Fitness Seller

Pieter68' s log

Maar gebruiken jullie die ook voor DL's, Leg presses, Calf raises etc ?
Of doen jullie dan ander schoeisel aan ?

Tja dat weet ik nog niet. Moet ik nog gaan uitvinden. Ik zou ze graag gewoon aanhouden en niet nog eens moeten wisselen tijdens de training, maar als het nodig is dan doe ik dat wel. Degene van wie ik ze leende heeft ze wel gewoon aan tijdens dat soort oefeningen en dus niet alleen met squats.....

Tja dat weet ik nog niet. Moet ik nog gaan uitvinden. Ik zou ze graag gewoon aanhouden en niet nog eens moeten wisselen tijdens de training, maar als het nodig is dan doe ik dat wel. Degene van wie ik ze leende heeft ze wel gewoon aan tijdens dat soort oefeningen en dus niet alleen met squats.....

Deadliften op platte zolen.. Ik DL nog het liefst op mijn kousen/blote voeten.

• Topic Starter Topic Starter
en voor de schoenen de komende solden eens uitkijken wat ik kan scoren...

Ik draag ze met alles, zelfs DL. Een platte zool is denk ik nog wat beter, maar ik sta met deze schoenen stabieler dan op blote voeten.

Training van vrijdag 15/12

Opwarmen 6min fietsen

Dan enkel-mobility oefeningen, squat gerelateerde opwarming nog, en foam roller voor de benen en enkels gedaan

SQ: 4x8x70

RDL: 3x8x95

LP: 2x12x86 & 1x12x93

Lc: 3x12x59

Calf raise (smith): 4x8x125

Seated calf: 3x12x65

Kneeling rope crunch: 3x16x36

Fijne training, kracht zat goed. De enkel oefeningen en squat opwarming helpt wel om de butt wink onder controle te houden, dus daar zeker op voortwerken !
RDL op kousen gedaan, de eerste keer, viel reuze mee :D

Vandaag maandag ga ik niet kunnen trainen, volgende zal woensdag, UB, worden...

Ik heb afgelopen weekend de schoenen kunnen uitproberen voor de squat en dit is mij zeer bevallen moet ik zeggen. Maar als jij op sokken al de butt wink onder controle kan houden is het misschien niet eens nodig om powerlift schoenen te bestellen.....

Neenee, squatten was op mijn oude schoenen nog,
enkel RDL op kousen gedaan.
ik ga zeker naar nieuwe schoenen voor de SQ zoeken...

Laatst bewerkt:
Training gisteren woensdag 20/12

Opwarmen, push-ups, opwarmsets etc

BP: 2x8x70
2x8x65
BOR: 4x8x60

Incl BP: 3x12x50

Lat Pulld: 3x10x54,5

Triceps pushd V-handle: 2x15x50
ss Biceps EZ-bar curl: 2x15xbar+20

Triceps rope pushd: 2x10x50
ss Standing altern dumb curl: 2x10x14

Kneeling rope crunch 3x16x36
Elbow supported leg raises: 2x10

Goede training, had gehoopt op 4x 70 bij BP maar was nog net te zwaar, hopelijk volgende keer wel.
BOR ging dan weer heel goed...
Lat pulld was wat minder, had net ervoor iemand geholpen en tips gegeven voor zijn RDL en enkele herhalingen voor gedaan...
Armen stonden wel goed dik en vol op het einde :D

Met de feestdagen in het zicht hoop ik dat ik zowel de cal's als de trainingen op niveau ga kunnen houden...

Met de feestdagen in het zicht hoop ik dat ik zowel de cal's als de trainingen op niveau ga kunnen houden...

Dat is altijd een uitdaging in de komende periode.......gewoon de trainingen die je doet vol ertegenaan gaan! Goeie bench toch? Die 4x70 is de volgende training van jou

Dat is altijd een uitdaging in de komende periode.......gewoon de trainingen die je doet vol ertegenaan gaan! Goeie bench toch? Die 4x70 is de volgende training van jou

Jaja, de Bench gaat er op vooruit :) nu de benen nog... :sad:

En idd, áls ik kan gaan trainen zal het zeker vollen bak zijn :D

Die benen komen ook nog.......consequent doorblijven trainen!

Die benen komen ook nog.......consequent doorblijven trainen!

Heb van een mede-forummer tips gekregen om het volume voor de benen te verhogen om ze goed te laten groeien, ben dit aan het bekijken om in mijn trainingen in te werken... komt wel goed :thumb:

Training gisteren vrijdag 22/12

Opwarming 6min fietsen

Enkele enkel mobiliteits oefeningen, warmup met bar, 20 en 40kg

SQ: 2x8x 75 + 2x8x 77,5 (de 75 ging zo goed dat ik verhoogde met 2,5 en zelfs dat ging nog goed, had nog kunnen verhogen)

RDL: 4x8x100 :)

LP: 2x15x80 + 3x15x86
Lext: 3x10x45 + 2x10x50

Lcurl: 3x12x59

Calf raise (smith): 4x8x130 :fire:
Seated calf: 3x10x65 ...kramp...

Geen abs meer gedaan, vat was leeg, maar wel goed gevoel :thumbup:
Eindelijk komen de benen ook terug goed, lekkere training voor de Kerst maaltijden er aan komen :D
Hopelijk lukt het volgende week 1 of 2 trainingen te doen...
Alvast fijne feesten iedereen :kerst::birthday:

Goeie training hoor! Je bent alleen je boterham met pindakaas vergeten te loggen :p

Gaat lekker!!

Gisteren pre-kerst diner :)

Terug
Naar boven