AndroidHealthClinic

Peanuts road to mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ben jij dit bro?[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
haha, stuur de originele foto eens in PM :p

heb hier een en ander gelezen, peanut, ik heb enorm veel respect voor jou, dat je toch zo actief sport met je prothese, het is natuurlijk een goed middel voor jou om je goed te voelen he, als je ziet dat je toch eengoed kan groeien als een ander
en wat die benen betreft, tja als het niet gaat ze echt te trainen, tot daar, er zijn zelfs veel rolstoelbb-ers, op de fibo bv zie je er elke keer, maar qua UB, amaai die mannen staan goed zulle!
ook veel respect voor je echt goede fysiek op 16j, nu ja, dat is typsich he : jongens met een "mankementje" ( beleefd bedoeld hoor), hebben nu eenmaal van jongs af aan al meer vechtersmentaliteit en doorzettingsvermogen dan andere leeftijdsgenoten
doe zo voort! en als je binnen enkele jaren eene cht breed beest bent , gaan we hier trot s op je zijn, jij bent een voorbeeld voor veel 15/16 jarigen qua doorzetting en inzet

heb hier een en ander gelezen, peanut, ik heb enorm veel respect voor jou, dat je toch zo actief sport met je prothese, het is natuurlijk een goed middel voor jou om je goed te voelen he, als je ziet dat je toch eengoed kan groeien als een ander
en wat die benen betreft, tja als het niet gaat ze echt te trainen, tot daar, er zijn zelfs veel rolstoelbb-ers, op de fibo bv zie je er elke keer, maar qua UB, amaai die mannen staan goed zulle!
ook veel respect voor je echt goede fysiek op 16j, nu ja, dat is typsich he : jongens met een "mankementje" ( beleefd bedoeld hoor), hebben nu eenmaal van jongs af aan al meer vechtersmentaliteit en doorzettingsvermogen dan andere leeftijdsgenoten
doe zo voort! en als je binnen enkele jaren eene cht breed beest bent , gaan we hier trot s op je zijn, jij bent een voorbeeld voor veel 15/16 jarigen qua doorzetting en inzet
Yep. Vast al een keer eerder gevraagd peunut maar hoelang train je al?

Wat een compliment! :D Bedankt! Blijf ook zeker mijn best doen en het er het beste van maken ondanks mijn handicap. Laat het er niet zo maar bij neer zitten en probeer nog steeds mijn benen te trainen en moet zeggen dat het toch wel steeds iets beter gaat :)
Yep. Vast al een keer eerder gevraagd peunut maar hoelang train je al?
Ik begon net voordat ik 14 werd. Nu dus ongeveer een jaar of 2,5 waarvan +- 1 jaar met een voedingsschema en verstand van zaken :D

Scholen zijn trouwens weer begonnen en alles loopt weer op rolletjes. Reden dat ik even niets liet horen had te maken met introductiedagen e.d. Is nu allemaal voorbij en kan weer lekker gainen en trainen. Ben hiermee al weer een tijdje bezig, heb alleen de trainingen dus niet gepost. Om toch een start te maken hier de training van vandaag:

---------- Post toegevoegd Fri 16 Sep 2011 om 01:12 ----------

Donderdag 15 september

Schouders:

T-bar rear delt row
10x40
8x45
8x50
8x55

Dumbbell laterals:

12x12
12x12
8x14
6x14

MP:
10x50
8x55
6x60

Dumbbell shruggs:
10x32
10x32
8x34
5x34

Rating: 3/5 [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voelde goed, maar niets bijzonders. Toch op een of andere manier het gevoel gekregen dat ik me wat heb in gehouden maar dat zal vast snel verdwijnen :D De motivatie zit er weer op en zin om er tegen aan te gaan!

lekkere MP :)

Dank, had wel wat zwaarder gekund als het mijn eerste oefening was maar moet me echt even richten op de posterior en lateral delts, lopen ver achter in vergelijking met de voorste kop.

Dank, had wel wat zwaarder gekund als het mijn eerste oefening was maar moet me echt even richten op de posterior en lateral delts, lopen ver achter in vergelijking met de voorste kop.

msschn hangclean+press er in smijten, is schouderkiller (pakt zowat de drie koppen aan).
die rows zijn ook wel lekker, want van vb back raises heb ik nooit het gevoel had dat het iets uitmaakte.

Ja even kijken hoe dit gaat uitpakken, merk toch al flinke vooruitgang in mn schouders in die 2 weken. Als ik stagneer kan ik het wel even allemaal overhaulen, evt hang clean press erin.

Jouw kop op die smiley is echt geniaal. :roflol:

zou ik alsjeblief hem mogen gebruiken om mijn whey te raten?:o

Vrijdag 16 september

Rug:

Deadlift:
10x105
10x105
10x110
8x115

Dumbbell row:
10x36
10x36
10x38
8x38

Chins
10x
9x
5x fuark
7x

Bent-over row
10x60
10x65
10x70
6x75

Rating: 3,5/5
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
zou ik alsjeblief hem mogen gebruiken om mijn whey te raten?:o
Bhey my guest :D

lame pun, but still lolled:roflol:

Zaterdag 17 september

Dat arms:

CGBP:
10x60
10x70
8x80
6x80

Dips
12x
12x
12x
12x

Barbell curls
10x25
8x30
8x30
6x30

Hammer curls10x12
10x12
8x14
8x14

Rating: 3,5/5
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zat ook al te twijfelen of ik hem nou wel moest maken :roflol:

arm day, plaats je idd best net voor in het weekend. lekker pumped up de nacht in :)

Probleem is dat ik alleen de nacht in ga met mijn tv en kop koffie :o Misschien dat er morgen avond toch nog wel een bish langs komt maar dat valt nog te bezien hehe :D

Maandag 19 september

Incline dumbbell press:
12x34
10x34
10x36
8x38

Benchpress
10x75
9x80
8x80
6x90
Cable fly
10x29,3
8x,29,3
8x27
8x27

Incline fly

10x20
10x20
8x20
6x22 fail

Rating: 4/5 [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sterke training man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven