Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die uit dat spuiten & slikken filmpje?Word ie dan gesponsord??

3 scoops Assault? Oude of nieuwe versie? Van de oude kreeg ik na 1 volle scoop toch een crash, alsof ik letterlijk dood zou gaan :P Halve scoop daarentegen was prima.

3 scoops!? Ik begin gewoon netjes bij 1:eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.005
Word tijd dat je de knapste man van NL word.
Fixed :D

Die uit dat spuiten & slikken filmpje?Word ie dan gesponsord??
Jip. Hij werd een tijdje gesponsord door Bodyenfitshop :roflol:

Dacht dat hij alleen maar fan was van B&F ?? ;)
Nee ook gesponsord hahaha. Gast heeft een iq van een aap en een fysiek van niks:D

3 scoops Assault? Oude of nieuwe versie? Van de oude kreeg ik na 1 volle scoop toch een crash, alsof ik letterlijk dood zou gaan :P Halve scoop daarentegen was prima.
Oude versie bro. Zo heftig? Damn. Dan doe ik maar 2 scoops ipv 3 om te beginnen

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

3 scoops!? Ik begin gewoon netjes bij 1:eek:

Ik neem al 2 jaar non-stop preworkouts, ben wel wat gewend bro:D

Haha ja man. Nu ben ik wel vrij gevoelig voor die stimulerende shit die er in zit maar m'n vriendin was serieus bang dat ik erin zou blijven, echt lijkbleek ook. Leuk goedje.

Jip. Hij werd een tijdje gesponsord door Bodyenfitshop :roflol:

Nee ook gesponsord hahaha. Gast heeft een iq van een aap en een fysiek van niks:D

Aardige miskleun dan van B&F...:cool:

Dan heb je toch alle pre's die er zijn wel gehad ondertussen? Om gewenning tegen te gaan.

• #2.008
Aardige miskleun dan van B&F...:cool:

Dan heb je toch alle pre's die er zijn wel gehad ondertussen? Om gewenning tegen te gaan.
Ik heb BIJNA alle gehad inderdaad:p. Dus wie info wilt over bepaalde preworkouts kun je t vragen lol

Haha ja man. Nu ben ik wel vrij gevoelig voor die stimulerende shit die er in zit maar m'n vriendin was serieus bang dat ik erin zou blijven, echt lijkbleek ook. Leuk goedje.
Was je half aant trippen ofzo:roflol:

Werkt zon pre wo dan zo goed ? Kun je meer heffen door zo strak te staan ? :D

Assault ga je weinig van merken met maar 1 scoop inderdaad, soms heb ik bij 2 scoops nog dat ik denk van; bakkie koffie had evenveel geholpen..

Ben benieuwd hoe de training is gegaan op 3 scheppen Assault!

Zal wel afkicken worden als je een tijd geen PWO's neemt dan! Volgens mij heb ik het al eens gevraagd, maar wat vond jij nu echt de beste pre-workout?

Zal wel afkicken worden als je een tijd geen PWO's neemt dan! Volgens mij heb ik het al eens gevraagd, maar wat vond jij nu echt de beste pre-workout?

nox pump dorian Yates

smaakte naa rkots maar wel baas

• #2.017
Werkt zon pre wo dan zo goed ? Kun je meer heffen door zo strak te staan ? :D
Ik hou inderdaad van dat ''strakke'' gevoel, alhoewel ik nu nog maar amper wat voel van preworkouts:(

Dus zonder pwo zou hij nog minder liften :eek:

:trollface:

Haters:mad:

:D

Assault ga je weinig van merken met maar 1 scoop inderdaad, soms heb ik bij 2 scoops nog dat ik denk van; bakkie koffie had evenveel geholpen..
Heb zojuist 3 scoops gepakt:o

Megalomanie en steroiden gaan niet goed samen :(
Nee kennelijk niet, Jesse word met de dag erger lol

Ik heb zojuist 3 scoops genomen en ben binnen een half uurtje aant trainen, ben nog even aan t wachten op een kameraad van mij, ik laat het je straks wel even weten:)

De beste? Noxipro, no doubt!

nox pump dorian Yates

smaakte naa rkots maar wel baas
Oude formule was goed maar niet zoals Noxipro bro

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven