- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met moeite.. Zit een randje aan die prothese die nogal in mijn knieholte snijd. Vandaar dat ik ook (bijna) geen benen kan trainen. Moet zelf zeggen dat het er dan nog best wel goed uit ziet als ik zo weinig benen train.
Bedankt voor jullie complimentjes guys!
Voor pagina lurkers: Nieuwe pics op vorige pagina![]()
Jij hebt niet genoeg e-fame om mij op mijn plaats te zetten, ga weg.
Met moeite.. Zit een randje aan die prothese die nogal in mijn knieholte snijd. Vandaar dat ik ook (bijna) geen benen kan trainen. Moet zelf zeggen dat het er dan nog best wel goed uit ziet als ik zo weinig benen train.
Bedankt voor jullie complimentjes guys!
Voor pagina lurkers: Nieuwe pics op vorige pagina![]()
Ja daar heb ik al op gehamerd. Hij heeft een heel klein stukje eraf gehaald.. Helpt dus geen ene fl**ker. Binnenkort terug om wat aanpassingen te maken. Diep (zwaar) squatten lukt niet, zo ook diep en zwaar legpressen niet. Uiteindelijk heb ik het nu dus van de legcurls en extensions.. Totaal geen massabouwers maar ik moet het er nu nog maar mee doen. Lekker makkelijk ook dat het revalidatiecentrum in Utrecht ligtZeg dat ze een betere maken dan. Squatten heb je nodig. Wat doe je wel voor benen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Nice V brah
Heb je een sok in je boxer gedaan ofzo goddamn (no homo)
Nee klopt, moet er echt even achteraan gaan. Misschien is het ook wel even een pijnbarriere die ik moet doorbreken met dat rechterbeen.anders het hele stompje er af halen, nuttig is het in elk geval nergens voor, en aesthetic pleasing is het ook ook niet met een achterlopende quad en ham.
Daarna gewoon lekker pompen met one leg squats, desnoods beginnen met BW alleen.
Niet van mijhey buffe mofo, wat doet dat kruisteken op je muur?

poses mag wel iets meer aandacht krijgen, en die sok mag wel uit je boxer.
Al om al, 8/10 man, netjes voor je leeftijd, ben trots jeau.
Ja klopt, zuig in poseren. Mn nek normaal houden en mijn armen moeten ook net wat anders zoals je zegtomg omg!! ben jij dat op die 'mmm' emoticon, ik vroeg me altijd af welke baas dat was
ziet er keurig uit bro, kan je je armen trouwens ook anders zetten bij die fdb? het ziet er goed uit zo, maar volgens de boekjes is de uitvoering iets anders.
Volgende keer zal ik wel een foto zonder boxer maken dan zien jullie dat dat ding gewoon gargantuan is 
Geprobeerd, doet nog steeds heel erg pijn. Misschien dat one-legged squats wel de oplossing bieden.Goed bezig. Mirrin'. Squats in Smith idee? Voor je benen? beter dan niets iig.
Nette pics man. Je armpjes lijken wel epic kort op foto 1Wel goeie V-vorm daar, miste alleen wel weer de front relaxed, maar die wil ik altijd zien bij iedereen
![]()
Jij altijd met je front relaxed jongen, zal er volgende keer een maken.