- Waardering
- 1.339
Dat vinden we allemaal

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat vinden we allemaal

En maar allemaal zeggen dat mijn bench zo mooi is stelletje leugenaars!!
![]()

Ja moet je wel op msn komen zwa, dan gaan we lekker trainen nog voordat je weer vol aan de bak moet en onze prille relatie weer op pauze staat.Ik zag dat je in een aantal posts terug ''saillant detail'' typte... haha wtf gast![]()
Zieke bench verder brah.
Goed bezig, ik zal je straks ff op MSN aanspreken voor onze meeting, 't is vakantie hè!![]()
Ik was gisteren effe online maar toen was jij er weer nietOw mn training van dinsdag vergeten erop te knallen
Ja moet je wel op msn komen zwa, dan gaan we lekker trainen nog voordat je weer vol aan de bak moet en onze prille relatie weer op pauze staat.

Vakantie is inmiddels al bijna weer afgelopen douchebagIk was gisteren effe online maar toen was jij er weer niet
En nu ook weer niet![]()

Dank je!Nette trainingen kerol!!
Lat Pulldown ziet er goed uit al kan je niet de gewichten noteren hehe
Thanks
heb op dinsdag nog even standing barbell curls toegevoegd, was ik vergeten.Dank je, kan altijd beter natuurlijk. Gewichten zijn imo ook wat aan de lage kant hiero.. Maar uiteindelijk draait het om een mooi fysiek
En dat gaat wel de goeie kant op!