Fitness Seller

Peanuts road to mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ofc, maarja nog maar half jaartje serieus bezig en toch al dik 10 kg gepakt (en nog steeds vet 8%).
En als ik die gast op het nk zag die gewonnen had (tevens enigste) hadden wij er allebij wel kunnen gaan staan.
Hij had wel een erg mooie volle borst maar rug en benen stelde weinig voor.
Maar wil volgend jaar toch wel een D wedstrijdje proberen.
Ik ga zelf even uitvogelen hoe dat zit :) Lijkt me geweldig om mee te doen met zulke wedstrijden.. En ze dan nog de vloer aan te vegen door een kereltje met een half been :D

Jij moet naar de mister paralympic-O's :p

Ben je een stuk been kwijt? Dacht al zo iets te lezen ergens :p

Ofc, maarja nog maar half jaartje serieus bezig en toch al dik 10 kg gepakt (en nog steeds vet 8%).
En als ik die gast op het nk zag die gewonnen had (tevens enigste) hadden wij er allebij wel kunnen gaan staan.
Hij had wel een erg mooie volle borst maar rug en benen stelde weinig voor.
Maar wil volgend jaar toch wel een D wedstrijdje proberen.

Daar ben ik wel erg benieuwd naar. Was er maar één junior bij het NK? Wel erg weinig zoiezo. Hoe vond je zijn fysiek? Ergens een foto ervan? Ik wil volgend jaar ook een junioren wedstrijd pakken, dus ben erg benieuwd wat ik kan verwachten qua fysieken.

Daar ben ik wel erg benieuwd naar. Was er maar één junior bij het NK? Wel erg weinig zoiezo. Hoe vond je zijn fysiek? Ergens een foto ervan? Ik wil volgend jaar ook een junioren wedstrijd pakken, dus ben erg benieuwd wat ik kan verwachten qua fysieken.

Tja, hij zag er niet uit als een bodybuilder, was meer mens health model achtig. Natuurlijk een erg goede prestatie voor een jonge gast en zeg niet dat ik hem volgend jaar versla, maar had igg wel wat meer verwacht.
Maarja ben nog jong, op mijn 20ste kan ik daarmee zeker mee draaien.

Als Peanut 20 is krijgt hij z'n ifbb pro card, true story.

Denk echt dat je al die downers inmaakt, die gasten in rolstoelen worden lastig, die armen zijn ****ing buff!

Mmm Feed my ego!!!!
koning Peanut maakt iedereen af! Grote armen ofniet!!!
:mad::mad: Morgen ga ik trainen ziek ofniet stomme virus dikke schijt aan hebben :mad:

Wil helemaal geen benen stomme dingen :mad:

Mmmm.

Mmmmmmm

Tja, hij zag er niet uit als een bodybuilder, was meer mens health model achtig. Natuurlijk een erg goede prestatie voor een jonge gast en zeg niet dat ik hem volgend jaar versla, maar had igg wel wat meer verwacht.
Maarja ben nog jong, op mijn 20ste kan ik daarmee zeker mee draaien.

Ja maar gast, wat verwacht je dan van een natural junior. Je hebt geen realistisch idee hoeveel massa je gaat verliezen als je zo laag gaat denk ik. Helemaal met jou lengte gaat het wel wat langer dan 2 jaar duren voordat je buff oogt op een dergelijk vetpercentage.

Maar wat versta je onder een health model fysiek?
Neem bv Jay Rijks, is dit health model in jouw ogen?
http://www.youtube.com/watch?v=VV6Z7TXp3ps&feature=mfu_in_order&list=UL

Ja maar gast, wat verwacht je dan van een natural junior. Je hebt geen realistisch idee hoeveel massa je gaat verliezen als je zo laag gaat denk ik. Helemaal met jou lengte gaat het wel wat langer dan 2 jaar duren voordat je buff oogt op een dergelijk vetpercentage.

Maar wat versta je onder een health model fysiek?
Neem bv Jay Rijks, is dit health model in jouw ogen?
http://www.youtube.com/watch?v=VV6Z7TXp3ps&feature=mfu_in_order&list=UL

Iets minder is voor mij een mens health model
+ ik geloof pas dat iemand naturel is als ik hem goed ken, zaten bij nk zelfs gasten bij de onder de 80kg klassen met gyno :p

Iets minder is voor mij een mens health model
+ ik geloof pas dat iemand naturel is als ik hem goed ken, zaten bij nk zelfs gasten bij de onder de 80kg klassen met gyno :p

Jay is, bij mijn weten, ook geen natural. Probleem is gewoon dat die massa die jij in twee jaar pakt niet kwalitatief is. Die massa verlies je zo als je te diep gaat, daarom is het voor junioren moeilijk om hard en groot te komen.

Jay is, bij mijn weten, ook geen natural. Probleem is gewoon dat die massa die jij in twee jaar pakt niet kwalitatief is. Die massa verlies je zo als je te diep gaat, daarom is het voor junioren moeilijk om hard en groot te komen.

Akkoord, maar daar is de junioren klasse ook voor :), maar aan de andere kant, als die gasten er zo uit kunnen zien op hun 20ste kan ik het door keihard werken ook in 2.5 jaar.
Maar mijn ogen staan dan niet op een eerste plek, maar wedstrijden zijn wel DE manier om ervaring/motivatie en alle belangrijkste contacten op te doen.
Maarja, ik knal gewoon lekker door met het podium ver in mijn achter hoofd en ga dan miss zo snel mogelijk een dtje pakken als die niet te groot zijn (eff flex cup bekijken).

Hoop hoop hoop :p

Hé pinda, hoe is het er nou mee? Wordt er nog getraind?

Pindanootje waar ben jij nou :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven