XXL Nutrition

Piek van zinloos geweld in Amsterdam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Woon bij de Schilderswijk en woon nu ook in Osdorp.
Heb eigelijk zelf niet veel meegemaakt daar. (Op een enkele mishandeling en wat vechtpartijen na).

Maar goed, die gasten moeten natuurlijk keihard aangepakt worden.
 
EricR zei:
De betuwelijn gaat naar het oosten, lets start a new genocide.
wat zijn dit voor reacties, mod?
 
ZoutZak zei:
wat zijn dit voor reacties, mod?

Cynisme, was een reactie op een andere kreet. Als ik er een smiley bij zet is het ook weer te opvallend.
 
we zullen het eenstemeer met de DBB-mantel der liefde bedekken ;)
 
Het is tegenwoordig erg kewl om ook hier voor alle kwaad je ogen te sluiten en iets liefs of hoopgevends te prevelen. Zoiets als 'valt wel mee', daar verdien je respect en begrip mee. ;)
 
Ik wil het best geloven maar eerst wil ik de statistieken zien.
 
Hmm....enig verschil dat ik bij mezelf merk is dat ik door al die ontblote dames geiler ben dan normaal. Tjonge jonge...heb gister en afgelopen nacht al mn klasgenootje en mn ex gehad in mn dromen. :D
 
Wat een bullshit weer. Alsof het een 'piek' is. Het is gewoon constant stijgende lijn waar het warme weer al helemaal geen **** mee te maken heeft.
 
DBC01 zei:
Het is tegenwoordig erg kewl om ook hier voor alle kwaad je ogen te sluiten en iets liefs of hoopgevends te prevelen. Zoiets als 'valt wel mee', daar verdien je respect en begrip mee. ;)

Of het is gewoon de waarheid. Het valt me altijd op dat mensen die in een grote stad wonen vinden dat het meevalt, terwijl mensen die niet in grote steden wonen vaak negatiever zijn over dit soort berichtjes. Hoe zou dat nou komen?
 
Mensen uit de stad krijgen alle info uit de hoofdbron.
Mensen daarbuiten vertrouwen op fok.nl :rolleyes:
 
Corazon zei:
Of het is gewoon de waarheid.

Ja inderdaad. Opnieuw weer allemaal liegerds!
Net als in het nieuwsbericht over de allochtoonse taxichauffeurs die geen blindegeleidehond wilden meenemen: De media liegt, de korpschef liegt, de slachtoffers liegen!
Iedereen die negatief doet over ook maar één allochtoon in een nieuwbericht die liegt!
Wat een klootzakken.

Waarom toch altijd die berichten? Xenfoben (woei daar hebben we het modewoord weer!) rascisten zijn het, állemaal! :mad:






Denk es na joh. ;)
 
DBC01 zei:
Ah klopt opa woont buiten de stad :roflol:

Je snapt wel wat ik bedoel, het wordt door de media zo verschrikkelijk opgeblazen. Als je dan ergens in Loppersum woont denk je al snel dat Amsterdam het Sodom en Gomorra is, waar je constant moet oppassen met wat je zegt en doet.
Als ik door m'n eigen wijk heenloop dan zie ik gewoon blije kinderen spelen met waterballonnen en jongeren bij hun buurthuis voetballen.

Ik zeg niet dat de media liegt, ik zeg alleen dat ze graag sensationeel nieuws brengen en wat is op dit moment sensationeler dan negatief nieuws over allochtonen? Het verkoopt als een idioot!
Daarom mogen nieuwsberichten best met een korreltje zout genomen worden.

Nu had ik nog een heel stuk getypt, maar heb ik maar gebackspaced, anders ga ik tever offtopic.
 
DBC er zijn toch echt een aantal stedelingen hier die zeggen dat het wel meevalt. Jij komt dan aan met: je verdient tegenwoordig respect als je zegt dat het wel meevalt. Ben jij dan niet degene die impliceert dat het 'liegerds' zijn?

Nogmaals ik denk dat iemand uit een van de grote steden wel beter weet hoe het eraan toegaat dan iemand die grote steden zoveel mogelijk ontwijkt omdat ze 'verloederd' zijn ;).
 
Ik heb dbc nou al letterlijk tig keer uitgenodigd om eens bij mij op bezoek te komen
Mi casu su casa:D en je krijgt er een rondleiding van de stad bij
 
DBC01 zei:
Ja inderdaad. Opnieuw weer allemaal liegerds!
Net als in het nieuwsbericht over de allochtoonse taxichauffeurs die geen blindegeleidehond wilden meenemen: De media liegt, de korpschef liegt, de slachtoffers liegen!
Iedereen die negatief doet over ook maar één allochtoon in een nieuwbericht die liegt!
Wat een klootzakken.

Waarom toch altijd die berichten? Xenfoben (woei daar hebben we het modewoord weer!) rascisten zijn het, állemaal! :mad:






Denk es na joh. ;)

Nou DBC leg eens uit waarom het hier in Amsterdam zo gevaarlijk is gozer.. en probeer niet af te gaan op één berichtje of twee of drie or whatever die je van het internet hebt geplukt... wees vrij en praat openlijk over allochtonen en geef de knelpunten maar aan wat jij denkt dat het hier zo gevaarlijk is.....

En kom alsjeblieft niet met de standaart problematiek van standaart (hoofd)steden want die zijn algemeen bekend.. maar gewoon een punt wat Amsterdam nou zo een gevaarlijke stad maakt in tegenstelling tot andere hoofd- wereldsteden (is Amsterdam nou niet echt een wereldstad maargoed.. je begrijpt wat ik bedoel).
 
Ik zeg in dit topic expliciet NIET 'dat Amsterdam gevaarlijk is'.
Dat is zo'n achterlijke uitlating van mensen die inderdaad nooit ergens komen.

Ik zeg dat ik m'n ogen niet sluit voor het kennelijk toenemend aantal gevallen van geweld op straat. Dat dat niet is te merken op de Damrak, in de Kalverstraat of bij Madam Tussaud dat lijkt me duidelijk. Het betreft hier een probleem dat in de wijken/stadsdelen eromheen plaats vindt.

En dáárvan zeg ik: Optreden en niet laten verslonsen onder het mom van 'het valt wel mee'. Het valt niet mee. En niet alleen Amsterdam is hier schuldig aan hoor ;)

Ik ben talloze keren in Amsterdam geweest, heb er korte tijd gewoond eind negentiger jaren maar het is mijn stad gewoon niet. Dat heeft niks met dit topic te maken. Dus Spiertje maak je geen illusies. :)
 
DBC01 zei:
Ik zeg in dit topic expliciet NIET 'dat Amsterdam gevaarlijk is'.
Dat is zo'n achterlijke uitlating van mensen die inderdaad nooit ergens komen.

Ik zeg dat ik m'n ogen niet sluit voor het kennelijk toenemend aantal gevallen van geweld op straat. Dat dat niet is te merken op de Damrak, in de Kalverstraat of bij Madam Tussaud dat lijkt me duidelijk. Het betreft hier een probleem dat in de wijken/stadsdelen eromheen plaats vindt.

En dáárvan zeg ik: Optreden en niet laten verslonsen onder het mom van 'het valt wel mee'. Het valt niet mee. En niet alleen Amsterdam is hier schuldig aan hoor ;)

Ik ben talloze keren in Amsterdam geweest, heb er korte tijd gewoond eind negentiger jaren maar het is mijn stad gewoon niet. Dat heeft niks met dit topic te maken. Dus Spiertje maak je geen illusies. :)

Spiertje woont in haaglanden ;)
<<<<<<<<Kun je daar ook zien
 
Jizza zei:
Je snapt wel wat ik bedoel, het wordt door de media zo verschrikkelijk opgeblazen. Als je dan ergens in Loppersum woont denk je al snel dat Amsterdam het Sodom en Gomorra is, waar je constant moet oppassen met wat je zegt en doet.
Als ik door m'n eigen wijk heenloop dan zie ik gewoon blije kinderen spelen met waterballonnen en jongeren bij hun buurthuis voetballen.

Ik zeg niet dat de media liegt, ik zeg alleen dat ze graag sensationeel nieuws brengen en wat is op dit moment sensationeler dan negatief nieuws over allochtonen? Het verkoopt als een idioot!
Daarom mogen nieuwsberichten best met een korreltje zout genomen worden.

Nu had ik nog een heel stuk getypt, maar heb ik maar gebackspaced, anders ga ik tever offtopic.

Het is een golfbeweging Jizza.
En tijdje geleden durfden we niks te schrijven over allochtonen uit angst om uitgemaakt te worden voor rascist. Toen kwam er een kentering en kwam de media los.
En nu de media eindelijk 'vrij' is om te schrijven wat ze willen over allochtonen staat er weer een groep op die zegt dat het teveel van het goede is.

Oftewel: Een groep die vaak in het nieuws komt doet niks verkeerd, behalve dan dat ze vaak in het nieuws komt. En dat is de schuld van de media? Hahahahaha!
Ik denk dat Vrij Nederland en Elsevier even goed verkopen zonder allochtonen-nieuws maar ze hebben soms goede diepgaande artikelen over waarom het altijd maar weer fout gaat met die rakkers.
 
spiertje16 zei:
Spiertje woont in haaglanden ;)
<<<<<<<<Kun je daar ook zien

Spiertje moet wat ruimer intrepeteren: Ik doelde op Grote Steden.
Daar hoort dat vervloekte Haaglanden ook bij. ;)
En ik ga nog liever 10 keer naar Amsterdam dan één keer jouw kant op.
Niet persoonlijk bedoeld maar wel geografisch. :D
 
Back
Naar boven