MuscleMeat

Peanuts road to mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
je doet het wel zeker goed voor je leeftijd!! je bent wel naturel neem ik aan?

• Topic Starter Topic Starter
zeker niet voor je 18 juicen man, maareh sinds wanneer train je dan? toch wel eerder dan wanneer je het log starte neem ik aan?
Vanaf mijn 13de. Train nu ongeveer 1 jaar waar ik ook echt op mijn voeding let, 4-5 maanden eruit gelegen door operatie aan mijn been.

Met alle respect voor peanut, maar training vanaf je 13e is duidelijk zichtbaar dat het je groei heeft onderdrukt. Niet verkeerd bedoeld brah. Vindt progressie echt 10/10 waard vooral voor jouw leeftijd, maar had je nou niet een wat "normalere" lengte gehad 1,75 op z'n minst?

Peanut gaat aan de groeihormonen voor zijn 21 jaar en wordt nog groter :$

Met alle respect voor peanut, maar training vanaf je 13e is duidelijk zichtbaar dat het je groei heeft onderdrukt. Niet verkeerd bedoeld brah. Vindt progressie echt 10/10 waard vooral voor jouw leeftijd, maar had je nou niet een wat "normalere" lengte gehad 1,75 op z'n minst?
Het liefst was ik 1,60 en nog buffer.

Met alle respect voor peanut, maar training vanaf je 13e is duidelijk zichtbaar dat het je groei heeft onderdrukt.
Nog een late reactie: dit hoeft helemaal niet zo te zijn. Mijn moeder is klein, mijn vader lang. Heb mijn groeispurt ook heel vroeg gehad.

Ja oke, maar toch. Ben er bijna heilig van overtuigd dat je langer zou zijn geweest als je later begon met kt.

Maar zeker een buff fysiek hehehe

Als jij daarvoor naar Waalwijk wilt komen vind ik het best :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ben ook vroeg begonnen met trainen. maar dat was altijd pompen in het begin. op me 13e pompte ik 50keer per dag. en begin soms ook wel te denken dat ik mijn lengte daaraan te danken heb.

Raalte represent!

of gaan we geen dorpjes vertegenwoordigen?

Nog bruut aan het gamen pinda? Speel je op pc?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven