Robbie1970
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Fixed

Jip. Hij werd een tijdje gesponsord door BodyenfitshopDie uit dat spuiten & slikken filmpje?Word ie dan gesponsord??

Nee ook gesponsord hahaha. Gast heeft een iq van een aap en een fysiek van niks

Oude versie bro. Zo heftig? Damn. Dan doe ik maar 2 scoops ipv 3 om te beginnen3 scoops Assault? Oude of nieuwe versie? Van de oude kreeg ik na 1 volle scoop toch een crash, alsof ik letterlijk dood zou gaanHalve scoop daarentegen was prima.

Jip. Hij werd een tijdje gesponsord door Bodyenfitshop
Nee ook gesponsord hahaha. Gast heeft een iq van een aap en een fysiek van niks![]()

Ik heb BIJNA alle gehad inderdaadAardige miskleun dan van B&F...
Dan heb je toch alle pre's die er zijn wel gehad ondertussen? Om gewenning tegen te gaan.
. Dus wie info wilt over bepaalde preworkouts kun je t vragen lolWas je half aant trippen ofzoHaha ja man. Nu ben ik wel vrij gevoelig voor die stimulerende shit die er in zit maar m'n vriendin was serieus bang dat ik erin zou blijven, echt lijkbleek ook. Leuk goedje.

Werkt zon pre wo dan zo goed ? Kun je meer heffen door zo strak te staan ?![]()

Jip. Hij werd een tijdje gesponsord door Bodyenfitshop![]()

Ben benieuwd hoe de training is gegaan op 3 scheppen Assault!
Zal wel afkicken worden als je een tijd geen PWO's neemt dan! Volgens mij heb ik het al eens gevraagd, maar wat vond jij nu echt de beste pre-workout?
Ik hou inderdaad van dat ''strakke'' gevoel, alhoewel ik nu nog maar amper wat voel van preworkoutsWerkt zon pre wo dan zo goed ? Kun je meer heffen door zo strak te staan ?![]()

Haters

Heb zojuist 3 scoops gepaktAssault ga je weinig van merken met maar 1 scoop inderdaad, soms heb ik bij 2 scoops nog dat ik denk van; bakkie koffie had evenveel geholpen..

Nee kennelijk niet, Jesse word met de dag erger lol
Ik heb zojuist 3 scoops genomen en ben binnen een half uurtje aant trainen, ben nog even aan t wachten op een kameraad van mij, ik laat het je straks wel even wetenBen benieuwd hoe de training is gegaan op 3 scheppen Assault!
Zal wel afkicken worden als je een tijd geen PWO's neemt dan! Volgens mij heb ik het al eens gevraagd, maar wat vond jij nu echt de beste pre-workout?

Oude formule was goed maar niet zoals Noxipro bronox pump dorian Yates
smaakte naa rkots maar wel baas

Oldskool noxi, kickt de ass van iedere PWO... de crash natuurlijk ook![]()
jammer dat mijn 2 potjes op zijn, Cry evrytiem.