CGBP
Cool Novice
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flink compliment!

Dank dank!

Mmm jij ook mi lobi, kan niet wachten tot wij ooit de sterren van de hemel poseren.
Even kijken zaterdag dan, zelf heb ik hem nog nooit gezien (of misschien wel, maar dacht dat die van iemand zelf was)Eeuj Jeau,
zeker dat daar een dipriem waar je gewicht aan kan bevestigen ligt man. Toen ik er destijds trainde deed ik er ook altijd dips met extra gewicht mee. Kijk maar eens rond, zul je 'm vast wel ergens zien liggen (of Hans moet 'm weggedaan hebben).
Niet bijzonder veel eigenlijk
Zit maar op de 3400 kcal.
Mmmm lekker dank.
Ja, in mijn tweede pauze.
Dank, doet me deugd.

mmm dank mm
Sommige oefeningen zeker wel. Mijn armen zijn dan ook slechts groot voor mijn lengte en in mijn verhoudingen, maar mijn trainingspartner van 1,85 bij 83,3kg heeft in omtrek bijvoorbeeld bijna hetzelfde.Lekker bezig Jeau.
Is het trouwens zo dat je als je langer bent gauw veel kracht hebt als een kleiner iemand?
Want als ik kijk naar jou pics dan heb je echt monster armen maar bij bijv. die curls denk ik van dat kon ik ook met me ecto armen?
Ja ga binnenkort denk ik ook maar even een rustweekje pakken.. Begin de druk van veel eten, trainen en school al te merkenkan gebeuren man, volgende training gaat weer goed komen!
ff rust pakken![]()