XXL Nutrition

Peanuts road to mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Trainingschema ziet er wel erg zwaar uit bro, zeker gezien je vrij intensief traint.
Geen schrik voor overtraining?

• Topic Starter Topic Starter
Trainingschema ziet er wel erg zwaar uit bro, zeker gezien je vrij intensief traint.
Geen schrik voor overtraining?
Overtraining zou mij moeten vrezen!

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Zal niet te lang met dit schema trainen.. Zal wel veel varieren en mijn lichaam gewoon geen kans geven om te wennen.

Nice die hookgrips!
Als je stoffen dingen hebt dan kunnen die wel redelijk snel slijten, ofwel: indien nodig over een tijdje naar leren hookgrips kijken? Zijn wat lastiger te vinden, dat wel...

Heb leren :) Althans delen ervan zijn van leer alleen dat kleine bandje die je nog een keer om je pols kan sluiten is van stof.

Goed bezig peanut. Succes :)

Dank je Rock :) Zal het strakjes na het trainen lezen! Ga nu even al mn spullen bij elkaar rapen en me klaar maken voor mijn sterke zwakke spiergroep, benen.

Mmm Peanut?! Where's your leg?!

Dope dat je toch die hard knalt ondanks je beperking. Vele gaan thuis zitten en zielig zitten wezen. Succes, gr

Dope dat je toch die hard knalt ondanks je beperking. Vele gaan thuis zitten en zielig zitten wezen. Succes, gr
Dank je :) Ik probeer ook zo hard mogelijk benen te trainen maar door de operatie en de prothese die ik nu heb lukt dat niet echt.. Het heeft dan imo ook geen zin om elke keer een benentraining te posten, het gewicht / reps scheelt elke keer zoveel en het is eigenlijk een beetje demotiverend om er zo naar te kijken. Op het moment probeer ik mijn rechterbeen sterker te maken zodat hij een beetje gelijk trekt met mijn linkerbeen. Dit doe ik dmv veel reps (deze training bijv 30 reps) omdat ik simpel weg gewoon niet zwaar kan vanwege iets aan mijn prothese wat ik nu wel uit kan gaan leggen met 2000 woorden maar wat jullie dan uiteindelijk nog niet gaan snappen.
Komt erop neer dat ik op het moment moeite heb met oefeningen waarbij ik mijn been helemaal (90 graden) moet buigen zoals squats etc.
Ik ga binnenkort even naar de maker des benen om te kijken of hij er wat aan kan veranderen. Hoop dat jullie dit begrijpen.. Frustrerend is het als je nog nooit met iets tegen gehouden bent met je aandoening door iets en nu opeens wel, en dan ook nog in iets wat je zo leuk vindt om te doen.
Blijf dus mijn best doen om mijn LB te verbeteren en houd jullie wel regelmatig op de hoogte, misschien zelfs af en toe een training posten.. Maar vind het de moeite niet waard om dat elke keer te doen tot ik gewoon weer net als jullie tot mn max mijn benen kan trainen :)

Laten we hopen dat die benenboer er wat aan kan doen peanut.:D

Ach, jij KAN tenminste je been aan laten passen.... zo moet je het ook zien :p

je kan ook een buffe been prothese nemen dan hoef je hem niet bij te laten trekken:D

Week 16
Donderdag 21 april
(1 minuut rust tussen sets)
Ging mwoa volgens mij, ben het al vergeten. Donderdag is echt zo'n inkak-midden-in-de-week-dagje.

Rug:

Lat pulldowns:

12x7B
12x8B
8x9B
8x8B
10x8B

Bent-over rows:
Moet echt nog een beetje kijken wat nu de goeie techniek is..
Vorige keer deed ik hem denk ik ook niet goed want mijn rug stond te hol, vandaar ook de lichte gewichten.
12x40kg
12x40kg
15x40kg
8x50kg

Seated cable rows:
Nog altijd een raar apparaat dat totaal niet accuraat is met de kilo's
12x39kg
10x52kg
10x45kg
8x50kg

One-arm dumbbell rows:
12x18kg
12x18kg
10x22kg
10x22kg

Goodmornings:
15x11
10x11
8x11

Borst:

Dumbbell press:

12x20kg
12x24kg
12x28kg
6x30kg

Decline barbell press:
Nog nooit gedaan.
12x30kg
10x40kg
10x40kg
10x40kg

Parallel bar dips:
12x
10x
10x
8x

De cables waren bezet dus kon geen cable crossovers voor de bar dips doen :( Het was een warme en vermoeiende dag.. Gelukkig ging het vrijdag een stuk beter!

Rating: 2,5 Mmn's

Gutt gowwin' bra

Sterke DB presses. :thumbup:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven