Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Aah oke dan begreep ik je verkeerd. Succes ermee in ieder gevalJa klopt..30 december was de laatste inject... bedoelde ook tot kort hiervoor, nu is t vechten om de massa te behouden
![]()

+1meer is BB ook niet. goeie mindmuscle connection en knijpwerk is t halve werk. de rest is aas+eten.
je hoeft echt niet mega zwaar te trainen om te groeien hoor, zeker niet.
ik heb heel lang zwaar getrained maar echt groeien deed ik pas met moderate gewichten en een intense focus op t knijpen.
In mijn gym trainen geen bikini bitches. Ik ga met jou mee naar Las Vegas, lijkt me een beter planEn voor de bikini bitches toch
Dan kom je bij het punt wat is zwaar?Zwaar zit hem dus niet altijd in de gewichten, met moderate gewichten kun je zowiezo meer richten op de spier en niet dat je teveel druk op een gewricht concentreert, al geloof ik wel in periodiek een PL schema om kracht te bouwen, laten bouw je die kracht weer uit door moderate te gaan, al is dan je moderate op dat moment weer iets meer als daarvoor.

Hier hetzelfde!Tja, dat denk ik dus ook al tijden! Ik zou ook de laatste zijn die probeert te benchen met 120kg als 80kg beter aanvoelt![]()

Veel serieuze reacties vandaag wowIntensiteit moet altijd 200% zijn
Gewichten variabel

Mag ik het ook laten aanvoelen alsof ik 110kg duw of is het dan niet meer effectief?als je laat voelen alsof het 120 is dan zit je goed

fuarkkk
+1Intensiteit en focussen op de spier vind ik het lekkerst! Je hoeft idd niet zwaar te gaan, maar af en toe uitsloven is ook niet erg![]()
(in hoeverre dat mogelijk is
)
Damn ben benieuwd hoe die 3 scoops bevallen
Eten ziet er oook weer strak uit![]()
, gratiz = goodIk kreeg dit potje gratis toegestuurd van Bodyenfitshop, gratiz = good

Gratiz is altijd![]()
Wist niet dat ze aan sponsering deden bij B&F![]()

Knapste jongen van NL moet wel een beetje in vorm blijven toch
![]()

Knapste jongen van NL moet wel een beetje in vorm blijven toch
![]()
Gratiz is altijd![]()
Wist niet dat ze aan sponsering deden bij B&F![]()