Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk, dit is ook de de reden waarom ik meer compounds wil gaan doen maar ik vraag me gewoon af waarom ik, als bber, dan een log ga bijhouden met weights terwijl het uiteindelijk allemaal om je fysiek zelf gaat.

Functional muscular action zorgt ook voor structurele effecten en uiteindelijk lopen functionele effecten en structurele effecten hand in hand
Functional muscular action zorgt ook voor structurele effecten en uiteindelijk lopen functionele effecten en structurele effecten hand in hand
Supertraining, Maximum Muscle, etc..
Dit zijn geen outdated boeken. Trainingsprinciples zijn al decennia bekend maar verwaterd omdat de mainstream het liefst zo makkelijk mogelijk traint (a la fitness centers, etc), niet geïnteresseerd zijn in de wetenschap achter krachttraining en magazines zoals Flex die ervoor zorgen dat de meeste beginnende bbers alleen maar geloven in 5 daagse splits met een shitload aan isolatieoefeningen.Waarom igg boeken en geen internet artiekels ect?
Heb altijd het idee zodra iets op papier de winkel haalt en het gelijk weer outdated is.

Ja natuurlijk is dat leuk maar uiteindelijk doe ik het wel voor mijn fysiek. Niet dat ik ga stoppen met loggen maar ik vroeg me eigenlijk af wat dan precies het nut is om elkaar te showen hoe zwaar je van benchen,squatten, etc, terwijl we eigenlijk voor ons fysiek trainen.vind je het niet leuker dan om telkens meer gewicht te kunnen heffen. Dat is net een van de leukste dingen aan bb![]()
Supertraining, Maximum Muscle, etc..
Dit zijn geen outdated boeken. Trainingsprinciples zijn al decennia bekend maar verwaterd omdat de mainstream het liefst zo makkelijk mogelijk traint (a la fitness centers, etc), niet geïnteresseerd zijn in de wetenschap achter krachttraining en magazines zoals Flex die ervoor zorgen dat de meeste beginnende bbers alleen maar geloven in 5 daagse splits met een shitload aan isolatieoefeningen.
Edit: Ik zit trouwens ook vaak wetenschappelijke onderzoekjes te lezen hoor, en ik heb een e-book reader voor de gratis boeken.. Maar de boeken die ik koop zijn zeker niet outdated en useless
Ja natuurlijk is dat leuk maar uiteindelijk doe ik het wel voor mijn fysiek. Niet dat ik ga stoppen met loggen maar ik vroeg me eigenlijk af wat dan precies het nut is om elkaar te showen hoe zwaar je van benchen,squatten, etc, terwijl we eigenlijk voor ons fysiek trainen.
Peanut met meer kennis deze keer (=geen slopende trainingen van 2 uur meer)een Olympische lifter traint niet eens allround, amper presses en arm-werk, tegelijktertijd haal je er een lifter uit die in een lagere gewichtscategorie zit.

Zoals Siltentio al zegt hij traint alleen voor kracht. Kracht = geen massa maar zorgt er wel voor dat je meer kan liften = meer massa.Ja, dus?
Juist jouw opmerking met kracht = massa geld duidelijk niet in lichtgewicht klasses van bv olympische/power lifters
Haha idd, buffer dan Killy ooit zal worden. Ookal ging hij 2 jaar terug aan de aas