AndroidHealthClinic

Peanuts road to mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom igg boeken en geen internet artiekels ect?
Heb altijd het idee zodra iets op papier de winkel haalt en het gelijk weer outdated is.

Natuurlijk, dit is ook de de reden waarom ik meer compounds wil gaan doen maar ik vraag me gewoon af waarom ik, als bber, dan een log ga bijhouden met weights terwijl het uiteindelijk allemaal om je fysiek zelf gaat.

vind je het niet leuker dan om telkens meer gewicht te kunnen heffen. Dat is net een van de leukste dingen aan bb:P

Functional muscular action zorgt ook voor structurele effecten en uiteindelijk lopen functionele effecten en structurele effecten hand in hand

Tuurlijk, maar de verhoudingen daarin verschillen wel flink met een sprinter/gewichtheffer dan met een strongman of bber.

• Topic Starter Topic Starter
Supertraining, Maximum Muscle, etc..
Waarom igg boeken en geen internet artiekels ect?
Heb altijd het idee zodra iets op papier de winkel haalt en het gelijk weer outdated is.
Dit zijn geen outdated boeken. Trainingsprinciples zijn al decennia bekend maar verwaterd omdat de mainstream het liefst zo makkelijk mogelijk traint (a la fitness centers, etc), niet geïnteresseerd zijn in de wetenschap achter krachttraining en magazines zoals Flex die ervoor zorgen dat de meeste beginnende bbers alleen maar geloven in 5 daagse splits met een shitload aan isolatieoefeningen.

Edit: Ik zit trouwens ook vaak wetenschappelijke onderzoekjes te lezen hoor, en ik heb een e-book reader voor de gratis boeken.. Maar de boeken die ik koop zijn zeker niet outdated en useless :D
vind je het niet leuker dan om telkens meer gewicht te kunnen heffen. Dat is net een van de leukste dingen aan bb:P
Ja natuurlijk is dat leuk maar uiteindelijk doe ik het wel voor mijn fysiek. Niet dat ik ga stoppen met loggen maar ik vroeg me eigenlijk af wat dan precies het nut is om elkaar te showen hoe zwaar je van benchen,squatten, etc, terwijl we eigenlijk voor ons fysiek trainen.

Laatst bewerkt:
Supertraining, Maximum Muscle, etc..

Dit zijn geen outdated boeken. Trainingsprinciples zijn al decennia bekend maar verwaterd omdat de mainstream het liefst zo makkelijk mogelijk traint (a la fitness centers, etc), niet geïnteresseerd zijn in de wetenschap achter krachttraining en magazines zoals Flex die ervoor zorgen dat de meeste beginnende bbers alleen maar geloven in 5 daagse splits met een shitload aan isolatieoefeningen.

Edit: Ik zit trouwens ook vaak wetenschappelijke onderzoekjes te lezen hoor, en ik heb een e-book reader voor de gratis boeken.. Maar de boeken die ik koop zijn zeker niet outdated en useless :D

Ja natuurlijk is dat leuk maar uiteindelijk doe ik het wel voor mijn fysiek. Niet dat ik ga stoppen met loggen maar ik vroeg me eigenlijk af wat dan precies het nut is om elkaar te showen hoe zwaar je van benchen,squatten, etc, terwijl we eigenlijk voor ons fysiek trainen.

is niet de bedoeling om elkaar dat te showen, je moet het willen bijhouden voor jezelf. (althans daarom doe ik het)
anders kun je idd beter gwn stoppen met loggen

Ja dat is wel zo.. Uiteindelijk zie je ook meer vooruitgang in kracht dan in de spiegel (tot een zeker punt) en je moet toch iets hebben wat je blijft motiveren om steeds zwaarder te gaan.

Anyway, ik ga weer loggen in ieder geval :) Peanut met meer kennis deze keer (=geen slopende trainingen van 2 uur meer)

een Olympische lifter traint niet eens allround, amper presses en arm-werk, tegelijktertijd haal je er een lifter uit die in een lagere gewichtscategorie zit.

Ja, dus? :p
Juist jouw opmerking met kracht = massa geld duidelijk niet in lichtgewicht klasses van bv olympische/power lifters

kijk bv naar luppie, die trainde ook niet zo op kracht:roflol:

Ja, dus? :p
Juist jouw opmerking met kracht = massa geld duidelijk niet in lichtgewicht klasses van bv olympische/power lifters
Zoals Siltentio al zegt hij traint alleen voor kracht. Kracht = geen massa maar zorgt er wel voor dat je meer kan liften = meer massa.
Elke dag trainen op je TFmax of in een reprange tot 3 gaat niet voor meer massa zorgen en dat is wat deze meneer waarschijnlijk doet omdat hij voor kracht traint, en niet voor massa.

Laatst bewerkt:
Haha idd, buffer dan Killy ooit zal worden. Ookal ging hij 2 jaar terug aan de aas

KMO_069393_00198_1m.jpg

chigishev05cleanpull.jpg

Ben WEER ****ing ziek. Keelontsteking.. Morgen langs de dokter, hoop dat ik iets krijg waardoor het zo snel mogelijk weg was want ik het juist weer zin om te trainen.

Ah balen, man.

Beterschap..

Ja thanks, even kijken waar ik antibiotica kan scoren of zo, ben ik er meteen van af.

Was nog redelijk ziek vandaag, vandaar de lagere gewichten. Toch wel een hoge intensiteit gemaakt. Wel een vriend meegenomen die na het zien van Ronnie ook een ''beest'' wou worden. Zeer gedreven en luistert goed, misschien een nieuwe trainingspartner dus.
Dinsdag 23 augustus

Incline dumbbell press:
10x30
10x32
8x32
7x34

Benchpress
8x80
4x80, 3x70
7x70
8x60

Cable fly
10x28
10x26
8x46
7x46

Incline fly

8x18
8x18
8x18
6x20
Rating: 2,5/5 [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 02:40 ----------

Veel moeten praten tijdens deze training, erg irritant. Wat wel leuk was was dat er een kerel me aansprak en vroeg hoe oud ik was. Hij was duidelijk mirin en zei dat als hij mij was geweest wel weten wat hij zou doen, namelijk keihard trainen en meedoen met wedstrijden op 16 jaar.

Woensdag 24 augustus

Deadlift
11x80
8x100
7x110

Db row
12x30
10x30
9x30
8x32

Chins
10
8
8
5

BOR
Niet noemenswaardig vanwege tijdgebrek en het uitlegggen aan die knakker die meetraint. Rating: 2,5/5 [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 02:43 ----------

10xfst2.jpg

260v2hw.jpg

5bxrbm.jpg

En speciaal voor jullie: een benen pic. Beentrainingen zijn echt op 1 hand te tellen bij mij (serieus), notice trouwens mijn mooie sexy prothese en grote balzak.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven