- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mmm ja dankje.Die DB presses zijn inderdaad najs!
---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------
wait wutt, 28kg db shoulder press? Die is wel heel erg uit verhouding met de overige gewichten

Kan er wel beter op mn techniek mee letten, meer controle en constante spanning.. Met dumbbells is dat iets minder.Die bentover laterals op het kabelstation zuigen imo, ik pak liever db's...
Kan er wel beter op mn techniek mee letten, meer controle en constante spanning.. Met dumbbells is dat iets minder.
Lying side laterals is trouwens ook echt zwaar maar lekker!

Ben verkouden als een modderfokker![]()
Eerst keelpijn nu deze shit.. Neus verstopt, oren dicht, slijmvliezen opgezwollen als een modderfokker. Zolang ik maar niet mijn gains verlies![]()

Over een week ben je terug op rb zijn niveau.
Off topic: ik heb volgens mij russian bear al tijd niet meer gezien? Is hij eindelijk gaan trainen?
Normaal heb ik daar geen last van.. Misschien nu pas of het is gewoon een verkoudheid. Voel me niet erg moe alleen een beetje warm/snotterig.
Mmm Killy ik houd ervan als je een falende poging waagt om mij onderuit te halen mmmOver een week ben je terug op rb zijn niveau.
Off topic: ik heb volgens mij russian bear al tijd niet meer gezien? Is hij eindelijk gaan trainen?

Mmm Killy ik houd ervan als je een falende poging waagt om mij onderuit te halen mmm
Doe het nog een keer!!!!![]()
Zou mooi zijn, moet je wel even massa erop plakken!!Zou het als een compliment zien, gemiddeld ben ik echt een slijmbal op dit forum.
Maargoed, jij maakt als mede kiddo een speciaal plekje in mijn hart vrij, hopelijk staan we samen nog een keer op het podium!
Zou mooi zijn, moet je wel even massa erop plakken!!
En ik trouwens ook, anders kom ik nooit in dezelfde gewichtsklasse.