MuscleMeat

Phatlogje AJ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Rug goed aangepakt. Ik zou als ik jou was gewoon gewicht toe gaan voegen bij Pull-ups en aimen voor +-8 reps. :)
 
Netjes die 13 pull ups, dat is best lastig met jouw massa
 
Rug goed aangepakt. Ik zou als ik jou was gewoon gewicht toe gaan voegen bij Pull-ups en aimen voor +-8 reps. :)

Hahaha normaal doe ik mijn sets ook met BW + 17,5/22,5 kg. Maatje zat me op te focken om door te gaan na mn warming-up van 5 reps. Dus ja dan heb je geen keus he heheh :D

Netjes die 13 pull ups, dat is best lastig met jouw massa

Thx kerel! Ik had het deze keer aan jouw oude zwemmaatje te danken hahah. Anders was ik lekker low rep gaan doen :)
 
Die pull ups zijn echt impressive man!
 
Goede log, in
 
Hahaha normaal doe ik mijn sets ook met BW + 17,5/22,5 kg. Maatje zat me op te focken om door te gaan na mn warming-up van 5 reps. Dus ja dan heb je geen keus he heheh :D


Ach, leuk voor de variatie :P.
 
Pull Hypertrophy:

Pull Ups:
13*BW (PR!)
2*8*BW

High rep op de pull ups is gewoon rot!


Mocht Kevvl dit lezen en denken: "Spotted reps Arend-jan? Je ben verdoemd, je wordt nu een ecto!!" dan heb je helemaal gelijk :)

Lekker hoor die 13 reps! En idd pull ups hebben de neiging om heel slordig te worden bij hoge reps, maar best lekker af en toe ;)

Ik vind die preachers met ondersteuning niet zo gek, de negatives zijn een krachtige groei impuls hoor!
 
Hoezo doe je fucking spotted reps man?! Fucking ecto wordt je!!1



:D :D
 
Ach, leuk voor de variatie :P.

Zo is dat :)

Lekker hoor die 13 reps! En idd pull ups hebben de neiging om heel slordig te worden bij hoge reps, maar best lekker af en toe ;)

Ik vind die preachers met ondersteuning niet zo gek, de negatives zijn een krachtige groei impuls hoor!

De Pull Ups zijn gelukkig nog wel aardig qua uitvoering bij hoge reps. De negatieve beweging is volgens onderzoek ook het belangrijkste gedeelte van de rep.

Hoezo doe je fucking spotted reps man?! Fucking ecto wordt je!!1

:D :D

Tja ik schaam me er kapot voor. Ga ik jou uitleggen dat je geen spotted reps moet doen en dan dezelfde dag doe ik het zelf ook. Verspeel ik dus in een keer finaal mijn geloofwaardigheid, maar uh wil je het me vergeven? :D
 
Je zei anders dat het rot ging met high reps PU....

Ik bedoelde dit meer qua verzuring. Ik heb altijd bovenmatig last van verzuring bij hoge reps. Dit is echt super irritant. Dat is ook de reden dat ik weinig low-rep doe.

---------- Toegevoegd 10 July 2015 om 04:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst 9 July 2015 om 22:54 ----------

LB Power van gisteravond:

Sumo Deadlift:
5*70 kg
3*100 kg
1*120 kg
1*140 kg (voelde nog steeds makkie)
3*170 kg (PR!!)

Deadlift ging vandaag al weer lekker. Warming up reps voelde stuk voor stuk lekker makkelijk aan. En uiteindelijk 3 reps weten te voltooien met 170 kg. De techniek was voor mij doen redelijk. Wel iets bolling, maar goed wat wil je met zulke gewichten.

Grip hield het tot mijn verassing ook nog goed vandaag.

Squat:
5*70 kg
5*100 kg
7*110 kg

Oke die 110 kg knalde ik er ook nog even lekker uit. Normaal kan ik niks meer naar de Deadlift op de Squat.

Lying Leg Curls:
12*30 kg
10*32,5 kg
8*35 kg

Uitvoering echt lekker rustig beheerst gedaan. Toch wel lekker om hier te focussen op de kwaliteit van de reps. Voelt veel beter dan.

Front Squat:
5*90 kg
5*95 kg
4*100 kg

Ab Rollouts:
20*BW
12*BW
11*BW

Nog niet zo absurd als al die Ab Rollouts helden hier, maar ik ben er trots op.

Volgende week zaterdag Deadlift maxen!

Na de train was het gelijk door naar de Rijnweek. Had gedacht dat mn benen daar wel tegen zouden gaan werken, maar viel gelukkig mee.

Training: 7,5/10

3 reps DL met mijn 1RM op de DL en rest ging ook wel lekker.
 
Awesome deadlift PR man!:D:D
 
Dat ging best lekker ja! Soms heb je van die dagen dat alles een pak lichter voelt, volgens mij was dit er eentje van :)
 
Awesome deadlift PR man!:D:D

Thanx mate, heerlijk gevoel. Techniek is mwah mwah. Video:
https://youtu.be/khJwEojjfhA

Dat ging best lekker ja! Soms heb je van die dagen dat alles een pak lichter voelt, volgens mij was dit er eentje van :)

Dit was er zeker zo een! Volgende week moet het net zo gaan. Ben dan van plan om voor het eerst een preworkout te nemen. En gebruik eigenlijk nooit producten als cola, koffie, energiedrank waar veel caffeine in zit. Ben benieuwd :)
 
Laatst bewerkt:
Sterke sumo's
 
lekkere sumo pr. en FSQ blijft ook sterk.
 
Dit was er zeker zo een! Volgende week moet het net zo gaan. Ben dan van plan om voor het eerst een preworkout te nemen. En gebruik eigenlijk nooit producten als cola, koffie, energiedrank waar veel caffeine in zit. Ben benieuwd :)
Dat ga je wel merken dan!:D

Heb mijn DL workout nog een vraagje aan je gesteld in mijn log..zou je daar even naar willen kijken:o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven