Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmje doet het wel zeker goed voor je leeftijd!! Je bent wel naturel neem ik aan?
mm dank. Blijf nog wel een tijdje naturel idd, wil mn ontwikkeling liever niet op****enje doet het wel zeker goed voor je leeftijd!! je bent wel naturel neem ik aan?

mm dank. Blijf nog wel een tijdje naturel idd, wil mn ontwikkeling liever niet op****en![]()
Vanaf mijn 13de. Train nu ongeveer 1 jaar waar ik ook echt op mijn voeding let, 4-5 maanden eruit gelegen door operatie aan mijn been.zeker niet voor je 18 juicen man, maareh sinds wanneer train je dan? toch wel eerder dan wanneer je het log starte neem ik aan?
Vanaf mijn 13de. Train nu ongeveer 1 jaar waar ik ook echt op mijn voeding let, 4-5 maanden eruit gelegen door operatie aan mijn been.
Says the 14year old tankzeker niet voor je 18 juicen man, maareh sinds wanneer train je dan? toch wel eerder dan wanneer je het log starte neem ik aan?
Het liefst was ik 1,60 en nog buffer.Met alle respect voor peanut, maar training vanaf je 13e is duidelijk zichtbaar dat het je groei heeft onderdrukt. Niet verkeerd bedoeld brah. Vindt progressie echt 10/10 waard vooral voor jouw leeftijd, maar had je nou niet een wat "normalere" lengte gehad 1,75 op z'n minst?
Nog een late reactie: dit hoeft helemaal niet zo te zijn. Mijn moeder is klein, mijn vader lang. Heb mijn groeispurt ook heel vroeg gehad.Met alle respect voor peanut, maar training vanaf je 13e is duidelijk zichtbaar dat het je groei heeft onderdrukt.
Twijfel eraan, ben altijd al klein geweest. Maargoed, het is zoals het isJa oke, maar toch. Ben er bijna heilig van overtuigd dat je langer zou zijn geweest als je later begon met kt.
Maar zeker een buff fysiek hehehe

mm dank. Blijf nog wel een tijdje naturel idd, wil mn ontwikkeling liever niet op****en![]()