- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zijn er weer een paar hier lekker moreel ridderig bezig![]()
Of hebben jullie nog niet iemand klappen gegeven?
als je klappen wil geven moet je nadien niet om medelijden vragen, het echte slachtoffer is dood...
als je klappen wil geven moet je nadien niet om medelijden vragen, het echte slachtoffer is dood...
hij moet uberhaupt geen klappen uitdelen...
als die jongen niet was gestorven was het alsnog geen goede actie geweest en ik kan ook geen medelijden hebben met zo'n droplul die z'n problemen met de vuist oplost.
je weet dat wanneer je iemand slaat of schopt dit ook een verkeerde afloop kan hebben, hij koos er nog steeds voor om te slaan, dan moet je maar met de gevolgen leven, boontje komt om z'n loontje.
Je hoort gewoon van een ander af te blijven! Zo simpel ligt het.![]()
als je iemand bewust een aantal keer op de kop slaat weet je dat je iemand (hersen)dood kan slaan.
laten ze zulke kansloze ventjes maar lekker 15 jaar achter de tralies pleuren.
Jullie leven allebei in een grot?
get real, ga eens elk weekend stappen voor een jaarlang, je zult dan wellicht snappen dat je soms van je af moet bijten.
Dat is geen koorknaapje als je het mij vraagt en hoe die vader relativeert staat me ook niet echt aan. ' Hij heeft niet hard geslagen', duh, iedere idioot weet dat je bepaalde zeer gevoelige plekken hebt, bij sommige zijn het er nog veel meer dan normaal.
Belangrijkste feit is dat die gast heeft geslagen en dat is gewoon fout. Hij heeft op het hoofd van het slachtoffer gericht, het was een jongen met gebruiksaanwijzing die een half jaar in Frankrijk heeft gezeten, vast nog nooit 1 tik uitgedeeld, hij had ook een klein knietje kunnen geven of zo, als hij dan PERSE iemand wilde afsmeren.
JUIST omdat dit soort dingen kunnen gebeuren, heb je gewoon je handen thuis te houden. (van noodweer lijkt me geen sprake)
Het is een feit dat dit gebeurd is en dus ook een feit dat Pepijn zichzelf nog heel wat beter dient te controleren dan hij heeft laten zien. Pepijn heeft hulp nodig. Ik denk niet dat een gevangenisstraf die hulp gaat bieden overigens. Integendeel...

Dus als je vriendin verkracht word, dan ga jij ff liggen wachten tot hij haar anaal wilt verkracht om dan een babbeltje te slaan met de vriendelijke meneer met te hoog testosteron gehalte...
Komop seg, jij zou ook slaan en de kans hebben dat je heb doodslaat en dan ben jij de klos, want voor justitie is verkrachten VEEL minder erg dan vermoorden...
Wat een engeltjes hier allemaal, niemand slaat een ander op zijn gezicht hier
Wat een engeltjes hier allemaal, niemand slaat een ander op zijn gezicht hier
Niet ongeprovoceerd tegen een gast die niets terugdoet nee. Zo laf ben ik niet.
Gaat alles wel goed met je BuilderB, je weet totaal niet wat daar is gebeurt, om nu zo te oordelen, helaas![]()
Die benaming 'gebruiksaanwijzing' is veelzeggend, klinkt mij in de oren als elk huisje heeft zo z'n eigen kruisje, maar deze jongen een heel groot kruis.
Vanzelfsprekend verzachtende woorden van de vader vanwege het wezen van een bloedverwant. Ik geloof wel dat hij de waarheid spreekt.
Druk je vinger maar eens hard op je hypofyse, neusbotje tussen je ogen. Dan merk je al hoe raar je je voelt. Een tik van iemand met z'n knokkels kan je fataal worden. Hetzelfde geldt voor je slaap.
Als je dan toch zo nodig iemand fysiek wilt straffen, trap dan gewoon op z'n knieschijven, zal het iig nooit fataal zijn. Iig is geweld gewoon een teken van onbevredigendheid en tekortkoming van verbale kwaliteiten.

Jah, maar de manier waarop er hier wordt gereageerd, die vader geeft duidelijk aan dat Pepijn weet wat er is gebeurt en daarvoor de gevolgen zal dragen..
Daarnaast, wat een kabaal om iemand die een ander gewoon 2 klappen geeft, zoals ik al eerder zei, gebeurt dagelijks vele malen
Was dat hier het geval dan?