AndroidHealthClinic

'Pepijn sloeg niet eens zo hard'

als je iemand bewust een aantal keer op de kop slaat weet je dat je iemand (hersen)dood kan slaan.
laten ze zulke kansloze ventjes maar lekker 15 jaar achter de tralies pleuren.

geef me ff z'n celnummer dan stuur ik 'm een kaartje... :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Wat zijn er weer een paar hier lekker moreel ridderig bezig :roflol:

Of hebben jullie nog niet iemand klappen gegeven?

Dat is geen koorknaapje als je het mij vraagt en hoe die vader relativeert staat me ook niet echt aan. ' Hij heeft niet hard geslagen', duh, iedere idioot weet dat je bepaalde zeer gevoelige plekken hebt, bij sommige zijn het er nog veel meer dan normaal.
Belangrijkste feit is dat die gast heeft geslagen en dat is gewoon fout. Hij heeft op het hoofd van het slachtoffer gericht, het was een jongen met gebruiksaanwijzing die een half jaar in Frankrijk heeft gezeten, vast nog nooit 1 tik uitgedeeld, hij had ook een klein knietje kunnen geven of zo, als hij dan PERSE iemand wilde afsmeren.
JUIST omdat dit soort dingen kunnen gebeuren, heb je gewoon je handen thuis te houden. (van noodweer lijkt me geen sprake)

Het is een feit dat dit gebeurd is en dus ook een feit dat Pepijn zichzelf nog heel wat beter dient te controleren dan hij heeft laten zien. Pepijn heeft hulp nodig. Ik denk niet dat een gevangenisstraf die hulp gaat bieden overigens. Integendeel...

• Topic Starter Topic Starter
daar is mijn punt ook niet om te doen...

hij moet uberhaupt geen klappen uitdelen...
als die jongen niet was gestorven was het alsnog geen goede actie geweest en ik kan ook geen medelijden hebben met zo'n droplul die z'n problemen met de vuist oplost.
je weet dat wanneer je iemand slaat of schopt dit ook een verkeerde afloop kan hebben, hij koos er nog steeds voor om te slaan, dan moet je maar met de gevolgen leven, boontje komt om z'n loontje.

Dus als je vriendin verkracht word, dan ga jij ff liggen wachten tot hij haar anaal wilt verkracht om dan een babbeltje te slaan met de vriendelijke meneer met te hoog testosteron gehalte...

Komop seg, jij zou ook slaan en de kans hebben dat je heb doodslaat en dan ben jij de klos, want voor justitie is verkrachten VEEL minder erg dan vermoorden...

Je hoort gewoon van een ander af te blijven! Zo simpel ligt het. ;)

als je iemand bewust een aantal keer op de kop slaat weet je dat je iemand (hersen)dood kan slaan.
laten ze zulke kansloze ventjes maar lekker 15 jaar achter de tralies pleuren.

:rolleyes: Jullie leven allebei in een grot?

Iedereen heeft vast wel eens een vechtpartij meegemaakt, sommigen wat erger dan anderen maar oke. Ik vind dit echt uber domme naieve opmerkingen. Ik zeg niet dat ik de actie goedkeur,maar je moet je meteen met je oordeel klaar staan er zijn talloze situaties te bedenken waar zulke dingen ook kunnen gebeuren.

Voorbeeld.

Een nerd word elke vrijdag opgewacht en geslagen voor niets, op een begeven moment heeft hij er genoeg van,neemt HIJ het iniatief en stapt meteen naar zn straffer toe, geeft hem een tik, ook DAN kan iemand al dood gaan, komen jullie aan met de opmerking dat je van een ander af moet blijven>?;) get real, ga eens elk weekend stappen voor een jaarlang, je zult dan wellicht snappen dat je soms van je af moet bijten.

Ik zeg niet dat de situatie die ik net voorschetste vergelijkbaar was,maar ik wil duidelijk maken dat sommigen dingen zoals'je hoort van de ander af te blijven' makkelijker gezegd dan gedaan zijn;)

vind sommige reacties ook wat overdreven hoor, tuurlijk is het niet oke om iemand op zijn bek te slaan maar neem aan dat hij hem niet dood wilde hebben. Zou me verbazen als deze mensen nooit een klap zullen uitdelen als de situatie daarom vraagt, al heb ik het niet over een situatie zoals bovenstaande.

Dat is geen koorknaapje als je het mij vraagt en hoe die vader relativeert staat me ook niet echt aan. ' Hij heeft niet hard geslagen', duh, iedere idioot weet dat je bepaalde zeer gevoelige plekken hebt, bij sommige zijn het er nog veel meer dan normaal.
Belangrijkste feit is dat die gast heeft geslagen en dat is gewoon fout. Hij heeft op het hoofd van het slachtoffer gericht, het was een jongen met gebruiksaanwijzing die een half jaar in Frankrijk heeft gezeten, vast nog nooit 1 tik uitgedeeld, hij had ook een klein knietje kunnen geven of zo, als hij dan PERSE iemand wilde afsmeren.
JUIST omdat dit soort dingen kunnen gebeuren, heb je gewoon je handen thuis te houden. (van noodweer lijkt me geen sprake)

Het is een feit dat dit gebeurd is en dus ook een feit dat Pepijn zichzelf nog heel wat beter dient te controleren dan hij heeft laten zien. Pepijn heeft hulp nodig. Ik denk niet dat een gevangenisstraf die hulp gaat bieden overigens. Integendeel...

Gaat alles wel goed met je BuilderB, je weet totaal niet wat daar is gebeurt, om nu zo te oordelen, helaas :(

Die benaming 'gebruiksaanwijzing' is veelzeggend, klinkt mij in de oren als elk huisje heeft zo z'n eigen kruisje, maar deze jongen een heel groot kruis.

Vanzelfsprekend verzachtende woorden van de vader vanwege het wezen van een bloedverwant. Ik geloof wel dat hij de waarheid spreekt.

Druk je vinger maar eens hard op je hypofyse, neusbotje tussen je ogen. Dan merk je al hoe raar je je voelt. Een tik van iemand met z'n knokkels kan je fataal worden. Hetzelfde geldt voor je slaap.

Als je dan toch zo nodig iemand fysiek wilt straffen, trap dan gewoon op z'n knieschijven, zal het iig nooit fataal zijn. Iig is geweld gewoon een teken van onbevredigendheid en tekortkoming van verbale kwaliteiten.

Dus als je vriendin verkracht word, dan ga jij ff liggen wachten tot hij haar anaal wilt verkracht om dan een babbeltje te slaan met de vriendelijke meneer met te hoog testosteron gehalte...

Komop seg, jij zou ook slaan en de kans hebben dat je heb doodslaat en dan ben jij de klos, want voor justitie is verkrachten VEEL minder erg dan vermoorden...

Waarom worden er allemaal van die absurde vergelijkingen bijgehaald?

Ik denk dat niemand hier zegt dat je nooit geweld mag gebruiken.

Wat een engeltjes hier allemaal, niemand slaat een ander op zijn gezicht hier

Wat een engeltjes hier allemaal, niemand slaat een ander op zijn gezicht hier

Daar gaat het toch niet om.

Als je iemand op z'n bek slaat, zit je fout. Er is een risico dat iemand overlijdt. Deal with it.

Ik kan me niet voorstellen (hoewel het toch mogelijk is) dat zo een kereltje, na z'n 'vakantie' in frankrijk altijd het zonnetje is huis is geweest en nu ineens iemand dood slaat.

Als je geweld wil verdrijven of uitbannen, zal je hard moeten straffen, pech of niet.

Jah, maar de manier waarop er hier wordt gereageerd, die vader geeft duidelijk aan dat Pepijn weet wat er is gebeurt en daarvoor de gevolgen zal dragen..

Daarnaast, wat een kabaal om iemand die een ander gewoon 2 klappen geeft, zoals ik al eerder zei, gebeurt dagelijks vele malen

Niet ongeprovoceerd tegen een gast die niets terugdoet nee. Zo laf ben ik niet.

Was dat hier het geval dan?

Gaat alles wel goed met je BuilderB, je weet totaal niet wat daar is gebeurt, om nu zo te oordelen, helaas :(

Volgens mij heb ik alleen zaken genoemd die in de berichten en door die vader zelf zijn geplaatst. 'Gebruiksaanwijzing', 'laat niet over zich heen lopen', half jaar in Frankrijk (mijn broertje heeft een soort gelijk iets gedaan, dan zit je goed in de knoop met jezelf), het FEIT dat er op het hoofd is geslagen, (meer dan 1 keer overigens).

Tuurlijk zou het zo kunnen zijn dat zijn vriendin verkracht is oid, dat zou imo de omstandigheden verzachten, maar ik heb het nergens gelezen en ergens verwacht ik dat het wel vermeld zou zijn, mocht dit het geval zijn geweest.
Daarnaast pleit ik voor hulp voor die jongen. Hij HEEFT iemand geslagen, met fatale afloop, in de periode dat ie volgens z'n pa juist weer aan het opkrabbelen was. Ergens is er iets flink mis gegaan. Ik zeg nadrukkelijk dat Pepijn weer hulp nodig heeft. (imo dus)
Dat er vaak knoppartijen goed gaan, wil toch niet zeggen dat als het wel een keer fout gaat, dit minder erg is?

Die benaming 'gebruiksaanwijzing' is veelzeggend, klinkt mij in de oren als elk huisje heeft zo z'n eigen kruisje, maar deze jongen een heel groot kruis.

Vanzelfsprekend verzachtende woorden van de vader vanwege het wezen van een bloedverwant. Ik geloof wel dat hij de waarheid spreekt.

Druk je vinger maar eens hard op je hypofyse, neusbotje tussen je ogen. Dan merk je al hoe raar je je voelt. Een tik van iemand met z'n knokkels kan je fataal worden. Hetzelfde geldt voor je slaap.

Als je dan toch zo nodig iemand fysiek wilt straffen, trap dan gewoon op z'n knieschijven, zal het iig nooit fataal zijn. Iig is geweld gewoon een teken van onbevredigendheid en tekortkoming van verbale kwaliteiten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:scratch:

maar verder wel met je eens ja.

Jah, maar de manier waarop er hier wordt gereageerd, die vader geeft duidelijk aan dat Pepijn weet wat er is gebeurt en daarvoor de gevolgen zal dragen..

Daarnaast, wat een kabaal om iemand die een ander gewoon 2 klappen geeft, zoals ik al eerder zei, gebeurt dagelijks vele malen

Was dat hier het geval dan?

Volgens de media wel ja. En dat is de informatie waar we 't voorlopig mee moeten doen.

Terug
Naar boven