht bij het omhoog brengen van je arm.

Jammer van benentraining btw, maar er leiden meer wegen naar Rome :)

Ooit van de oefening 'scheppen' gehoord? Is met gebogen arm boven je hoofd heffen, en doet vrijwel hetzelfde. Bicepsoefening.

Is toch ook zo als je boven je hoofd gaat dat je rear delt deels meehelpt en dat het geen front delt isolatie meer is? Zelf doe ik hem paar cm boven het gezicht.
en de benentraining is idd jammer, valt squaten dan af ofniet?

Laatst bewerkt:
Had ik bijna mijn training geskipped omdat ik mij zo moe voelde! Maar toen dacht ik ''mmm.. waarom zou ik dat doen... IK BEN KONING PEANUT'' En nu ga ik zo trainen doei.

Ik denk dat hij heel hard aan het trainen is:);)

Chillen in de sun with the chicks.. Mmmmmmmm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven