AndroidHealthClinic

Peanuts road to mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
echt alleen maar ge-spam hier :D ... ben benieuwd naar je training straks jeau.

• Topic Starter Topic Starter

Je staat er goed bij kerel! Ik volg je :)

mmmm :roflol:

I am the mmm king,

AND THESE ARE MY MMM PEASANTS!

Week 15
Maandag 11 april
(1 minuut rust tussen sets)

Rug training.. Het blijft iets moeilijks voor mij. Ben nog wel zo snugger om mijn rug voor mijn borst te trainen omdat de borst zo ongelofelijk sterk als een tiet is (woehaha woordgrapje) zodat ik mijn rug iets harder kan trainen.. Desalniettemin blijft het voor mij gewoon een gruwelijke uitdaging om de rug hard te trainen en bij te laten benen bij het rest van mijn 1-benig fysiek (woehahah weer woordgrapje)

Rug:

Lat pulldowns:

15x6b
10x7b
10x7b
6x8b

Close grip pulldown

12x6b
10x6b
8x7b
8x8b

Deadlift:
Godjezus wat zwaar voor die kleine onderrug van me. Moet die oefening echt wel weer opbouwen met gewicht :(
Ook even oefenen met de techniek weer, maar dat ging na de 3de set wel weer goed. Alsnog jammer dat de gewichten zo laag zijn.
8x35kg
8x35kg
8x55kg
5x65kg

Bent-over rows
Deze oefening ging dan wel meteen weer goed :) Strikte en goede uitvoering
12x25kg
12x35kg
4x45 failingz jewz, meteen door gaan met 4x35 tot falen
12x25kg

Nog even wat T-bar rows geprobeerd met alleen een barbell maar dat werkte niet, ook niet noemenswaardig dus.

Borst:

Benchpress:

12x50kg
10x60kg
8x80kg
8x70kg

Benchpress reversed grip

12x20kg
12x30kg
10x40kg
6x50kg

Dumbbell flys
Lekker perfecte uitvoering.. Gecontroleerd en burn baby :)
12x9kg
10x12kg
5x14kg
8x12kg

Pullovers

8x22kg
10x18kg
12x16kg
12x16kg

Volgende week gewoon 85/90 benchen.

Laatst bewerkt:
Gaat niet lang duren voordat je weer op die 120 bench zit.:D

Goeie trainingmmmmmmmmmmm.

Lekkere training broeder !
Mmmm

Hm, je ziet er sterker uit dan de gewichten doen vermoeden.No flame ofcourse, jwz.;)

Gaat niet lang duren voordat je weer op die 120 bench zit.:D

Goeie trainingmmmmmmmmmmm.
Die bench komt wel in orde.
Vieze b*ch loopt me gewoon te tarten met zn 80 kg **** dat man volgende training gewoon 85/90.
Lekkere training broeder !
Mmmm
Dank je Feyoso :)
Hm, je ziet er sterker uit dan de gewichten doen vermoeden.No flame ofcourse, jwz.;)
Ben maar 1,65 he Marcel :D Daarbij is mn bench overpowered en moet ik bij andere oefeningen echt nog herstellen van die 5 maanden afwezigheid.. Probeer het echt langzaam op te bouwen en perfecte en strikte uitvoering zodat ik straks op zware gewichten nog steeds een goede uitvoering kan hebben.
Natuurlijk is dit geen slap excuus ofzo, weet het zelf ook natuurlijk wel :D Maar komt wel goed broeder! Ooit op een dag word ik weer een mmmmmachtig mmmmmman.

Training ziet er mmmmmm uit!

I am the mmm king,

AND THESE ARE MY MMM PEASANTS!

Week 15
Maandag 11 april
(1 minuut rust tussen sets)

Rug training.. Het blijft iets moeilijks voor mij. Ben nog wel zo snugger om mijn rug voor mijn borst te trainen omdat de borst zo ongelofelijk sterk als een tiet is (woehaha woordgrapje) zodat ik mijn rug iets harder kan trainen.. Desalniettemin blijft het voor mij gewoon een gruwelijke uitdaging om de rug hard te trainen en bij te laten benen bij het rest van mijn 1-benig fysiek (woehahah weer woordgrapje)

Rug:

Lat pulldowns:

15x6b
10x7b
10x7b
6x8b

Close grip pulldown

12x6b
10x6b
8x7b
8x8b

Deadlift:
Godjezus wat zwaar voor die kleine onderrug van me. Moet die oefening echt wel weer opbouwen met gewicht :(
Ook even oefenen met de techniek weer, maar dat ging na de 3de set wel weer goed. Alsnog jammer dat de gewichten zo laag zijn.
8x35kg
8x35kg
8x55kg
5x65kg

Bent-over rows
Deze oefening ging dan wel meteen weer goed :) Strikte en goede uitvoering
12x25kg
12x35kg
4x45 failingz jewz, meteen door gaan met 4x35 tot falen
12x25kg

Nog even wat T-bar rows geprobeerd met alleen een barbell maar dat werkte niet, ook niet noemenswaardig dus.

Borst:

Benchpress:

12x50kg
10x60kg
8x80kg
8x70kg

Benchpress reversed grip

12x20kg
12x30kg
10x40kg
6x50kg

Dumbbell flys
Lekker perfecte uitvoering.. Gecontroleerd en burn baby :)
12x9kg
10x12kg
5x14kg
8x12kg

Pullovers

8x22kg
10x18kg
12x16kg
12x16kg

Volgende week gewoon 85/90 benchen.
Training gepost :)

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Training ziet er mmmmmm uit!
Mmm dankje Dwarf! Hier heb je de volledige training.

Nog steeds mmmmmm!

Mmmmhmmmm!!! Net een training speciaal gevangen uit de bosjes door koning Peanut!!!

:roflol:
blij dat het bij jou iig mmmmmm ging!

Nice bench, wel rare verhouding front/back, niet?

Nice bench, wel rare verhouding front/back, niet?
Nogal.. Zoiezo al een aanleg voor borst maar ik bench meer dan dat ik deadlift en squat.
Ben eigenlijk ook pas sinds halverwege 2010 begonnen met squatten en deadliften maar het blijft opmerkelijk hoe sterk en snel herstellend die t**ten zijn.

Hé Peanut, ik lees dat je crack v3 bijna niet voelt? Heb je Nox Pump al eens geprobeert? Je kan bij bnf ook losse zakjes van 2 euro kopen. Je kan het eens proberen, het is alleen niet te zuipen :p

Nogal.. Zoiezo al een aanleg voor borst maar ik bench meer dan dat ik deadlift en squat.
Ben eigenlijk ook pas sinds halverwege 2010 begonnen met squatten en deadliften maar het blijft opmerkelijk hoe sterk en snel herstellend die t**ten zijn.

Achja beter een dikke borst en mindere benen dan omgekeerd. (haters gonna hate)
Je bent gewoon een tietenman.

Mmmmmmmmmmmm..
Fap fap fap. Like?!

Word je nu al kaal of beeld ik me die ingroei in?

Gaat goed zo toch?
Best sterke Side laterial raises na zo'n peroide.

Keep it up!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven