- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man!!Damn, brutaal pinda. Smalle taille, buff torso..ziet er wreed uit. Hoop dat je wat kan vinden voor het trainen van de benen. Niets meer dan respect voor dit fysiek op jouw leeftijd!

Ja dat my happyface, thomastog had hem zelfs ooit als avatar

Yep. Vast al een keer eerder gevraagd peunut maar hoelang train je al?heb hier een en ander gelezen, peanut, ik heb enorm veel respect voor jou, dat je toch zo actief sport met je prothese, het is natuurlijk een goed middel voor jou om je goed te voelen he, als je ziet dat je toch eengoed kan groeien als een ander
en wat die benen betreft, tja als het niet gaat ze echt te trainen, tot daar, er zijn zelfs veel rolstoelbb-ers, op de fibo bv zie je er elke keer, maar qua UB, amaai die mannen staan goed zulle!
ook veel respect voor je echt goede fysiek op 16j, nu ja, dat is typsich he : jongens met een "mankementje" ( beleefd bedoeld hoor), hebben nu eenmaal van jongs af aan al meer vechtersmentaliteit en doorzettingsvermogen dan andere leeftijdsgenoten
doe zo voort! en als je binnen enkele jaren eene cht breed beest bent , gaan we hier trot s op je zijn, jij bent een voorbeeld voor veel 15/16 jarigen qua doorzetting en inzet
Wat een compliment!heb hier een en ander gelezen, peanut, ik heb enorm veel respect voor jou, dat je toch zo actief sport met je prothese, het is natuurlijk een goed middel voor jou om je goed te voelen he, als je ziet dat je toch eengoed kan groeien als een ander
en wat die benen betreft, tja als het niet gaat ze echt te trainen, tot daar, er zijn zelfs veel rolstoelbb-ers, op de fibo bv zie je er elke keer, maar qua UB, amaai die mannen staan goed zulle!
ook veel respect voor je echt goede fysiek op 16j, nu ja, dat is typsich he : jongens met een "mankementje" ( beleefd bedoeld hoor), hebben nu eenmaal van jongs af aan al meer vechtersmentaliteit en doorzettingsvermogen dan andere leeftijdsgenoten
doe zo voort! en als je binnen enkele jaren eene cht breed beest bent , gaan we hier trot s op je zijn, jij bent een voorbeeld voor veel 15/16 jarigen qua doorzetting en inzet
Bedankt! Blijf ook zeker mijn best doen en het er het beste van maken ondanks mijn handicap. Laat het er niet zo maar bij neer zitten en probeer nog steeds mijn benen te trainen en moet zeggen dat het toch wel steeds iets beter gaat 
Ik begon net voordat ik 14 werd. Nu dus ongeveer een jaar of 2,5 waarvan +- 1 jaar met een voedingsschema en verstand van zakenYep. Vast al een keer eerder gevraagd peunut maar hoelang train je al?

De motivatie zit er weer op en zin om er tegen aan te gaan!Dank, had wel wat zwaarder gekund als het mijn eerste oefening was maar moet me echt even richten op de posterior en lateral delts, lopen ver achter in vergelijking met de voorste kop.
Genialer was nog toen thomastog hem als avatar had

Bhey my guestzou ik alsjeblief hem mogen gebruiken om mijn whey te raten?![]()

Zat ook al te twijfelen of ik hem nou wel moest maken