MuscleMeat

Peanuts road to mm

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dorpen niet, dorpen zijn voor boeren.

Ja beetje BF3 beta nou op de Ps3.. Wachten tot hij uit komt + Skyrim.
Saai leven heb ik maar op het moment. Bestaat uit school, eten, trainen, af en toe gamen en dan (vaak te laat) slapen. Geen tijd voor vrienden :roflol:

What the **** is a 'vrienden'???

Indeling bij mij: Opstaan -> school -> thuis computeren (updates checken op bb sites enzo) -> trainen -> slapen

en tussendoor een hoop eten ofcourse :p

Waarom gaan jullie niet uit dan?
Lijkt me des te vetter als je een beetje buff bent, chicks mirin' hard :D

Als ik in de spiegel kijk zie ik een kleine ecto, zie mezelf niet als buff.. Dat is 1 reden. De 2de is dat ik gewoon niet van uitgaan houd.

Ik elimineer het niet ik hou het alleen heel ...weinig...
het is katabool en als ik de hele week train heb ik geeneens zin in disco/bar.
En uitgaan is alleen leuk als je flink bezopen bent wat je bij mij op 1 hand kan tellen. (en drinken is katabool:rolleyes:)

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 22:17 ----------

Als ik in de spiegel kijk zie ik een kleine ecto, zie mezelf niet als buff.. Dat is 1 reden. De 2de is dat ik gewoon niet van uitgaan houd.

Reverse anorexia;)

het komt wel goed met jullie, over 1-2jaar praten jullie wel anders.

zelfde als;

nken is vies

en 2 jaar later

bitches aan me dickkkk

Ahja, maar 'een kleine ecto'? Ga weg man :P

Ahw, pindaatje. Net even foto's gechecked, maar ziet er goed uit hoor!
Vaker aan de buitenwereld laten zien dus dat lichaam, ouwe kluizenaar ;)

het komt wel goed met jullie, over 1-2jaar praten jullie wel anders.

zelfde als;

nken is vies

en 2 jaar later

bitches aan me dickkkk
Nee ik houd gewoon niet van uitgaan, ben zeer egocentrisch en geniet liever in mn eentje. Mocht ik later ''uitgaan'' dan zie ik mezelf wel in mijn eentje met een lange regenjas in een cafeetje een bakje koffie drinken
Ahja, maar 'een kleine ecto'? Ga weg man :P
Walg van kleine foutjes, te kleine triceps etc.. Voor mijn leeftijd is dit natuurlijk heel was maar ben absoluut niet tevreden :D

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 22:22 ----------

Ahw, pindaatje. Net even foto's gechecked, maar ziet er goed uit hoor!
Vaker aan de buitenwereld laten zien dus dat lichaam, ouwe kluizenaar ;)
Haha, dank je! Misschien is het dan ook wel zonde om het zo verborgen te houden.. Maar ik wil niet te macho overkomen en het pas ''vertonen'' als ik redelijk tevreden ben :D

Ey peanut. Je hebt wel wat aandachtspuntjes btw.

Je triceps bijv. zijn best klein.

:trollface:

Ey peanut. Je hebt wel wat aandachtspuntjes btw.

Je triceps bijv. zijn best klein.

:trollface:
new-meme-what-is-space-jesus-crying-at-5069-1283849885-2.jpg

Ik elimineer het niet ik hou het alleen heel ...weinig...
het is katabool en als ik de hele week train heb ik geeneens zin in disco/bar.
En uitgaan is alleen leuk als je flink bezopen bent wat je bij mij op 1 hand kan tellen. (en drinken is katabool:rolleyes:)

Not sure if serious at 16 jaar? Gast er is nog zoveel meer buiten bodybuilding, zeker op jou leeftijd.

Dat ben ik, treurig starend naar mijn wereld die jij zojuist verwoest heb met je belediging.
Not sure if serious at 16 jaar? Gast er is nog zoveel meer buiten bodybuilding, zeker op jou leeftijd.
Doe wat je leuk vind om te doen. Niet iedereen vind ''zoveel meer buiten iets'' nodig en echt leuk. Onder ''Carpe diem'' kan je ook verschillende dingen verstaan.. Als dat in je eentje 4 uurtjes Call of Duty spelen is is daar niets mis mee.

Dat ben ik, treurig starend naar mijn wereld die jij zojuist verwoest heb met je belediging.

Doe wat je leuk vind om te doen. Niet iedereen vind ''zoveel meer buiten iets'' nodig en echt leuk. Onder ''Carpe diem'' kan je ook verschillende dingen verstaan.. Als dat in je eentje 4 uurtjes Call of Duty spelen is is daar niets mis mee.

Je voelt je aan gesproken? Was tegen Arydan bedoeld. Ik wil het meer als tip geven, misschien dat je nu denkt van ik heb best een leuk leven zo: school, trainen, eten en slapen. Maar misschien kan het wel veel leuker. Ik dring je helemaal niks op verder, je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Maar probeer ook eens verder te kijken dan je neus lang is, soms kunnen katabole situaties ook heel leuk zijn bijvoorbeeld.

Je voelt je aan gesproken? Was tegen Arydan bedoeld. Ik wil het meer als tip geven, misschien dat je nu denkt van ik heb best een leuk leven zo: school, trainen, eten en slapen. Maar misschien kan het wel veel leuker. Ik dring je helemaal niks op verder, je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Maar probeer ook eens verder te kijken dan je neus lang is, soms kunnen katabole situaties ook heel leuk zijn bijvoorbeeld.
Mwa, aangesproken.. Dat valt nou op zich ook wel weer mee. Wil alleen zeggen dat de definitie van ''leuk'' per persoon verschilt. Ik zie dit niet perse als iets dat moet, maar ook als iets wat ik leuk vind om te doen. Geniet ervan, hoe onrealistisch voor sommigen dat ook klinkt.

Nou ja, sowieso is dat katabole verhaal zwaar overrated. Pas als je meer dan 72 uur niks gegeten hebt, ja, dan mag je je waarschijnlijk wel even zorgen gaan maken dat je lichaam misschien wel eens spiereiwitten gaat aanspreken.

En wat betreft met dingen doen of laten vanwege je ''levensstijl''... ik had op m'n 16e ook geen behoefte om uit te gaan enzo, net als Pinda hierzo. Nu juist weer wel, en dat geldt ook voor een hoop andere dingen. Ik vind zo: je merkt zelf wel of je er klaar voor bent om iets cool te gaan vinden (of niet).

Kwam nog een foto tegen waar ik nét begonnen was met trainen, even snel progressie pic van gemaakt:

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven