XXL Nutrition

Pieter68' s log

Bezoekers in dit topic

ja, dat terug opbouwen is voorlopig het plan hé...

alleen zit ik echt met vragen of het dat wel waard is... Zat eindelijk goed met squatten, boven de 100k wat toch wel een doel was, maar de benen schijnen daar toch niet echt van te groeien bij mij... ik blijf met spaghetti benen zitten, zelfde met borst/rug of armen, quasi geen groei het afgelopen jaar...

Het enige dat nu in de bulk wel groeit is die buik hé... die komt wel aan :huilen:
Je gaat toch niet op een podium staan neem ik aan. Dus als kracht en conditie toenemen en je zit beter in je vel, dan is dat het gewoon waard toch?
 
ja, dat terug opbouwen is voorlopig het plan hé...

alleen zit ik echt met vragen of het dat wel waard is... Zat eindelijk goed met squatten, boven de 100k wat toch wel een doel was, maar de benen schijnen daar toch niet echt van te groeien bij mij... ik blijf met spaghetti benen zitten, zelfde met borst/rug of armen, quasi geen groei het afgelopen jaar...

Het enige dat nu in de bulk wel groeit is die buik hé... die komt wel aan :huilen:
het is het nadeel van ouder worden pieter, alles gaat in slow motion, zeker benen laten groeien is een crime, daar ben je zeker niet alleen in.
 
Je gaat toch niet op een podium staan neem ik aan. Dus als kracht en conditie toenemen en je zit beter in je vel, dan is dat het gewoon waard toch?

Ja Neet, ik ga inderdaad het podium niet op, en sterker ben ik zeker geworden, dat zie ik goed als ik buiten in de tuin werk enzo, dat was in het begin helemaal mijn bedoeling ook. Maar ondertussen had ik toch graag wat spiergroei gehad, en dat lijkt niet echt te lukken... of suuuuuupertraag...
 
Ja Neet, ik ga inderdaad het podium niet op, en sterker ben ik zeker geworden, dat zie ik goed als ik buiten in de tuin werk enzo, dat was in het begin helemaal mijn bedoeling ook. Maar ondertussen had ik toch graag wat spiergroei gehad, en dat lijkt niet echt te lukken... of suuuuuupertraag...
Zijn schouders, armen, rug niet gespierder geworden dan?
 
Voor Men's Physique heb je geen benen nodig. :P
Hier nog eentje met spaghettibenen trouwens. 100 of Squat met moeite, en ben nu aan het revalideren en bang dat ik dadelijk weer bij 0 kan starten.
 
Zijn schouders, armen, rug niet gespierder geworden dan?

Laat ik zeggen dat door op mijn eten te letten en te trainen de afgelopen 2-3j er minder vet overal rond zit, en ja, er zal wel spiermassa bijgekomen zijn doch niet echt BB waardig, en nu ik 14 dagen niet getraind heb, door ziekte, en die verdomde cortizone, er precies terug overal een laag rond gaan zitten is, en zoals eerder gezegd, mijn buik er met momenten echt gezwollen uitziet... veel moeite dus gedaan voor niets precies...
Want ooit ben ik gestart met dat als doel, nml die gezwollen buik weg te krijgen...
 
Voor Men's Physique heb je geen benen nodig. :P
Hier nog eentje met spaghettibenen trouwens. 100 of Squat met moeite, en ben nu aan het revalideren en bang dat ik dadelijk weer bij 0 kan starten.

Moet inderdaad beamen dat de kracht gainz heel snel zakken bij in-activiteit...
 
Laat ik zeggen dat door op mijn eten te letten en te trainen de afgelopen 2-3j er minder vet overal rond zit, en ja, er zal wel spiermassa bijgekomen zijn doch niet echt BB waardig, en nu ik 14 dagen niet getraind heb, door ziekte, en die verdomde cortizone, er precies terug overal een laag rond gaan zitten is, en zoals eerder gezegd, mijn buik er met momenten echt gezwollen uitziet... veel moeite dus gedaan voor niets precies...
Want ooit ben ik gestart met dat als doel, nml die gezwollen buik weg te krijgen...
Volgens mij zit je nu even niet zo goed in je vel. Niet te veel stressen daarover, als je weer lekker aan het trainen bent voel je je beter en ook trots op wat je aan het doen bent.
 
Tx Neet :)
 
Toch nog getraind de vrijdag...

Veel jeugd, veel toestellen bezet, was een beetje uitkijken wat kon...

Opwarming 6min fietsen

BP 5x50
5x52,5
5x55
5x57,5
3x62,5
5x55
T-bar Row 5x50
5x52,5
5x55
5x57,5
3x62,5
5x55​

Na de opwarming dacht ik al direct terug naar huis te gaan, als de motivatie al niet hoog is, en er is zoveel lawaai, en veel bezet dan...
Maar na enkele minuten met andere habituées te staan praten toch maar de bench-bank gaan bezetten, en een deel van mijn oefeningen gedaan
Toch blij mee...
Moed is hervonden, vanavond frisse herstart maken, en de komende weken eens aanzien wat het gaat geven...
 
Ik herken het wel een beetje Pieter.....gewoon weer vol goede moed de draad weer oppakken en die flow weer zien te krijgen.
 
Die flow komt wel weer terug.
Het is verdomd lastig de draad weer op te pakken. Geen zin of gewoon de mood niet te pakken kunnen krijgen en dan toch nog een deel doen is juist goed van je.
Forceer t niet. Pak desnoods een keer op zo een moment de oefeningen waar je zin in hebt. Geen schema maar doen wat lekker voelt op dat moment. Soms krijg je dan toch een voldaan gevoel dat je wel wat hebt gedaan.

Hang in there. :kiss:
 
Die flow komt wel weer terug.
Het is verdomd lastig de draad weer op te pakken. Geen zin of gewoon de mood niet te pakken kunnen krijgen en dan toch nog een deel doen is juist goed van je.
Forceer t niet. Pak desnoods een keer op zo een moment de oefeningen waar je zin in hebt. Geen schema maar doen wat lekker voelt op dat moment. Soms krijg je dan toch een voldaan gevoel dat je wel wat hebt gedaan.

Hang in there. :kiss:

Tx marina1975
 
Training maandag 20/11

Gym weer pokkevol...

Opwarming aan squatrek gedaan, en uiteindelijk het squatten samen met iemand anders "gedeeld"

SQ 4x8x70

LP 4x12x100

Lext 3x15x50

Na het squatten moeten wachten op de LP, gevraagd hoe lang die jongen nog moest, en hij ging 4 sets doen...
Geprobeerd om eerst de Leg extensions te doen, maar benen liepen vol, dus maar op een bankje gaan zitten en gewacht... Benen werden koud...
Na de Leg extensions dan toch gedaan te hebben, wou ik nog BP en T-bar row doen, maar... alles zat vol ! Geen enkele BP bank was vrij, ook de bankjes aan de DB's niet, de cable row was bezet, de hoek voor de T-bar was bezet, de Lat pulldowns waren bezet... :eek:

Ben dan maar pissed af naar huis gegaan :mad:

Ga gewoon naar andere gym gaan nu...
 
Ja, dat is niet leuk meer. En het is niet de eerste keer dat je over de massa's klaagt.... dus dan maar een exclusievere gym zoeken!
 
Klote als de gym zo vol zit en je maar een halve training kunt doen!
Hopelijk is het wat rustiger in je nieuwe gym, en is het ook niet te ver...
 
Ik vraag ook altijd hoe lang ze nog moeten als een apparaat bezet is en als het nog even duurt zeg ik gewoon dat ik meedoe. Ik heb eigenlijk niet snel dat iemand daar nee op zegt.
Wat wil je ook als er een opgefokte tren baboon naast je staat
 
:roflol:
 
Klote als de gym zo vol zit en je maar een halve training kunt doen!
Hopelijk is het wat rustiger in je nieuwe gym, en is het ook niet te ver...

Qua afstand gaat het heel goed meevallen, ik kom van de trein en neem nu ook de wagen tot de gym, zal dus ongeveer hetzelfde blijven...
Alleen weet ik dus nog niet of er ook zoveel volk zal zijn op de momenten dat ik dus kan trainen, dat moet ik eens gaan bekijken...
 
Back
Naar boven