Newsflash, mensen zijn dieren.Sinds wanneer staan dieren naast mensen in de hiërarchie? Wij zijn gewoon top of the food chain, moeten ze maar sneller evolueren![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Newsflash, mensen zijn dieren.Sinds wanneer staan dieren naast mensen in de hiërarchie? Wij zijn gewoon top of the food chain, moeten ze maar sneller evolueren![]()
Relax man. Deze vergelijking slaat natuurlijk als een tang op een varken.Vegans staan onder de dieren. Ergens tussen kakkerlakken en pissebedden en de plantjes.
Ik ben relax en loop maar te grappen, ik neem het met een korreltje zout. Er zijn hier echter mensen die overal extreem serieus op in gaan.Relax man. Deze vergelijking slaat natuurlijk als een tang op een varken.
Ik dacht dat ik er was wat dat betreft.Relax man. Deze vergelijking slaat natuurlijk als een tang op een varken.

Ik eet geen varkensvlees, maar wel veel kip en biefstuk.

Was een reactie op @KathlinooIk eet geen varkensvlees, maar wel veel kip en biefstuk.![]()

Tempeh is wel echt lekker.
True, maar jammer genoeg ook het duurste.
Kan jij binnenkort gewoon betalen
.Heeft @Kathlinoo het groot lot gewonnen dan?
Dat niet
. Tenminste niet dat ik weet.Omdat ze vegan is?ik ga nu even heel erg in hokjes denken maar ze zal niet uit een typisch arbeidersmilieu komen met alle geldzorgen van dien
Okayy.. nou ik neem er nog een.

Klopt niet gokjewe horen straks vast wel of het klopt of niet
je bent toch niet aan het zuipen en snuiven he![]()
.dus je bent net zoals mij vroeg opgestaan op zondagochtend om lekker te gaan trainen ,goed bezig![]()