Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overtraining zou mij moeten vrezen!Trainingschema ziet er wel erg zwaar uit bro, zeker gezien je vrij intensief traint.
Geen schrik voor overtraining?
Heb lerenAlthans delen ervan zijn van leer alleen dat kleine bandje die je nog een keer om je pols kan sluiten is van stof.

Dank je

Ja ben er erg blij mee
En ik maar altijd denken dat ik een zwakke rug had...Dank je RockZal het strakjes na het trainen lezen! Ga nu even al mn spullen bij elkaar rapen en me klaar maken voor mijn sterke zwakke spiergroep, benen.

Dank jeDope dat je toch die hard knalt ondanks je beperking. Vele gaan thuis zitten en zielig zitten wezen. Succes, gr
Ik probeer ook zo hard mogelijk benen te trainen maar door de operatie en de prothese die ik nu heb lukt dat niet echt.. Het heeft dan imo ook geen zin om elke keer een benentraining te posten, het gewicht / reps scheelt elke keer zoveel en het is eigenlijk een beetje demotiverend om er zo naar te kijken. Op het moment probeer ik mijn rechterbeen sterker te maken zodat hij een beetje gelijk trekt met mijn linkerbeen. Dit doe ik dmv veel reps (deze training bijv 30 reps) omdat ik simpel weg gewoon niet zwaar kan vanwege iets aan mijn prothese wat ik nu wel uit kan gaan leggen met 2000 woorden maar wat jullie dan uiteindelijk nog niet gaan snappen. 
Dan heb ik alleen een buffe nep kuit en nog steeds kleine bovenbenenje kan ook een buffe been prothese nemen dan hoef je hem niet bij te laten trekken![]()

Het was een warme en vermoeiende dag.. Gelukkig ging het vrijdag een stuk beter!