- Waardering
- 15.914
Wie is dat?Heeft wel een bruut fysiek zo te zien zeg?
allemaal syntholl ensooo
nepspi3ren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
....oh je bedoelt die syntha eiwitten?Die moet ik ook!Ben ik de enige die het lekker vind om beta-alanine jeuk te hebben!?
Heb t ook wel s zonder PWO na een zware set gehad.Dumbbell rounded shoulder press (ipv je armen omhoog te duwen maak je een draaiende beweging naar de binnenzijde, moeilijk uit te leggen)

Nee, ik vind t niceHeb t ook wel s zonder PWO na een zware set gehad.
Bedoel je niet gewoon Arnold press?
http://www.sweatlikeapig.com/wp-content/uploads/2012/07/arnolddiagram.jpg
dat is de overbuurman van pleister.
hij heet ronnie
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoeld, maar laat hem tijdens de meet maar eens zienNope, is een oefening die ik geleerd heb gekregen van Willem Jonkman. Is geen standaard oefening dus er zijn ook geen filmpjes van ofzo

Ik denk dat ik wel weet wat je bedoeld, maar laat hem tijdens de meet maar eens zien![]()

Ziet al beter uitneem aan dat de gewichten nog wel omhoog gaan de komende tijd?
Dat laatste lijkt me eerder de reden achter het groter worden..Sinds ik niet meer focus op kracht, maar echt focus op uitvoering heb ik echt het idee dat ik een stuk groter ben geworden... (kan ook door de test & winny komen)

Training en mindset wat betreft de gewichten ook prima. Heb je alleen niet het idee dat je voornamelijk aan het pompen bent in de gym?Sinds ik niet meer focus op kracht, maar echt focus op uitvoering heb ik echt het idee dat ik een stuk groter ben geworden... (kan ook door de test & winny komen)
Dat laatste lijkt me eerder de reden achter het groter worden..
@ Pleister: Goede voeding..een stuk cleaner als het weekendTraining en mindset wat betreft de gewichten ook prima. Heb je alleen niet het idee dat je voornamelijk aan het pompen bent in de gym?

Jip die gaan zeker omhoog maar ik focus me niet zo op kracht, vind ik niet zo heel belangrijk maar het moet niet overdreven achterblijven ofzo ofcourse
**** gainz ik train alleen om de tijd te dodengewoon voor pomp trainen straks hempje aandoen en dan gewoon langs de cardio apparaten lopen.. **** gains

Sinds gisteren ben ik begonnen

Zal waarschijnlijk een combinatie zijn van beide maar kracht is overrated, uitvoering en mind-muscle-connection zijn belangrijker imo.
Ik dacht trouwens dat je off was bro?
Jip inderdaad, deze voeding is sowieso clean voor mij
Uhm jawel mijn trainingen zijn vooral gericht op pomp en het laten branden van de spier![]()
30 december was de laatste inject... bedoelde ook tot kort hiervoor, nu is t vechten om de massa te behouden
Heb je alleen niet het idee dat je voornamelijk aan het pompen bent in de gym?

meer is BB ook niet. goeie mindmuscle connection en knijpwerk is t halve werk. de rest is aas+eten.
je hoeft echt niet mega zwaar te trainen om te groeien hoor, zeker niet.
ik heb heel lang zwaar getrained maar echt groeien deed ik pas met moderate gewichten en een intense focus op t knijpen.
Tja, dat denk ik dus ook al tijden! Ik zou ook de laatste zijn die probeert te benchen met 120kg als 80kg beter aanvoeltmeer is BB ook niet. goeie mindmuscle connection en knijpwerk is t halve werk. de rest is aas+eten.
je hoeft echt niet mega zwaar te trainen om te groeien hoor, zeker niet.
ik heb heel lang zwaar getrained maar echt groeien deed ik pas met moderate gewichten en een intense focus op t knijpen.