Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat zijn dit voor reacties, mod?EricR zei:De betuwelijn gaat naar het oosten, lets start a new genocide.
ZoutZak zei:
DBC01 zei:Het is tegenwoordig erg kewl om ook hier voor alle kwaad je ogen te sluiten en iets liefs of hoopgevends te prevelen. Zoiets als 'valt wel mee', daar verdien je respect en begrip mee.![]()
Corazon zei:

Jizza zei:Mensen uit de stad krijgen alle info uit de hoofdbron.
Mensen daarbuiten vertrouwen op fok.nl![]()

DBC01 zei:
.DBC01 zei:Ja inderdaad. Opnieuw weer allemaal liegerds!
Net als in het nieuwsbericht over de allochtoonse taxichauffeurs die geen blindegeleidehond wilden meenemen: De media liegt, de korpschef liegt, de slachtoffers liegen!
Iedereen die negatief doet over ook maar één allochtoon in een nieuwbericht die liegt!
Wat een klootzakken.
Waarom toch altijd die berichten? Xenfoben (woei daar hebben we het modewoord weer!) rascisten zijn het, állemaal!
Denk es na joh.![]()

DBC01 zei:Ik zeg in dit topic expliciet NIET 'dat Amsterdam gevaarlijk is'.
Dat is zo'n achterlijke uitlating van mensen die inderdaad nooit ergens komen.
Ik zeg dat ik m'n ogen niet sluit voor het kennelijk toenemend aantal gevallen van geweld op straat. Dat dat niet is te merken op de Damrak, in de Kalverstraat of bij Madam Tussaud dat lijkt me duidelijk. Het betreft hier een probleem dat in de wijken/stadsdelen eromheen plaats vindt.
En dáárvan zeg ik: Optreden en niet laten verslonsen onder het mom van 'het valt wel mee'. Het valt niet mee. En niet alleen Amsterdam is hier schuldig aan hoor
Ik ben talloze keren in Amsterdam geweest, heb er korte tijd gewoond eind negentiger jaren maar het is mijn stad gewoon niet. Dat heeft niks met dit topic te maken. Dus Spiertje maak je geen illusies.![]()
Jizza zei:Je snapt wel wat ik bedoel, het wordt door de media zo verschrikkelijk opgeblazen. Als je dan ergens in Loppersum woont denk je al snel dat Amsterdam het Sodom en Gomorra is, waar je constant moet oppassen met wat je zegt en doet.
Als ik door m'n eigen wijk heenloop dan zie ik gewoon blije kinderen spelen met waterballonnen en jongeren bij hun buurthuis voetballen.
Ik zeg niet dat de media liegt, ik zeg alleen dat ze graag sensationeel nieuws brengen en wat is op dit moment sensationeler dan negatief nieuws over allochtonen? Het verkoopt als een idioot!
Daarom mogen nieuwsberichten best met een korreltje zout genomen worden.
Nu had ik nog een heel stuk getypt, maar heb ik maar gebackspaced, anders ga ik tever offtopic.
spiertje16 zei:Spiertje woont in haaglanden![]()
<<<<<<<<Kun je daar ook zien