Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wie is dat meisje op foto 1?
fuarkkk... brah netjes netjes, duidelijk te zijn dat je echt serieus bezig bent (voeding/supps/training) ipv training supps en halve voeding.
very goed pinda
Ja de bouw was wel aanwezig. Moet wel opmerken dat ik hier al een paar maandjes trainde (2 ongeveer denk ik).
i can conform that!Waarom gaan jullie niet uit dan?
Lijkt me des te vetter als je een beetje buff bent, chicks mirin' hard![]()
Bijna 3 jaarPinda, complimenten voor je foto's. Lekker bezig, goed fysiek.
Hoe lang ben je nu bezig?
1,5 aangeklooid, pas 1 jaar echt bezig dat ik echt weet waar ik mee bezig ben en dan in dat jaar ook nog 4-5 maanden eruit gelegen door een operatie.Damn peanutbrah, jij buffe mofo!Nice nice nice!
would hit..
Mmm dank, ik zou jullie ook doen.
Dank ik was inderdaad een f**got.wat een f**got was je vroeger, lol j/k
maar dit kapsel is meer aesthetic sowieso
Wedstrijden zou inderdaad mooi zijn.. Maar ben nog lang niet tevredenShiiiiiiiiiiiiiit... das een heel ander persoon.
Gaat zeker goed Peanut. Ik zie wat moois bloeien in de 20
Wedstrijdplannen?

Heb al lekker wijf uit Amsterdam (srs).Pinda jij moet echt gaan bouncen, doe met mij zyzz dance in den bosch brah, ik fix voor jouw een lekkere chick 18+ @opium
Kost natuurlijk wel elke keer weer massa en bulktijd.. Die wedstrijden pakken. Ik denk dat ik gewoon keihard ga trainen en kijken hoe groot ik kan worden, wedstrijden kunnen altijd nog.Zit echt te denken wanneer ik een wedstrijd wil doen. Je kan er één doen zo snel mogelijk puur voor ervaring. Maar je kan ook doorgroeien en ergens in de 20 huge worden en dan trofeeën pakken![]()