AndroidHealthClinic

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ben ik de enige die het lekker vind om beta-alanine jeuk te hebben!?

Nee, ik vind t nice :) Heb t ook wel s zonder PWO na een zware set gehad.

Dumbbell rounded shoulder press (ipv je armen omhoog te duwen maak je een draaiende beweging naar de binnenzijde, moeilijk uit te leggen)

Bedoel je niet gewoon Arnold press?

arnolddiagram.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.965
Up the dose!
Zelf ik ben sterker :o

Maar ik mooier:trollface:

Zumba schijnt ook goed te zijn hoorde ik

allemaal syntholl ensooo

nepspi3ren

Sowieso synthol. Laat hem maar eens een zak cement optillen, valt die direct door de mand:cool:

Nee, ik vind t nice :) Heb t ook wel s zonder PWO na een zware set gehad.

Bedoel je niet gewoon Arnold press?

http://www.sweatlikeapig.com/wp-content/uploads/2012/07/arnolddiagram.jpg

Nope, is een oefening die ik geleerd heb gekregen van Willem Jonkman. Is geen standaard oefening dus er zijn ook geen filmpjes van ofzo

dat is de overbuurman van pleister.
hij heet ronnie

Nee bro mijn buurman heet johnnie koolman

• #1.967
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoeld, maar laat hem tijdens de meet maar eens zien :D

Dan doe ik hem voor, no problem:D

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

Vandaag qua voeding weer 100% strict en bij de training stond rug/biceps/buik op het programma. Was wel tevreden over de training, goeie pomp:)

07.45u
Zalm 280gr
Groenten 250gr
Rozijnen 15gr
Mayo light 75gr
Olijfolie 10ml

12.45u
Brinta 125gr
Whey 45gr
Rozijnen 30gr
Cacao poeder 10gr
Melk, mager 500ml

16.30u
No-Xplode 3 scheppen

16.55u
BCAA 10gr

17.00 - 18.00u
Kracht training

19.00u
Aardappelen 600gr
Kipfilet 225gr
Wok groenten 200gr
Ketchup 90ml
2agnedk.jpg
23.00u
Kipfilet met spek 275gr
Groenten 200gr
Saté saus light 100ml

Totaal
Eiwit: 295gr
Carbs: 340gr
Vet: 60gr
Calorieen: 3100

BW pull-ups underhand grip
BW x11
BW x8
BW x6

Lat cable pulldown small grip
50kg x15
55kg x12
60kg x7
50kg x12

Seated cable row wide grip
50kg x12
50kg x10
50kg x7
40kg x15

Machine low row
50kg x15
50kg x12
50kg x12
60kg x8

Dumbbell row
24kg x15
24kg x12
24kg x10

BW hyperextensions
BW x12
BW x9
BW x6

Dumbbell curls
14kg x15
14kg x10
10kg x15
10kg x12

Machine preacher curls
30kg x15
30kg x12
30kg x10
25kg x10

Cable curls
20kg x12
20kg x12
20kg x10

BW seated crunch
BW x20
BW x20
BW x20
BW x15
BW x15

Ziet al beter uit:) neem aan dat de gewichten nog wel omhoog gaan de komende tijd?

• #1.969
Ziet al beter uit:) neem aan dat de gewichten nog wel omhoog gaan de komende tijd?

Jip die gaan zeker omhoog maar ik focus me niet zo op kracht, vind ik niet zo heel belangrijk maar het moet niet overdreven achterblijven ofzo ofcourse

Sinds ik niet meer focus op kracht, maar echt focus op uitvoering heb ik echt het idee dat ik een stuk groter ben geworden... (kan ook door de test & winny komen :P )

Sinds ik niet meer focus op kracht, maar echt focus op uitvoering heb ik echt het idee dat ik een stuk groter ben geworden... (kan ook door de test & winny komen :P )
Dat laatste lijkt me eerder de reden achter het groter worden..:rolleyes:

@ Pleister: Goede voeding..een stuk cleaner als het weekend ;) Training en mindset wat betreft de gewichten ook prima. Heb je alleen niet het idee dat je voornamelijk aan het pompen bent in de gym?

• #1.972

Zal waarschijnlijk een combinatie zijn van beide maar kracht is overrated, uitvoering en mind-muscle-connection zijn belangrijker imo.

Ik dacht trouwens dat je off was bro?

Dat laatste lijkt me eerder de reden achter het groter worden..:rolleyes:

@ Pleister: Goede voeding..een stuk cleaner als het weekend ;) Training en mindset wat betreft de gewichten ook prima. Heb je alleen niet het idee dat je voornamelijk aan het pompen bent in de gym?

Jip inderdaad, deze voeding is sowieso clean voor mij:)

Uhm jawel mijn trainingen zijn vooral gericht op pomp en het laten branden van de spier:D

gewoon voor pomp trainen straks hempje aandoen en dan gewoon langs de cardio apparaten lopen.. **** gains

• #1.975
Zal waarschijnlijk een combinatie zijn van beide maar kracht is overrated, uitvoering en mind-muscle-connection zijn belangrijker imo.

Ik dacht trouwens dat je off was bro?

Jip inderdaad, deze voeding is sowieso clean voor mij:)

Uhm jawel mijn trainingen zijn vooral gericht op pomp en het laten branden van de spier:D

Ja klopt..:( 30 december was de laatste inject... bedoelde ook tot kort hiervoor, nu is t vechten om de massa te behouden:D

Heb je alleen niet het idee dat je voornamelijk aan het pompen bent in de gym?

meer is BB ook niet. goeie mindmuscle connection en knijpwerk is t halve werk. de rest is aas+eten.
je hoeft echt niet mega zwaar te trainen om te groeien hoor, zeker niet.

ik heb heel lang zwaar getrained maar echt groeien deed ik pas met moderate gewichten en een intense focus op t knijpen.

**** gainz ik train alleen om de tijd te doden:cool:

En voor de bikini bitches toch :cool:

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

meer is BB ook niet. goeie mindmuscle connection en knijpwerk is t halve werk. de rest is aas+eten.

ik heb heel lang zwaar getrained maar echt groeien deed ik pas met moderate gewichten en een intense focus op t knijpen.

Dan kom je bij het punt wat is zwaar?Zwaar zit hem dus niet altijd in de gewichten, met moderate gewichten kun je zowiezo meer richten op de spier en niet dat je teveel druk op een gewricht concentreert, al geloof ik wel in periodiek een PL schema om kracht te bouwen, laten bouw je die kracht weer uit door moderate te gaan, al is dan je moderate op dat moment weer iets meer als daarvoor.

Tja, dat denk ik dus ook al tijden! Ik zou ook de laatste zijn die probeert te benchen met 120kg als 80kg beter aanvoelt:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven