Fitness Seller

Peanuts road to mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
...en je bent nog terug aan het opbouwen :eek:

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

duidelijk stukje gemist in discussie over en weer....

Natuurlijk is die gast sterker dan ik!
:duh:
Ja idd, dit is pas mijn eerste week en ik sta er imo best flink bij.
De gewichten vallen eigenlijk ook wel mee..

Misschien dat ik morgen wat foto's maak!

Laatst bewerkt:
Misschien een rare vraag maar met benentraining doe je alles met 1 been of doet je prothese ook mee (qua gewicht) ?

Misschien een rare vraag maar met benentraining doe je alles met 1 been of doet je prothese ook mee (qua gewicht) ?
Als ik mijn benen train gewoon met allebei de benen. Ik probeer zelfs meer met mijn prothese been te doen omdat deze iets achterloopt op mijn linkerbeen.
Met de kuitentraining kan ik natuurlijk alleen mijn linkerbeen trainen (scheelt weer in tijd :D)

Vraagje trouwens. Ik had vandaag 3 scoops Crack, werkte opzich wel iets maar om nou te zeggen dat het knalde..
Heeft dit misschien ermee te maken dat ik ook aan de creatine zit? Moet ik misschien de creatine niet nemen op dagen dat ik ook Crack gebruik (Aangezien hier ook creatine in zit) En/of alleen de creatine nemen na mijn training met Crack?
Ik zeg maar wat natuurlijk, misschien werkt deze versie van Crack wel gewoon minder voor mij.

Laatst bewerkt:
Extra creatine zou de werking van Crack niet moeten beïnvloeden.
Ik weet niet hoeveel creatine er in Crack zit, maar in principe zou je alleen creatine hoeve nemen op dagen dat je Crack niet gebruikt. Als je wilt aanvullen (omdat het niet genoeg is) dan na training nog een aanvullende dosis creatine.

Ja het schoot me net te binnen dat er ook creatine in zat en dat het misschien idd niet eens nodig is om extra monohydraat te nemen op die dag dan.
Misschien nog wat aanvullen maar dat zal wel heel weinig zijn. Zou het dan niet beter zijn om 's morgens wat monohydraat te nemen, voor het trainen Crack en verder niets?

Ik duik trouwens mijn nest in, het is al iets over 11 :D Ik lees het morgen wel. Bedankt alvast!

Meer nut om creatine na het trainen te nemen dan in de ochtend. Hoor wel als je daar uitleg over wilt.

Ik merk ook vrij weinig van Crack (net als andere pre-workoutboosters). Voel me wel lekker energiek maar die overdreven tintelingen en shizzle die sommigen blijken te ervaren heb ik totaal geen last van. Heb ook altijd minstens 3 scheppen nodig, en als ik het voor de derde keer in korte tijd achter elkaar neem merk ik er alweer helemaal niets meer van. Ik moet altijd een tijd niks nemen en na een tijdje weer wel, dan voel ik me wel weer energiek van dat spul :p

nette training:)

ik zou als ik jou was trouwens aan een andere pre workout denken als je 3-5 scoops nodig hebt tog? Werkt dan blijkbaar niet heel goed voor jou

Meer nut om creatine na het trainen te nemen dan in de ochtend. Hoor wel als je daar uitleg over wilt.
Ik gok op betere opnamen.
Ik zoek wel even wat onderzoeken, heb me nooit echt verdiept in creatine dus word misschien wel tijd nu.
Ik merk ook vrij weinig van Crack (net als andere pre-workoutboosters). Voel me wel lekker energiek maar die overdreven tintelingen en shizzle die sommigen blijken te ervaren heb ik totaal geen last van. Heb ook altijd minstens 3 scheppen nodig, en als ik het voor de derde keer in korte tijd achter elkaar neem merk ik er alweer helemaal niets meer van. Ik moet altijd een tijd niks nemen en na een tijdje weer wel, dan voel ik me wel weer energiek van dat spul :p
Ja opzich ging het bij Crack v2 wel en die nam ik dan ook echt 4 weken achter elkaar ofzo.. Jammer dat v3 minder is :(
nette training:)

ik zou als ik jou was trouwens aan een andere pre workout denken als je 3-5 scoops nodig hebt tog? Werkt dan blijkbaar niet heel goed voor jou
Ja ik had een paar samples liggen. Noxipro en NO 370 zijn al busted.. Misschien dat unleash het trucje wel voor me doet :)

misschien doet helemaal niks iets bij je? beetje raar dat je zoveel geld geeft om een energie boost

misschien doet helemaal niks iets bij je? beetje raar dat je zoveel geld geeft om een energie boost
Ja voordat ik 3 scoops Crack had genomen zat ik daar ook aan te denken.. Noxipro en die NO 370 werkte ook niet.. Maar de vorige pot Crack werkte toch zeker wel dus ik blijf goede hoop houden, anders wordt het maar 4 scoops en rag ik door die pot heen en kijk ik wel of Unleash of Maximize iets voor me doet. Als dat niet zo is dan laat het maar ****ing zitten dan ben ik de hele top van pwo's afgeweest en niets helpt :roflol:

Ik gok op betere opnamen.
Ik zoek wel even wat onderzoeken, heb me nooit echt verdiept in creatine dus word misschien wel tijd nu.

Opname shmopname

Als je creatine depot vol is, is het vol en klaar om gebruikt te worden. Maakt geen reet uit wanneer je
je creatine opslurpt. (en of je het al dan niet met carbs neemt is enkel nuttig in de eerste dagen)

En ik merk ook haast niets van die Crack ... nam tot 4 scoops en nog niets. Tja, soms werken die dingen, soms niet :)

Laatst bewerkt:
Duidelijk! Thanks!

no boosters zijn BS
echt zonde van je geld
geloof me
je zou een hele lage dosering speed kunnen nemen, maar niet als je verslavings gevoelog bent.

3XL heeft toch ergens een onderzoek gepost over whey/dextrose/creatine.
Daaruit bleek dat whey+dextrose geen meerwaarde gaf tegenover whey alleen, maar whey+creatine wel ofzoiets.

3XL heeft toch ergens een onderzoek gepost over whey/dextrose/creatine.
Daaruit bleek dat whey+dextrose geen meerwaarde gaf tegenover whey alleen, maar whey+creatine wel ofzoiets.
Maar dat geldt niet voor EAS en creatine + dextrose, volgens mij heeft dat wel een paar extra voordelen die ik niet zo kan noemen.. Misschien dat ik het zo even opzoek als ik niet te lui ben :)

Ja voordat ik 3 scoops Crack had genomen zat ik daar ook aan te denken.. Noxipro en die NO 370 werkte ook niet.. Maar de vorige pot Crack werkte toch zeker wel dus ik blijf goede hoop houden, anders wordt het maar 4 scoops en rag ik door die pot heen en kijk ik wel of Unleash of Maximize iets voor me doet. Als dat niet zo is dan laat het maar ****ing zitten dan ben ik de hele top van pwo's afgeweest en niets helpt :roflol:
hahah ben je in een week klaar met je pot en weg 50 euro

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven